Andu G

Intrebari generale!

992 posts in this topic

M-am uitat pe niște poze mai vechi și nivelul antigelului era între minim și maxim,dar la un moment dat a crescut și a rămas la fel cam 3 luni. 
A mai pățit cineva ?

Mulțumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare baieti. Am schimbat flansele pe fata cu 2 ani in urma iar pentru cine stie,  masina a cam stat in parcare 1 an iar acum incep iar. Sa zicem 20k km si deja fac urat? Le-am luat de la polar parts ai nu cred ca erau ceva de calitate. No bun, nu-i bai ca le schimb iar dar intrebarea este dupa ce sa ma uit. Am gasit mapco, meyle, lemförder sau febi. Aveti idee care ar fi de calitate? Multumesc. 

Apropo Paun Ionut Si Bogdan Gutu....  porneste perfect . Va multumesc inca odata

Share this post


Link to post
Share on other sites

@i love VOLVO    Singurele care-si merita banii (si tin) le gasesti aici

Iti recomand sa vizionezi filmultul acesta

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 1/3/2020 at 3:55 PM, kecs a spus:

@i love VOLVO    Singurele care-si merita banii (si tin) le gasesti aici

Iti recomand sa vizionezi filmultul acesta

Multumesc pentru raspuns. Cred ca am sa comand de aici. Destul de interesant clipul :). Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari tuturor.

Pentru că sunt nou pe acest forum și doresc să achiziționeze un Volvo XC60 in viitor, am ceva întrebări despre marca volvo in general.

1. Știe cineva daca Volvo are o baza de date comuna in Europa? Întreb pentru că o cunoștință care are un XC60 mi-a zis că degeaba verici o masina cu CarVertical, pentru că istoricul se vede doar la reprezentanta unde a facut munca de mentenanță.

2. Știe cineva intervalul de schimb al uleiului la motor al unui XC60 motor 2.4d? Întreb pentru că am văzut pe mobile.de care avea schimbul făcut anual, dar făcea si 35-40k anual deci si schimburile erau tot la km aceștia. Tot ce este peste 15km mi se pare mult ca schimb de ulei.

Mulțumesc anticipat.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut 

1. NU exista baza de date comuna, se pot vedea numai intrarile pe garantie sau update soft . 

2. Uleiul se inlocuieste la 30.000 km regim normal si 15.000 km regim conditii severe de drum (cum zice Volvo) 

Personal as fugi de o masina cu uleiul schimbat la 40.000 km insa daca a rulat cu viteze max 130kmh si a mers mult la drum lung nu este o problema . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

1. Aici te contrazic, chiar si istoricul de la reprezentanta se regaseste in raport, chiar iti recomand un site unde au o reducere carvin.ro

2. Afara, cei care fac multi km cam la acest interval schimba uleiul - nu vad in asta o problema.

Bafta!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca  dupa 2-3 ani ai de gand sa vinzi masina cu 120.000 km poti sa schimbi la 40.000 km ca nu te intereseaza.

Daca vrei sa ai masina functionala pana la pensie niciodata n-o sa schimbi la 40.000 cum zice gura satului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 18.11.2020 at 0:17 PM, sergo4 a spus:

Salut, 

1. Aici te contrazic, chiar si istoricul de la reprezentanta se regaseste in raport, chiar iti recomand un site unde au o reducere carvin.ro

2. Afara, cei care fac multi km cam la acest interval schimba uleiul - nu vad in asta o problema.

Bafta!
 

Adica ,cind se aduc (importa ,dupa unii :mellow:) autoturisme  de care scapa vestul de ele la licitatii,diesel 90% si se stie ca sint  la citeva revizii si max 2 proprietari si alea firme, ce sa  te mai intereseze rulajul care oricum este mare!

Defectele pe care le-ar comporta aceste masini sint fie de fabricatie (f rare,vezi V40)  fie ca le vine rindul la schimbat de piese care sint  doar consumabile.

Acest tip de site (toate de acest profil) ,verificare istoric auto ar fi bun daca s-ar putea gasi informatii despre masini mai vechi de 10-12 ani care mai merita a fi achizitionate (evitind topirea ),fabricate in serie ceva mai mica , autoturism "flag" al marcii, epoca ,etc.

Insa asa ceva nu ofera, unind doar niste baze de date noi si cam atit.Pai ,pe ce stim trebuie sa dam  bani!:)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vvolvo ce defect de fabricatie are v40-ul ? Daca nu te superi sa ne lamuresti si pe noi?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate mult spus defect de fabricatie, tu fiind si  posesor de V40. Conceptia segmentilor si profilul canalelor la ungere al pistoanelor de V40.

De ex.  sa fortez nota  ,proiectarea gresita  la motorizarile ce echipeaza,Xc60 primele modele,stii de care vorbesc ,in care alinierea curelei de transmisie auxiliara nu este bine facuta si la uzura  relativ mica cedeaza si afecteaza dupa aceea si cureaua de distributie.Asta cam ce ar fi?!

Nu este prapastios ce am spus dar se produc inerent si mici greseli de proiectare care se vad din "caderile"  de piese si rechemarile in service de catre fabricant  cind  situatia devine  majora la nivel de bucati auto vindute ..

La hibridele volvo D6 ,primele modele ai  auzit   cam cit tine fiabilitatea rulaj ,ani .

O fi poveste s-au nu ,cert este ca fiind in globalizare ,masini scumpe si intretinere mult peste medie.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti. Maine dimineata ma apuc de treaba ca vine planetara. Am inteles ca o sa pierd putin ulei din diferential in momentul schimbarii asa ca am luat 1l de ulei. Am fost la magazin de piese auto am dat toate datele am explicat exact ce vreau si mi-au dat asta. E bun asa ? Sau sa trag o fuga rapid la volvo? Multam fain

20201120_151107.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dar motorul cu pistoane " gresite" este montat pe toata gama de Volvo din perioada respectiva.De ce ai subliniat numai V40-ul? Toate motoarele VEA inclusiv cele pe benzina au problema aceasta.

PS. Am crezut ca mentionezi una din cele 3 probleme din cauza carora iti ia masina foc. Furtunase si racorduri care se topesc. De aceea am intrebat.

O zi buna.

 

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmm..!Sint multe de vorbit cum privire la ce probleme comporta Volvo. A trecut demult inertia Ford si acum sint din plin Geely.

Ca mi-a venit in minte doar problema  cu segmentii ungere de la VEA si am amintit din pacate  V40 si nu toata gama de modele VEA, ce sa iti zic! Ai dreptate.:)

 

Ideea era cu aceste portaluri  despre care am vorbit un pic inainte..

Domnul X  potential cumparator al  modelului Y de Volvo  interogheaza portalul pentru informatii despre auto ,contra sumei Z ron. Afla ca totul este beton ,vorba cuiva.

Apoi inscrie masina in circulatie, ruleaza 1-2xxx km  dupa care constata ca ii papa ulei .Afla adevarata problema cu segmentii  ,el totusi fiind foarte multumit initial ,ca masina nu a fost "putin" rasturnata ,kilometraj real ,1 proprietar. Ce face? Ori o repara ori o vinde  ori.. problema lui mai corect.

Il ajuta cu ceva acel portal? Aici era logica mea cind comentam..

Tu esti fericit  intrucit din ce am inteles la tine nu iti consuma ca la altii cu litrii de ulei ,din revizie in revizie si sper sa iti functioneze masina cum trebuie si de acum incolo.:)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vvolvo, din punctul meu de vedere cam toti producatorii auto au renuntat la calitate si fiabilitate. 

Acum cu privire la bucuria cumparatorului roman ce sa zic, scurta, onoarea pe masura bucuriei. Daca tot iti place masina fie repari motorul cu anumite riscuri am inteles, se mai fisureaza blocul motor, fie cumperi un motor din Suedia, cu serie buna si putini km.

Dar preferam sa vindem masina sau sa o dam la schimb pe alt junghi si sa pasam problema altora, apoi ne plangem de samsari. Mai bine mai investesti 3000 euro si ai o masina buna pentru urmatorii 4-5 ani.

Zile bune si sanatate! PS. Momentan Constanta s-a inchis, deci drumuri 0.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dumi81Asa este. Apoi multi samsari  s-au slefuit in ale comertului,  sa zicem seriosi dar vorbesc de exceptii .In rest orice necunoscator de rind , sa isi salveze investitia pentru care poate unii au si tras pentru  banii aia isi incalca principiile. Asta e omul! Nu il poti judeca..

Obrazul subtire cu sacrificii ( a se vedea cheltuiala) se tine asa se zice! ..Nu vreau sa bat cimpii la ora asta  dar cind traiesti intr-o tara unde este cum este, pina la urma  onoarea ,caracterul integru sint chestiuni de mult apuse in inima si constiinta multora din colectivitatea numita RO si de aia sintem unde sintem chiar si in criza asta sanitara reala sau indusa ,extraterestra etc dupa cum  altii cred ca ar fi..

Sanatate ,ca asta e mai buna decit toate! 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Romanul vrea masina second insa daca se poate sa fie noua, multi isi merita tepele pe care le iau . 

O masina buna si cu istoric costa . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now