Zxc Xzc Zxc Zxzc

Sfat achizitie. Sfat bi-xenon

21 posts in this topic

Salutare! T6 04 al meu e tare de tot. dar deja are un pic de varsta. recent am aniversat 100 000 mile parcurse. asa ca ma gandesc la un update. D5-este scump, de aceea vreau sa aleg 3.2 din Sua. si au aparut cateva intrebari legate de asta:

1. are cineva ceva experienta cu 3.2? fata de t6 nu va fi ca o leguma? cam ce consum urban/extraurban ar avea?

2. as vrea ceva mai proaspat, 2010+ cand logo in fata este rotund si mare. poate puteti sa-mi recomandati un anumit an, aka 2011 sau 2012 sau 2010- ca anume el e mai reusit, sau sunt acele beneficii in masina. sper ca intelegeti ce vreau sa zic

3. cu t6 am o mare frustrare- lampile xenon AMERICANE. care sunt handicapate fata de cele europene. ok. dar lampile projector sau Bi-xenon (parcai un ochisor) americane sunt la fel de bune ca si cele europene sau tot sunt handicapate?

4. bi-xenon sunt rare la americani <2013. din 2013, ele sunt mult, mult mai raspandite. ceva s-a schimbat la trim level. deci ma intereseaza asa un scenariu, pot sa cumpar xc <2013 cu lampi ne xenon, si sa-i instaleze faruri bi-xenon cumparate aparte din europa cu 1500 +- Euro ? sau procedura nu mai e posibila decat la uzina?

multumesc pentru atentie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. 3.2-ul nu este deloc leguma avand performante asemanatoare din cauza cutiei de viteze .T6-le are o cutie foarte puturoasa si invechita fata de 3.2i care are o cutie moderna in 6 trepte . Consumul este mai mic la 3.2 cu pana la 3L urban si 1L extraurban .

2.Eu as alege 2012 pt ca este ceva mai aratos, stopuri LED, DRL LED, ceasuri de bord tip R, alt ICM .

3. Cred ca te referi la farurile adaptive care sunt valabile si pt US cat si pt EU . La 2004 nu existau aceste faruri ele au aparut dupa primul facelift odata cu MY 2007 .

4. XC90 cu Bi-Xenon si ABL gasesti in SUA dar de obicei ca MY 2012 si costa ceva banuti .

Oricum eu unul ti-as recomanda altceva si anume un XC90 T5 @210 CP din Rusia, gasesti cu putini km, au facelift 2012 cu tot ce-ti doresti tu dar un motor mai mic, performante asemanatoare, consum mai mic si potential mare poti scoate ~250 CP din acest motor iar in acest caz ai performante mai bune fata de T6 sau 3.2i, consum mai mic si un motor fara cusur .

XC90 T5 a fost disponibil numai pt Rusia .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan, am mers cu t5 din sua 03 paremise. clar ca era obosit de tot, 160 000+ mile. manca ulei strasnic, proprietarul avea 2l de ulei in portbagaj cu el. nu prea mi-a placut dinamica motorului. posibil ca din cauza ca era ucis. dar t6 cu tot cu cutia tampita- era cerul si pamantul fata de t5. nu am posibilitate sa aduc masina din rusia. nu am nici dorinta. vreau o masina cu un istoric curat, fara accidente, samd. in rusia e problematic cu service-urile, piesele, calitatea carburantului, drumurile distruse, ore in sir in ambuteiaje. in afara de ambuteiaje...la noi e fix aceeasi situatia. si cred ca 100 000km prin europa sau SUA (daca nu a lucrat la vreun rancho sau companie) nu se compara cu 100 000km din R.M sau rusia. cand a venit xc in 01.08, parca era noua. inca 2 ani de zile parca era noua. avea 40k si am mai mers 40k pana a murit cutia in 2012. s-a stricat izolarea, a inceput sa scartie plasticul.

Apropo, e adevarat ca incepand cu MYxx la xc plasticul este mai calitatiiv, izolarea mai buna. cica la jonctiunile de plastic este cauciuc? asa zice dealer de la chisinau despre MY2013

1. cand carburantul e asa de scump, nici n-ai pomenit de D5?

2. eu tot- doar ca la ei anul 2013 trebuie sa caut ca sa fie asa cum spui. DLR, apropo, asa si n-am gasit pe net cum arata. daca 2013, va trebui sa mai astept. urca pretul simtitor fata de <2013

3-4. la masina fara ADL- voi putea pune ADL in service obisnuit? am dubii, deoarece am vazut ca este un buton nou pe consola centrala, cand este Bi-Xenon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre D5 ai spus asa: " D5-este scump, de aceea vreau sa aleg 3.2 din Sua." si atunci ce sa-ti spuna ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. NU pomenesc de D5 pt ca este un gunoi de motor in comparatie cu 2.5T

2. 2012 este la fel cu 2013 .

3. Faci confuzie, bixenon sunt toate farurile cu xenon la XC90, unele in schimb au ABL(Active Bending Light) iar altele nu . Dupa 2007 pt varianta xenon exista un singur far iar acesta are ABL .Farurile vechi erau cu reflector dar si ele erau bixenon pt ca se muta reflectorul in sus pt a muta pe faza lunga de aici si denumirea de BI xenon . Nu stiu daca poti pune ulterion ABL .

@Marius, se pare ca omul nu prea stie ce vrea, are impresia ca sunt ieftine in SUA dar de fapt nu e chiar asa, adica un XC90 2012 cu xenon, Blis, si tot ce trebuie sare de 22.ooo USD, 5000 USD mai este transportul cu tot cu acte si hartii ~19.000 EURO si ai o masina care nici nu prinde radio calumea, vitezometrul este pe dos, la fel si climatronicul iar economia facuta este de maxim 5000E dar ai masina diesel + mai multe dotari .

Un XC90 2012 dotat cu RSE, BLIS, NAVI, ajunge la ~30.ooo USD, iar in acest caz nu vad unde e afacerea in a cumpara din SUA ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marius, ma asteptam in primul rand la o pozitie de gen: benzina-suge, diesel ftw. UE are o pasiune aparte pentru motoare diesel...

@Bogdan, D5 gunoi? as putea undeva citi mai multe pe tema data? stiu ca-i vechi tare, dar in toamna eram cat pe ce sa-mi iau s80 D5.

@Bogdan Da, ok, grosso modo, masina „cautata”, 2012+, abl, blis, rse, cu 10mii la bord- va fi practic acelasi pret. dar daca 2010+, in sua va fi mai ieftin. 2000$ max toate chletuieli in sua. + ceea ce nu-mi place in germania- ca netto ii 30 000 E si parca-i bine. da brutto- trebuie sa ai in buzunar 35-37mii de euro... nu-s la curent cu procedura...dar sunt un pic sceptic. pana voi scoate banii ceea... pai iata 35k euro vs 35k $ este o diferenta simtitoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu stii ce vrei, ai spus clar ca nu te intereseaza D5 ca este scump si acum te asteptai la ce? La clasa lui, xc90 are cel mai mic motor diesel, consumul este chiar mic raportat la greutatea masini, nu ai performante si eu personal nici nu cer la masini de peste 2tone, Iar Volvo in general este o marca care la masinile noi cel putin, are mai putine bube decat multe alte marci (marca auto fara bube nu exista). Mai mult de atat eu nu-ti pot spune pentru ca nu am avut un alt xc90 sa fac o comparatie, asa trebuie sa astepti de la cei ce cunosc, insa trebuie sa si sti clar ce te intereseaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zxc, D5-ul EURO 4 are multe probleme mai ales cand are peste 160.ooo km iar costurile de intretinere sunt mult mai mari in comparatie cu varianta similara pe benzina, Problemele cele mai comune sunt: clapeta acceleratie, EGR, tachetii, swirl, turbo, DPF+ problemele pe care le cauzeaza iar aceste probleme nerezolvate la timp duc la coxarea segmentilor de ungere iar de aici probleme multe .

Un XC90 benzinar cere mai putina atentie iar ca si comparatie singura piesa care se poate defecta este clapeta de acceleratie dar dupa multi km (250.ooo km) iar pretul este mult mai mic in comparatie cu clapeta de diesel care pica mai repede .

Iar performantele D5-ului sunt slabe in comparatie cu 2.5T sau 3.2i, consumul este bun la D5 .

Daca vorbim insa de masini cu putini km atunci nu e nici o problema la diesel pt ca dupa cum am mai zis pana in 160.ooo km nu pune probleme .

Cel mai "misto" XC90 cu care am mers a fost V8-ul, sunetul scos de motor este fabulos, performantele sunt de BMW X5 iar in echipare R-Design este "erotica" masina . T6-le suna si el bine dar e penalizat grav de cutia de viteze, adica aproximativ aceiasi putere cu V8-ul dar performantele sunt de 2.5T iar consumul de 4.4L . Tocmai din cauza asta recomand XC90 cu motor de 2.5L iar singura piata de unde poti lua asa ceva cu an de fabricatie 2012 este RUSIA .

Daca vrei 3.2i poti lua din SUA unul dar nu sunt sigur ca este cea mai buna alegere pt ca in Rusia gasesti pe la 30.oooE un XC90 2012 cu tot ce trebuie pe el si maxim 30.ooo km .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bogdan Ouch. cu toate ca vroiam ceva cu km putini (cateva zeci de mii), deja nu mai vreau sa aud de D5. un mare multumesc ca mi-ai deschis ochii.

ai pomenit de R-design. care-s diferentele fata de versiunea clasica si cu cat e mai rigida suspensia la R ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai R Design vine cu roti de 19" + sasiu sport iar masina e comparabila cu X5-ul ca si rigiditate . Un pic cam rigida pt gustul meu dar ceva mai sport iar combinatia SUV+sport+ Volvo e chiar interesanta .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

"...cu X5-ul ca si rigiditate . Un pic cam rigida pt gustul meu..." Pacat :( pentru drumurile noastre oribile, in cazul unei masini rigide, te simti ca in caruta. cu toate ca R-design arata tare bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate R DESIGN include din fabrica si suspensia adaptiva?Daca are si asa ceva,modul COMFORT nu salveaza situatia pe drumurile noastre?ma rog...lasand la o parte costul unui astfel de amortizor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar si pe Comfort zgaltaie destul de bine...deci raspunsul ar fi nu...

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

XC90 cu FOUR-C nu s-a inventat inca . :D

R-Design cu roti pe 19" zgaltaie destul de bine dar placut .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha...am presupus ca optiunea este si pe XC90

Share this post


Link to post
Share on other sites

XC90-ul nu a avut niciodata optiunile oferite pe XC70 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si care ar fi site-urile unde se pot cauta masini sh din rusia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cars.ru, ooyyo.ru si mai sunt multe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci. Dar nu e totusi aventura cam mare? Presupunand ca o cumperi cumva si nu iei teapa de la niste mafioti rusnaci, cum o aduci in tara mai ales acum cand e total nerecomandat de trecut frontiera rusia-ucraina...?

A, si 2.5T din rusia din ce an este Euro 5 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu s-a inventat EURO 5 iar discutia aici era despre inmatriculare in Republica Moldova, colegul Zxc sigur stie foarte bine lb rusa si nu este o problema pt el sa mearga in Rusia pt a achizitiona un XC90 .

Nu era vb de a aduce un XC90 din Rusia si a-l inmatricula in Ro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now