Sign in to follow this  
Followers 0
Cristian Scutaru

Faruri suplimentare

6 posts in this topic

Am cumparat de pe eBay un set de montaj pentru proiectoare suplimentare pentru 850. Setul include cadrul metalic, ceva electrica, butonul si un releu. Proiectoare am cumparat Hella Comet 550, original mai erau in afara de astea Alpha 175. Proiectoarele se gasesc separat in comert de cumparat la preturi evident mai mici, in loc de logo-ul Volvo ai in schimb Hella respectiv NBB .

Oficial kitul de montaj nu mai poate fi comandat la Volvo dar din cand in cand se gasesc de cumparat

Aici sunt instructiunile de montaj https://www.dropbox.com/s/akdgev0ku34b31h/Zusatzscheinwerfer%20850.pdf

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abea astept sa le vad live.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

amu intreb si eu

pe un s80 am voie sa pun asa ceva -ca eu tare chior sunt-si farurile mele sunt de toata prastia

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Germania ai voie pe orice masina asa ceva...ma uit in catalogul de optionale pentru S80 daca au asa ceva

Astea ar fi pentru S80 2002 D5 http://accessories.v...ment/VCC-425353

Farurile in sine is chiar ieftine 50euro setul http://www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/lights/auxiliary-lights/spotlight-kit/1036408/?bi=69d68a9f485294f37bf63cab017edc21 la 850 is cam dublu ca pret.

Kitul de montaj si ala e uman (90 si ceva de euro) la 850 a costat original peste 300euro

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut saptamana asta 2 comenzi pentru cablaje de faruri auxiliare, odata de la o masina din 95 si apoi inca una model 93. La cea din 95 este nevoie de un cablu suplimentar care trebuie tras din interior pana in fata bateriei, la cele pana in 94 inclusiv firul respectiv este prezent daca masina nu a avut din fabrica proiectoare de ceata.

In interior se leaga la mufa de accesorii, releul fiind comandat de un buton si de faza lunga, in sensul ca aceste faruri se aprind doar pe faza lunga si daca butonul este activ.

In prima poza e cablajul 95-. Mufa cu 4 fire din stanga este "necesara" pentru ca cel care a dat comanda a preluat de la cineva farurile (NBB) si avea deja o cupla montata la ele.

BTW. Am interpelat Politia Rutiera si am intrebat daca pot avea probleme cu asa ceva montat pe masina in Romania (masina fiind inmatriculata in Germania). Raspunsul a fost ca atata timp cat farurile au omologare nu sunt probleme.

2017-09-15 11.07.47.jpg

2017-09-18 13.26.37.jpg

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de ultimul  cablaj pt masina model 93. Noroc ca i-am scris "clientului" sa se uite langa baterie si sa identifice conectorul la care se leaga cablajul. Cum nu a gasit nimic am luat schemele de la modelul 93 la puricat si am vazut ca abia masinile model 94 au din fabrica conectorul pentru accesorii sub bord. Deci am mai facut 2 cablaje cu care sa ma leg direct la tabloul de sigurante (plus la siguranta 16, semnal pentru faza lunga siguranta 20, iluminare bec buton la rheostat si masa va fi luata de la caroserie.

Maine urmeaza montajul.

2017-09-21 08.28.28.jpg

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0