Claudiu

cala blocare axe cu came

31 posts in this topic

Salutare tuturor, as dori sa cer ajutorul colegilor de pe forum in privinta confectionarii unei cale pentru blocare axele cu came.

Pana acum distributia la masina din semnatura se facea la un service care avea asa ceva insa dupa ce am contactat service-ul anume, se pare ca aceasta a fost stricata. Acum ma vad in imposibilitatea de a face distributia. In judetul Arges nu mai stiu nici un service sa aiba cala pentru blocarea axelor cu came. Norocul este ca am la dispozitie un foarte buna prieten care poate sa faca una.

Ma poate ajuta cineva cu niste desene deja facute, cu niste cote sau un model care sa il pot duce pentru fabricare a acestui dispozitiv?

Am achizitionat toate piesele necesare pentru distributie si vreau cat mai repede sa o fac.

rog pe cei care au asa ceva, sau au detalii precum cote, desene, etc sa posteze sau trimita cu rugamintile de rigoare si berile necesare.

nu stiu daca in semnatura apar toate detaliile asa ca e mai bine sa le mentionez.

Motorul este un B4184S2, 90kw, fabricatie 2000, 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu se schimba variatorul nu ai nevoie de nici o scula speciala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si variatorul la cutie nou nout si as vrea si pe el sa il schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am inchiriat cale hazet si cu ala am schimbat variatorul;

tot am cautat dar nu ma gasit schema sa-l fac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai rezolvat problema calei pentru blocare axe cu came?

Ai gasit un desen de executie pentru cala de blocare? Daca da, pune-o te rog pe forum, sunt si eu interesat...

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare din nou, nu am mai cautat scheme si desene, pentru ca nimeni nu a pus umarul asa ca am acum cala de blocare cumparata. O sa atasez o lista cu motoarele la care poate fi folosita. Stie destule de volvo si cateva renault. Am schimbat distributia si variator prilej cu care am utilizat cala si merge perfect!

acum o inchiriez!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut...la ce banuti ai cumparat-o si de unde?sper ca de la noi ,ca pe ebay sunt multe si scumpe...pe variator ce bani ai dat,si unde l-ai gasit?

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

cala - 290ron ebay

variator 950 ebay

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 950ron il iei si din tara cu transport cu tot...

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cala 290 ron cu transport sau fara?da-mi si mie link-ul..multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

totul e cu transport inclus. link trebuie sa caut. in weekend o sa am si timp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca are cineva un desen (tehnic), pentru aceste cale,...material,cote,etc ,e binevenit sa le posteze ,poate ne facem si noi....cale,mai ieftin decat cele oem sau cele de pe ebay..

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou,stie cineva ce distanta este intre cele 2 axe cu came in milimetri ?pe partea unde se blocheaza ele(spre cutie viteze) pt schimbat cvvt?.Din ax in ax(mijlocul lor) in milimetri?vreau sa fac o cheie si inca nu am desfacut senzorul de la axa evacuare si dopul de la axa admisie,ca sa masor distanta..cred ca ma poate ajuta cineva care are o astfel de cheie....multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

aveti idee ce diametru si lungime au suruburile care blocheaza axele cu came?cele 2 suruburi....multumesc.....sunt de 7mm ?

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

UN MECANIC MESERIAS SCHIMBA VARIATORUL SI FARA CALA !

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI CU CE OCAZIE TIPI LA NOI ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cam cu ce scula tine axa nemișcata pana strânge șurubul variatorului?

Așa sa nu murim prosti:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cam cu ce scula tine axa nemișcata pana strânge șurubul variatorului?

Așa sa nu murim prosti:)

Cu mana :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

aveti idee ce diametru si lungime au suruburile care blocheaza axele cu came?cele 2 suruburi....multumesc.....sunt de 7mm ?

O sa masor saptamana viitoare si dau dimensiunile

:)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.omule eu am schimbat 2 dsitributii fara nici o scula speciala.una la un s40 1999,una la un v40 2003.e floare la ureche atat timp cat cunosti putina mecanica.(nu neaparat sa fii mecanic doar sa iti placa).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40 din 1999 nu are variator.

la V40 probabil ai avut noroc si nu s-a miscat foarte mult axa cand ai strans variatorul sau nu a sarit impinsa de arcurile de la culbutori.

Stiu un "miez" care s-a apucat el de treaba fara niciun fel de scula de blocare si la prima invartire a facut praf motorul ca se miscase axa la strangere 30 de grade si n-a mai verificat, ca "el stie ce face". Din ala din seria "da-i ca merge", fara sa invarta de doua ori vilbrochenul sa verifice daca revine la punct distributia sau se blocheaza in ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MC de aia am zis sa ai un pic de habar de mecanica.trebuie sa aduci motorul la semne manual cu pistonul unu sus, iti faci semne cu un pix cu vopsea pe toate rolele,desfaci cu grija,montezi totul la loc,apoi verifici verifici manual daca motorul se invarte si daca semnele cad la locul lor.daca totul e ok dai cheie.(pompa de apa schimbata,si rola intanzatoare de asemeni).nu e mare smecherie atat timp cat ai ochii ca cepele la demontat si montat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu zic ca e greu ca si eu am facut la a mea distributia cu vadim si a fost OS (verificata ulterior cu cala). But shit happens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara cala sa schimbi variatorul e loz in plic

poti sa ai ochi cat cepele

:)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now