larahau

Chiptuning sau remapare ?

28 posts in this topic

Am doi intrebari:

1 - Ce-i mai bine pentru S40 2.0 D, chiptuning sau remapare?

2 - De ce exista diferenta asa mare de pret intre asta si asta pe cand performantele mentionate sunt invers proportionale cu pretul. O fi Steinbauer asta un brand de brand ?- ca eu nu am auzit de el...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am facut remap la s40 2001 1.9 115cp motorul de la renault si sincer am fost multumit ca si forta putere dar pentru celelalte piese exista dezavantaje ... iti recomand o informare mai buna mentionez ca am facut remaparea... prin trimiterea hartilor in austria leam primit modificate si am facut resoftarea... a costat 150E probabil de acolo si nemultumirea mea ..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vasile, ce ai gasit tu sunt power-boxuri, ala de 800+eur e ceva mai destept dar tot powerbox .

Oricum nu sunt compatibile cu masinile cu DPF, se infunda imediat filtrul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci tot remaparea is the best sa inteleg...

Chestia e ca am luat un asemenea powerbox pe cel de la Steinbauer , dar e pt cealalta masina a mea (Grand Vitara 1.9 DDIS). A fost o chestie de ocazie pt la l-am prins pe ebay cu 83 de euro si l-am luat. Nu l-am montat inca si deasta am cerut pareri pt ca si GV are DPF .Stiu ca nu se cuvine sa vb de alte marci si de aceea am intrebat in cazul Volvo. Macar cei de la Steinbauer chiar daca nu spun ca afecteaza DPF-ul au avut bunavointa sa puna intrerupator pe cutie sa o folosesti doar la nevoie. Eu ma tot intrebam de ce au pus aceasta optiune dar acum inteleg...

Sper ca faptul ca il pornesc si opresc doar la nevoie nu are efect negativ asupra ECM - din moment ce e prevazut din fabrica cu intrerupator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici un efect pt ca powerboxul minte ecu iar intrerupatorul afecteaza PB-ul nu ECM-ul .

Eu stiu 3 persoane care au montat asa ceva iar pt a nu avea probleme cu DPF-ul trebuia setat in asa fel incat cresterea de putere era ~10% .

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa revin cu detalii dupa ce imi fac timp sa il montez. Probabil din cauza asta si cei de la Steinbauer nu dau atata power din device-urile lor cum dau cei de la RaceChip de ex...Sau gandit si la DPF.

Oricum asta e ciudat la conexiuni fata de altele. Asta se leaga la fiecare injector in parte si un fir vine legat la comanda de la pedala de acceleratie...

Edited by larahau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia de la RAceChip fac motoare praf :D.DAca nu crezi,da o cautare pe gugal! si in afara de astaa,daca ii dai jar motor,se incalzeste foarte tare .. cu powerbox ul de la RaceeChip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce Racechip si eu am avut probleme cu o Mazda 6 2008 cu DPF .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am un powerbox de la ItalianSpeed. nu stiu cat de bune sunt sau rele, dar eu am 4 harti.

1 harta : trage linear pe toate turele

2 harta : trage de la 0 pana la 2000 rpm

3 harta : 2000 rpm pana la 3000rpm

4 harta : 3000 rpm pana in capat

probleme n-am intalnit cu powerboxu, inca..as dori si eu niste info in legatura cu powerbox la 1.6d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme apar daca ai DPF iar daca tu ai anulat DPF-ul nu merita sa nu-i faci si ridicare de putere pt ca 1.6D-ul se face super usor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

prin ridicare de putere te referi la o remapare sau pot sa raman la power box ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remapare! Powerbox ul ofera prea putini cp .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu tre sa ne aruncam dupa prea multa putere pt ca tre sa ne gandim si la celelalte componente ale motorului care nu sunt facute sa reziste la + ul de putere.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powerbox-ul este un pacalici pt ECM, pt performante adevarate trebuie resoftat ECM-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ne uitam doar dupa performante atuncea as alege resoftarea dar cat de mult o sa-mi reziste internele ? + alte componente care tin de motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru resoftare se da si garantie ?

Sent from my GT-I9300

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, la Primus auto, apelezi la o harta facuta de Polestar si ai garantie. DIstractia costa undeva la aprox 1000 de euro.

Edited by Chris

Share this post


Link to post
Share on other sites

polestar face softuri la motoare de 1.6 d ?!? miramas..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai da , dar crezi ca de merita sa investesti 1000e , plus pe langa asta poate a garantie doar la motor .. turbo sau alte genuri le baga la consumabile ... si pana la urma garantia nu te ajuta asa mult , eu am stricat un turbo in 30k km cei drept a costat doar 200e remaparea

Sent from my GT-I9300

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ne uitam doar dupa performante atuncea as alege resoftarea dar cat de mult o sa-mi reziste internele ? + alte componente care tin de motor

Pai acel surplus de putere il ai de rezerva! nu pentru a l folosi zi de zi,ora de ora :).

Daca ne gandim mai bine,putem face un motor praf si fara a fi resoftat!Altfel spus,ambreiajul si turbina sunt cele mai solicitate componente.

ps: Conteaza foarte mult cine face softul,mai ales ce parametri modifica..cu cat creste presiunea in turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc! atunci raman la powerbox. o sa-l deschid incareva zi si o sa pun un switch pe el si atunci o sa-l folosesc "cand am nevoie" :)) multumesc de raspunsuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai...e cam dubioasa treaba! Cum faci? Daca esti in depasire si vrei putere?, pierzi timp pretios apasand un buton de "on", poate fi fatal!

Si cantitatea de fum care se duce in filtru de particulele cum scapi de ea?, mergi la regenerare normala sau o sa-i face regenerare fortata de fiecare data cand folosesti powerBox-ul?

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si este posibil sa apara alte probleme, in momentul apasarii butonului, cand motorul este in forta! Cand o sa apesi butonul o sa modifici parametrii motorului si s-ar putea sa intre motorul in protectie, pentru ca schimbi parametrii prea brusc si ECU sa nu stie ce se intampla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ne uitam doar dupa performante atuncea as alege resoftarea dar cat de mult o sa-mi reziste internele ? + alte componente care tin de motor

Banuiesc ca ai 1.6D.

Sfatul meu ,ca este pacat de un Volvo model 2008 sau in sus ,asa subdimensionat cum este (1.6D) din fabrica,sa il "omori" cu resoftari etc.Lasa-l asa sau altfel fa-ti un upgrade la D5 sau benzinar.Nu-ti poate face cineva marirea de putere si sa iti mearga totul perfect.Daca il mai si exploatezi la limita este mai rau cu anduranta componentelor.Echipele de ing. de la Volvo sau PSA ,etc ,ma gindesc ca au stiut ce fac cind au proiectat,reproiectat managementul acestui motor.

In fine ,nu iti contest dorintele dar asa ca idee spun.In orice caz un motor Sh ,se indreapta catre ,citeva sute de E ,deci nu este avere ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onezero, cati banuti ai in pusculita ? eu am avut configuratie de 150cp pt 1.6D dar costa ceva banuti, scotea fum de ziceai ca merg pe peleti dar tragea volanul din mana si intr-a III a cu roti pe 18" .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now