ovidiu xc 70

un nou V8 de competitie

17 posts in this topic

fara sa supar pe cineva as vrea sa mentionez ca reclama asta o recunosc oarecum de la o posta, vre-o 3 ani in urma am vazut un video asemanator la Mercedes Benz...Oricum suna si arata superb "micutul" celor de la Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degeaba suna si arata daca Volvo renunta la tot si se axeaza numai pe 4 cilindrii 2.0...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cine te opreste sa-ti iei un XC90 sau S80 cu motor V8 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Ponta!

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca imi arati si mie unde in linia actuala mai exista V8 pe Volvo il iau cu mare placere. :)

XC90-ul care urmeaza sa se lanseze nu va avea motor mai mare de 2.0 la benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai bani de XC90 nou iti fac eu rost de motor V8 si te ajut si cu montajul . :D

Totusi daca dai masina actuala mai ai de pus inca minim 10.oooE pt un XC90 V8 iar ca idee unul V8 sarea de 80.ooo E .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar nu mai degraba montam un V8 pe S40? Este cineva pe swedespeed care a facut treaba asta, din pacate a intrat cu ea intr-un cap de pod... dar era sau mai corect zic, a fost un S40 V8. :D

Edited by Chris
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum a incaput V8 in S40 pt ca nu ai loc de lonjeroane, la S80 vine milimetric intre lonjeroane .

Oricum poti scoate mai multe din 2.5T decat din V8 aspirat .

Mai putin sunetul de V8 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se vor mai face masini adevarate. Cine are un t5, d5 si mai sus sa-l puna de-o parte. Peste 15 ani un motor de 2 litri va fi cum este acum un motor de 6 litri. Adica "nesimtit".

Cine n-a apasat o acceleratie de v12 nu stie ce sint alea masini. Nu ma refer la camioane... :smile: Si multi nici macar nu vor apuca sa vada de la 10 m un v12. Cind accelerezi un v12 e ca si cum ai baga degetele in priza.

La ralanti e ca si cu trenul, la fel te leagana.

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E "senzatie audio" un V12 sau W12 dar in zilele noaste aceiasi putere se poate obtine si din motoare mai mici fara rabat la fiabilitate .

Era frumos daca se faceau in continuare motoare de 2L dar in 5 sau 6 cilindrii, aveai si pe partea audio o placere .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un v12 il simti in ""fund"" nu-l auzi. Si un surd din nastere se simte excelent sus pe un v12. E ca si cind ai sta la 1 m de calea ferata si trece pe linga tine un rapid la viteza maxima. Poti fi surd si orb, simti ceva. E ceva ce te patrunde si cu care intri in rezonanta. Motoarele volvo in 5 cilindri au acel "ceva" de la mugetul dispretuitor al motoarelor v12. Cu un v12 simti ca esti stapinul lui, sau el e al tau, cu cele de azi doar mergi repede. Sa auziti rs-ul cum rage la 4000 rpm, si dupa aia sa auziti un amg. E diferenta de 4000 de clase.

Prefer un v12 aspirat de 290 cp in fata unui v10 ultramodern de 1000 cp.

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau un simplu V8 AMG ,306 hp .Eu vreau tobe de AMG pe t6 , stiu ca nu este același lucru, dar ca consum si întreținere se simte cam cât trei t6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiam ca tipu o busit masina, eu am gasit doar 2 poze

post-6070-0-23378400-1400587514_thumb.jp

post-6070-0-59946900-1400587516_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau un simplu V8 AMG ,306 hp .Eu vreau tobe de AMG pe t6 , stiu ca nu este același lucru, dar ca consum si întreținere se simte cam cât trei t6.

gresit. un t6 consuma in acelasi regim de utilizare LA FEL ca un v8 amg din cauza de tehnologie mai slaba la volvo.

cu cit sint mai multi cilindri cu atit sint mai multe impulsuri mecanice pe secunda, cu atit un cilindru poate face fata mai bine turatiei ridicate. La turatii normale (3000-5500.rpm) un 6 cilindri consuma mai mult decit un 8 cilindri.

Un V8 e ca un copil destept. un V 10 ca un om matur, iar un V 12 ca un stapin. T6 e bun pentru copii cu parinti bogati.

Oricum sint putini care simt diferenta intre un 2.0 turbo de la mitsubishi de 400 cp si un 4.5 aspirat de 300 cp de la mercedes. Pentru ca nu exista un dumnezeu al soferilor.

Un t5 de 450 cp cu 2.5 L consuma in aceleasi conditii cit un v12 de 8L aspirat de 600 cp, insa poate de 7 ori mai putin.

Un motor e un suflet pereche. Daca este. Daca nu este, e doar un motor.

Volvo a reusit sa dea celor ca mine doua motoare de distractie : t5 si d5. astea sint motoare care pot fi "suflet pereche", indiferent de putere.

Cei mai fericiti sint posesorii de 850 cu t5. bani putini distractie maxima.

Un 850 ( cea mai buna masina scoasa de volvo- p1800 ,scuze) cu turbina nesimtita (mare) e un "must" pentru iubitorii de senzatii tari.

post-143-0-10458900-1400604788_thumb.jpgpost-143-0-16577500-1400604798_thumb.jpg

NU avem soferi pentru ce ne dau ei !! E ca si cind ai pune o cirtita sa vada ...ca si cum ai pune un copil sa nu simta.

un 1.6 diesel e o jucarie pentru altii. e un nimic. dar ieftin si care-si face treaba. Un volvo de 0.3 L care nu ne pune in pericol si consuma 2 L la mie e perfect.

Edited by iulirx
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iulrix ,pare rau sa te contrazic dar t6 cu v8 amg este o diferenta de vreo 5 litri in oras ca consum !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now