Tavi Td

Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

239 posts in this topic

Deoarece lucrez in electronica si mai pricep cate ceva cand ma uit pe o placa, insist sa cred ca placile sunt diferite. Chiar daca a mea e fotografiata pe partea cealalta, dupa cum ved eu dispunerea through-hole-urilor pt. picioarele condensatoarelor electrolitice alea mari e diferita. Eu am componente traditionale si aproape de mufa si mai in spate, pe cand al tau are condensatoarele in fata langa mufa si in partea din spate are numai SMD-uri. Dar asta e mai putin important, si oricum nu mai conteaza acum. 

Legat de varful ala de cuplu, eu cred ca are legatura si cu neuniformitatea curbelor, si sper sa fie din electrovalva de boost pe care o banuiesc un pic lenta, si pe care peste fix o saptamana o s-o schimbe @Midnight Caller personal... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am zis clar ca pozele sunt generice, ca e aceeasi panarama de ECU pusa si pe Mercedes/Volvo/Chrysler etc. Este clar un derivat din ala de ti l-am pus eu, EDC16C31 la Volvo, EDC16CP31 la Mercedes, am zis clar ca poza e generica, insa ECUul in sine ala e si functioneaza cu protocolul respectiv. Sper sa nu ai probleme pe viitor din cauza stresatului placii. Cam atat cu poluatul topicului, astept sa citesc rezolvarea despre varful de cuplu.

Edited by CristiXP

Share this post


Link to post
Share on other sites

...si eu sper...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Tavi Td Felicitari pentru remap,

Pe mine deja de mult ma tot bate gandul la un remap pentru S60 care are motorul Drive.

Cum se comporta masina dupa remap?

Filtrul de particule (DPF) este anulat la masina ta? (soft si fizic)

se aude diferit motorul la relantin?

Daca ai schimbator automat ti-au facut re-map si TCM?

Din fabrica masina are torque-ul limitat in treptele 1 si 2 pentru scop protectiv, limitarea asta a fost anulata?

Pe mine din punctul de vedere a remapului ma ingrijoreaza torque-ul imens la turatii mici, uitanduma la rezultatele Dyno la 1800 rpm torque-ul a sarit la >200 Nm si din fabrica era undeva pe la 165Nm asta punand un stres semnificativ pe cutia de viteza si ambreaj, cifrele sunt destul de asemanatoare si la RICA dar ca ei duc torque-ul pana la 330 Nm si nu la 360 Nm

Graficul Dyno de la Rica (Mentionez ca nu am nici un share sau venituri financiare de la RICA) : http://www.rica.nl/chiptuning.php?v=37-500-2121

 

Ar fi fost interesant sa vedem valorile de Dyno incepand de la rotatii mai mici, presupun ca acolo nu erau spike-uri.

Astept cu nerabdare sa vedem ca ai obtinut o curba fara spike-uri la Dyno.

 

Edited by gfieraru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am DPF anulat, practic am facut doar Stage 1. Si am cutie manuala. Nu stiu sa iti spun detalii, pt ca la Revo soft-ul vine modificat in Anglia si trimis inapoi, am asteptat cam 45min pt asta, l-au pus sus, am facut dyno si apoi test de drum cu tipul de acolo, timp in care, cand a vazut cum se comporta masina si cum e intretinuta,  m-a intrebat daca nu m-am gandit sa o vand... Sunetul motorului e absolut acelasi, iar ca si comportament... E mai sprintena intre 2000-3000 rot, se simte mai usoara, e mai nervoasa daca o calci pe coada, consumul mediu e acelasi, daca nu chiar un pic mai mic... cu toate ca acum exista tentatia de a profita de puterea suplimentara... tipul se astepta sa ajunga undeva pe la 142CP, dar cuplul a iesit peste asteptari. Eu sper ca se "indreapta" si curbele dupa ce schimb electrovalva, dar asta o sa vad abia cand merg la Stage 2. Daca faceam modificarea undeva unde nu o testau pe dyno nici nu vedeam asta... 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare: doar ce am observat ca nu cupleaza compresorul de clima, chiar daca e pornit AC... nici daca ii dau dezaburire rapida... se aprinde ledul verde din buton, totul e pe auto, ventilatorul porneste pe viteza mare,etc, totul pare normal, doar ca uitandu-ma la compresor partea centrala a fuliei ramane pe loc... are legatura cu temperaturile de afara? Mentionez ca nu am avut nicio istorie cu clima, a mers totdeauna perfect.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sub 3-4 grade nu mai porneste

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iarna-i grea, omatu-i mare, semne bune VOLVO are!

Multumesc colegului @pedala, am dormit linistit azi-noapte, iar azi, ca sunt +3 grade, am pornit-o si a pornit si compresorul. Ieri cand mi-am facut griji erau -2 grade. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am asumat criticile si, de curand, am renuntat la jantele de Ford in favoarea unui set original "Balius"... tot pe 18... poze before/after:

before.jpg

after.jpg

Edited by Tavi Td
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altceva - sa le stapanesti sanatos - unui Volvo (cred ca oricarei masini) ii sta bine cu jantele originale, cum ai fost gandite de producator. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 11/10/2016 at 2:00 PM, CristiXP a spus:

Ti-am zis clar ca pozele sunt generice, ca e aceeasi panarama de ECU pusa si pe Mercedes/Volvo/Chrysler etc. Este clar un derivat din ala de ti l-am pus eu, EDC16C31 la Volvo, EDC16CP31 la Mercedes, am zis clar ca poza e generica, insa ECUul in sine ala e si functioneaza cu protocolul respectiv. Sper sa nu ai probleme pe viitor din cauza stresatului placii. Cam atat cu poluatul topicului, astept sa citesc rezolvarea despre varful de cuplu.

Scuze de intarziere @CristiXP, abia acum am observat ca ramasesem dator cu un raspuns... nu am mai fost la dyno, dar sunt aproape convins ca neuniformitatea curbelor era data de un furtun de la intercooler care incepuse sa sufle si care a cedat la putin timp dupa, iar cu ocazia asta le-am schimbat pe amandoua cu altele noi OE de la @Midnight Caller.

Daca am noutati revin cu informatii.

Numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp am facut doua mici up-grade-uri... becuri semnalizare spate galbene cromate. in felul asta nu se vad becurile galbene in grupurile optice, si capace jante modelul nou. Cu multumirile de rigoare @Midnight Caller.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mare drag, ii transmit lu' tanti Marina :))

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Midnight Caller a spus:

Cu mare drag, ii transmit lu' tanti Marina :))

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Bun... ma organizez sa vin la voi la inceputul lui noiembrie pt revizia de 20k (toate filtrele si ulei), un check general si mai ales, sper eu, sa montam impreuna engine heater-ul.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now