Andu G

Intrebari generale!

992 posts in this topic

Ok, multumesc. Si deci orice ar fi pe la usa aia si oglinda aia? Mi se parea si mie normal ca totu' sa fie inauntru dar na, nu se stie niciodata.

Mai spune-mi un lucru te rog: si inauntru, cablurile trec pe jos pe la nivelul bandourilor sau pe undeva pe la nivelul de sus sau mijloc al portierei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firele trec pe toata portiera ca o panza de paianjen, insa trec doar pe partea interioara, adica spre fata de usa

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are careva idee daca numerele rosii se pot lua si din alt judet , decat cel in care isi are domiciliul noul proprietar?Dar daca proprietarul este o firma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are careva idee daca numerele rosii se pot lua si din alt judet , decat cel in care isi are domiciliul noul proprietar?Dar daca proprietarul este o firma?

1. Numere rosii poti scote doar din judetul unde ai domiciliu

2. Firma sau reprezentantul ei poate scoate numere rosii din judetul respectiv,dupa ce ai facut contractul de vanzare poti scoate tu numerele de la polite(judetul tau).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai firma e a mea.Dar ideea e ca as fi vrut sa scot numerele rosii de la B desi eu sunt pe CT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am remarcat de ceva timp ca dupa ce pornesc masina daca o accelerez imediat accelereaza in hopuri si are si un trepidat scurt. Asta cand sunt oprit. Daca sunt in mers si accelerez am niste mici suturi putin sesizabile. Parca accelereaza in hopuri. Intrebarea intrebarilor: " ce ar putea fi"? :) Bujii, injectoare, sita benzina infundata, clapeta acceleratie? Pana voi avea timp sa ajung la Bogdan pentru o diagnoza si o testare in mers macar poate ati mai patit careva asa ceva. Motorul este fantasticul 1.6 benzina 100cp , c30.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

clapeta acceleratie - se "mozoleste" destul de repede de la ultima revizie! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De schimbat ori de curatat?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curatat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La pornirea la rece scuipa ceva mizerie. Este normal? 3b685371395a794988bdedb20d343b5f.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Si dupa oprirea motorului se mai aud niste sunete de clapeta, parca se inchid clapetele cu intarziere. Asta dupa ce opeesc motorul, scot cheia din contact si cobor din masina. Cateva secunde.

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtre uniflux a folosit careva? Am inteles ca sunt italiene si sunt facuta chiar in Italia fata de Mann ce sunt fabricate in china.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce mann-uri oi fi nimerit tu dar ce primesc eu sunt made in germany sau czech republic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar comparativ? Calitate?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca stam sa comparam italia germania ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, asta cu filtrele am inteles. Ramane problema mersului in suturi, apas acceleratia si are un timp mort pana chiar accelereaza masina si mai ales da sa se inece parca.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Am sa curat clapeta iar desi am curatat clapeta de vreo 2 ori in 2 ani. Si tot asa merge. Am schimbat si bujiile acum vreo 20 mii km cu ngk iridium laser. Ma gandesc sa nu fie de la filtrul de rezervor benzina pentru ca nu l-am curatat niciodata ori de la injectoare. Trebuie sa ajung la Bogdan dar pana ajung tot incerc sa aflu una alta.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clapeta de acceleratie se curata la fiecare revizie facuta! Treaba cu mizeria de pe esapament imi pare normala, datorita cenusei depuse in timp. Mergi cu ea in ture mai mari si se va curata dupa o perioada scurta! De curiozitate, tu ai filtru de benzina? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am filtru. Si merg cu ea si in 5000 ture, aprox 150-160km/h. Autostrada, deci drum lung 200-300 km. Si tot face asa. Mai ales cand sunt intr-o treapta inferioara (2-3) si dau sa o accelerez parca da in nas. Nu am filtru benzina si n-am curatat niciodata rezervorul ori sita de la rezervor.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Daca montez camera marsaliel pot folosi ecranul de la navi si televizor in loc la monitorul cu care vine camera? Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merge direct, pentru ca nu ai intrare video. Poti folosi o camera PAL, numai cu IMIV, care are deja intrare video

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare , am si eu o intrebare : la v50 d5 am schimbat uleiul la 90k am pus ulei volvo pana la jumate pe joja ... acum la 103k am fix un sfert adica din 6x full era 3x l schimb acum mai am 1x . Oare sa vin cu ea asa acasa ? (1800 km ) sa caut ulei volvo sa completez ? Sau sa schimb uleiul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca in 13.000km ti-a consumat un sfert de joja, teoretic iti mai ajunge pentru 3000km :)

Eu zic ca poti veni linistit.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine la D5 joja are 8 X-uri. Fiecare X inseamna 250 grame de ulei, asa ca diferenta la mine intre minim si maxim este de 2 L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

joja mea are 6x-uri ... si daca pun 6 l e fix la jumate deci 3x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare legata de seriile de motor , un prieten nu prea priceput in domeniul auto dar nici nu prea pune intrerbari ca este genul " care le stie pe toate" , si-a cumparat astazi un opel insignia 2011 de la un domn care nu prea parea dubios insa mie mi s-a parut putin cam dubios cand i-am cerut cartea si mi-a raspuns la intrebarea " de ce scrie la seria motor fara serie si in josul paginii scrie seria motor nu poate fi pansonata , cu stampila rar grivita" ca domne la masiniile noi nu se mai trece si seria in carte :-? , e schimbat motorul sau pur si simplu nu au putut sa pansoneze seria ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La masinile mai noi asa scrie (la Opel in general, dar si la altele). Nu este nimic in neregula cu masina, este in neregula ca si-a luat Insignia si peste cateva luni o sa planga, cand o sa inceapa sa cada diverse :D

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now