Salt la continut


Agricultura


  • Please log in to reply
Acest subiect are 47 răspunsuri

#1 daann

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Locatieromania
  • Auto:V 40
  • Fabricatie:1997

Postat 19 February 2014 - 01:13 AM

Din cate tin minte, erau printre noi oameni care fac agricultura si mi-ar prinde bine ceva sfaturi de la voi.
Trebuie sa imi achizitionez un tractor nou, prin fonduri europene, si sunt curios ce astfel de utilaje detineti.Si ce imi puteti spune despre calitate/fiabilitate.
Eu pana acum, sunt tentat sa merg pe un Deutz-fahr 6160 TTV.Ca pret maxim de achizitie, undeva la 90oooE.
http://www.deutz-fah...48-series-6-ttv

#2 minulescu

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • Locatiefocsani
  • Auto:volvo s80 2.4 benzina automata
  • Fabricatie:2001
  • Auto2:Range Rover

Postat 19 February 2014 - 10:14 AM

Salut, in primul si in primul rand as vrea sa te intreb cati cai putere trebuie sa aiba tractorul si apoi cate hectare de teren vrei sa lucrezi, zona in care va munci tractorul este iarasi foarte importanta, deoarece se stie ca in romania sunt terenuri grele, mai putin grele, usoare si foarte usoare (ex balta brailei). Daca o sa-mi zici de ce ai decis sa te opresti la Deutz poate o sa discutam un pic pe marginea acestui subiect. Tin sa precizez ca si eu ma aflu in aceiasi situatie ca si tine, adica saptamana aceasta tocmai se incheie licitatia de achizitionare pt cateva utilaje agricole.

#3 daann

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Locatieromania
  • Auto:V 40
  • Fabricatie:1997

Postat 19 February 2014 - 01:18 PM

Hehe..felicitari.pentru proiect.cati cai..cat mai multi.Vreau sa renunt la agricultura conventionala si sa trec la cea moderna.Lucrata pe verticala.Fara arat, cu lucrari minimale, si cu o rascolire cat mai mica a terenului, deoarece sunt undeva in dobrogea, intr-o zona extrem de secetoasa.In proiect am prins maxim 160 cp(desi as fi vrut 200.)Ha in momentul asta am 80, dar vreau sa ma extind.Acum ca am cu ce.Terenurile din zona sunt cel putin grele.La Deutz m-am oprit din mai multe considerente:
1.Calitate germana
2.2 ani de garantie.
3.Transmisie vario(am tinut musai sa fie vario)
4.pret.sub 90k E mi s-a parut cel mai bun tractor in raportul calitate/pret
5.Am cautat extrem de multe teste de prin afara, facute de marile reviste de specialitate din europa, si am vazut ca dupa Fendt(care au aceleasi motoare Deutz) si JD ar fi cam cei mai buni.(Desi in ultimul test facut de o revista franceza, unde au testat tractoare in 4 cilindri, modelul 6160.4 TTV a iesit pe locul 4 din 6-insa au declarat ca a fost o problema cu computerul motorului si vor reface testul.)
6.Afinitatea personala.In tractorul asta m=am simtit....ca in volvo :D .(Oricum din ce stiu eu, volvo detine actiuni la deutz-fahr, fabrica de motoare)
Edit:
7.Imi inlesnesc colaborarea cu banca pentru partea de finantare.Intesa sanpaolo , avans 0(sper)cu o dobanda de 7% lei /an/5 ani
Pe langa tractor, mai achizitionez si un plug 4 trupite si o semanatoare pneumatica de paioase.
Acum, da si tu ceva detalii despre proiectul tau.

Postare editată de daann: 19 February 2014 - 01:26 PM


#4 minulescu

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • Locatiefocsani
  • Auto:volvo s80 2.4 benzina automata
  • Fabricatie:2001
  • Auto2:Range Rover

Postat 19 February 2014 - 01:37 PM

Bun asa, ca sa fiu sincer suntem pe aceiasi lungime de unda.Eu momentan detin un JD de 90 HP si urmeaza sa-mi achizitionez un alt tractor de 160 HP. Am fost si am vazut multe, foarte multe modele, firme etc etc printre care si Deutz. E adevarat ca e calitate germana Deutz insa nu m-a impresionat cine stie ce. Momentan am ofertele cele mai bune de la John Deere si de la Case si cred ca voi merge pe Case deoarece imi ofera absolut totul , dar totul in materie de tehnologie, confort, eficienta, etc etc. Modelul tractorului care banuiesc ca o sa-l cumpar va fi Puma 160 care are o putere de 160 Hp iar cu managementul puterii ajunge pana la 193 HP ceea ce este foarte important pt mine deoarece lucrez in zona ardealului unde pamanturile sunt foarte grele si multe din ele in panta. Daca nu ai fost sa vezi inca modelele de la Case, iti recomand cu caldura sa o faci, au o gama foarte mare de tractoare si au o experienta destul de buna in spate (sunt mult mai vechi pe piata decat Deutz). De ce nu am optat ptr Deutz? simplu, pana mai ieri tractoarele lor montau motoare in general racite cu aer ceea ce la noi nu prea prind, acum au inceput sa monteze acele motoare de la Perkins care sunt foarte bune insa au venit cu tehnologii noi gen DPF pe tractor care ptr mine inseamna o cheltuiala in plus ca si fermier.Deutz au multi in preajma mea (modele mai vechi), si observ cu stupoare ca sunt pacatoase, in primul rand ca si service, nu au reprezentante care sa ofere un service/piese la fel ca si John Deere sau Case care la mine in zona au o logistica foarte bine pusa la punct. Asa ca iti recomand sa fi atent la micile detalii pt ca in principiu astea fac diferenta.
P.S. vezi ca toate firmele ce comercializeaza tractoare in romania au depozitele la Ruse (bulgaria) iar case au pe stoc tractoare din 2012 cu motoarele simple, adica injectie directa, fara ad blue si alte minuni, deci daca reusesti sa pui mana pe unul de-ala eu zic ca nu ar fi rau, acum depinde de fiecare.

#5 daann

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Locatieromania
  • Auto:V 40
  • Fabricatie:1997

Postat 19 February 2014 - 05:35 PM

Am studiat si eu ofertele de pe piata.Lasand la o parte faptul ca doar Deutz imi ofera garantie 2 ani, sa stii ca deutz foloseste de foarte mult timp motoare proprii.Ba mai mult , fendt foloseste tot motoare deutz.Cat despre DPF, deutz nu foloseste,. In schimb JD foloseste DPF.De aia am si zis pas.Ce e drept, Deutz vine cu un sistem de adblue.Dar nu ma deranjeaza.Consumul, chiar si cu adblue, este sub fendt, JD.Am vazut puma alea, dar nu imi plac.Daca ar fi fost varianta peste 200cp, produse in america, poate poate.Cat despre tehnologii, eu am pe acest tractor cam tot ce vreau.Inclusiv frigider.Si o groaza de alte chestii care imi fac viata usoara.De la ajutorul GPS, pana la autoconducere...etc.Logistica, in zona mea, este destul de buna la Deutz.Am reprezentanta la 130 km de mine, deci...imediat.Mai am in zona cunostinte cu deutz, modele de 3-5 ani, toti sunt multumiti.
Stiu despre depozitele de la Ruse(sunt la aprox.120 km de ei).Dar la noi in tara, nu se vor mai putea inregistra tractoare fara norma TiEr4(Adblue, DPF etc)
Ca si curiozitate, cat costa PUMA tau?Si unde e facut?
Eu de la CASE am oferta pentru puma 160 75oooE.Fara muuulllte din dotarile de pe Deutz.Si cel mai important, fara vario.
Iar la deutz am oferta de 87oooE.Aproape full.

#6 minulescu

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • Locatiefocsani
  • Auto:volvo s80 2.4 benzina automata
  • Fabricatie:2001
  • Auto2:Range Rover

Postat 19 February 2014 - 09:17 PM

Bun, pt ca cel putin stim in jurul carei cozi ne invartim, ma bucur din inima ca am ajuns sa discutam despre detalii tehnice care fac diferenta. Pretul de baza ptr tractorul care mi l-au oferit cei de la Case este in jur de 90.000+tva, monteaza un motor Tier3 comonrail deci nu ad blue, no dpf, ca dotari are pe el asa: Suspensie activa fata, cabina suspensie, cutie power shift 18 inainte, 4 inapoi, GPS cu predispozitie (are sistemul montat pe el complet mai putin antena), frane pneumatice, deci si complresor aer, anvelope de la michilen 520x85x38 spate, fata nu o mai retin, scaun perna de aer, un sistem de management al puterii care imi aduce puterea motorului pana la 193 Hp cu PTO in functiune, comp bord unde pot vedea suprafata lucrata in timp real , consum instant si la Ha, plus un alt sistem in care imi arata eficienta tractorului pe vreme umeda (atunci cand patineaza), diferential autoblocabil, punte fata la fel (se cupleaza cand simte ca e nevoie).Garantia la ei este 12 luni fara limita de Km la JD iti spun ca-ti dau 24 de luni si 2000 ore insa nu e asa cum scrie, practic iti garanteaza anumite piese 24 de luni gen cutie motor, restul au tot 12 luni. Case fabricat in Austria la St. Valentine (2012 an fab in cazul meu are tractorul dar 0 ore functionare).IN detaliile de mai sus nu am mai inclus clima, predispozitie pt muzica, etc etc, astea le au deja toti. La JD in schimb mi-au facut oferta ptr modelul 6150M 150 Hp care ajunge pana la 163 putere maxima, punte activa fata TLS aer conditionat si cam atat, pret tractor 68.000 + tva, tractor 2013 an fab in germania. Cu acestea fiind spuse te las si pe tine sa faci o alegere la prima strigare dupa ce ai citit cele scris de mine mai sus.
P.S. in zona in care ma aflu IPSO romania, adica importatorul JD are reprezentanta de prin anul 2001 parca, Case este comercializat de Titan Machinery (cel mai mare brand de comercializat masini grele din lume), Deutz nici macar nu exista acolo, sau daca o fi... e mic.
Modelul pe care eu vrea sa-l iau arata cam asa: https://www.youtube....h?v=PQjCno9WU1o

Postare editată de minulescu: 19 February 2014 - 09:21 PM


#7 daann

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Locatieromania
  • Auto:V 40
  • Fabricatie:1997

Postat 20 February 2014 - 09:51 AM

Din cate stiu eu, Tier3 nu mai pot fi inmatriculate la noi din luna mai anul asta.Verifica sa fii sigur.Ca si dotari si Deutz ofera cam aceleasi chestii(eu am renuntat la suspensia pe puntea fata).
Pun mai jos ofertele primite de mine:
TRACTOR DEUTZFAHR AGROTRON 6160 TTV
CARACTERISTICI TEHNICE
Motor Deutz TCD 6_1 L06 4v Tier 4i , Capacitate cilindrica 6057cm3, SCR (Selective Catalytic Reduction), AdBlue. Turatie nominala 2100 rpm. Compatibil biodiesel 100%. Putere la turatie nominala (ECE R 120) 156CP/115 kW. Putere max (ECE R 120) 166 CP/122kW. Cotiera multifunctionala cu comenzi pentru: PowerShift, turatie motor, memorie turatie motor, PTO si auto PTO, Cuplare tractiune integrala si blocare diferentiale, Ridicator spate. Functi automate pentru 4WD, Blocare diferentiale, PTO, Butoane externe pentru PTO si ridicator spate. Inversor PowerShuttle reglabil si PowerShift proportional pentru confort maxim, Speed matching. Directie hidrostatica cu pompa independenta. Volan reglabil pe adancime si inaltime. Control electronic ridicator Sistem de condus secvential.
•Scaun MAX-COMFORT PROFESSIONAL XL (Suspensie cu frecventa redusa pneumatica , reglarea automata a greutati) + cotiera multifunctionala.
•Centura de siguranta.
•Cabina S-class, ventilatie si incalzire, geamuri laterale si spate colorat, oglinzi exterioare telescopice
•Trapa cu parasolar , 4 lampi spate + 4 lampi fata pe cabina
•Teava de esapament pe stalpul cabinei
•Inversor electrohidraulic
•Pompa hidraulica cu debit 83 l/min
•Circuit retur liber ulei
•Cabina montata pe silentblock-uri
•Faruri fata pentru circulatia pe partea dreapta
•Aparatori noroi spate
•Aparatori noroi fata cu virare
•Scaun pasager cu centura de siguranta
•Aer conditionat
•Tetiera
• IMonitor 2 (12’’ display)
•Rezervor 300litri Diesel + 35 litri AdBlue
•Punte spate fixa
•PTO spate 540/540E/1000/1000E rpm
•Distribuitor cu regulator de flux
•Cilindri suplimentari, capacitate de ridicare 9200kg
•Extensi aparatori de noroi spate
•Stabilizatori telescopici
•Blocare difrential fata cu discuri in baie de ulei SBA/ASM
•POWER BEYOND circuit pentru alimentare directa cu ulei
•Suport contragreutati fata (330kg) + 6 contragreutati (240kg

Pret-88.000E fara TVA

O F E R T A
Stimate Domn,
În urma solicitarii Dvs, avem placerea de a va prezenta urmatoarea oferta de utilaje agricole :
1. Tractor JOHN DEERE model 6150R
Fabricat in GERMANIA
−Tractor construit pe sasiu integral – ampatament 2.76 metri
−Motor: John Deere PowerTech PVX, Stagiul 3B, 6 cilindri, 6.8 litri, Turbo Intercooler, 4 valve,
Common Rail
−Motor cu Filtru de Particule (DPF) si Catalizator (DOC) – Diesel Only
−Putere nominala 150 CP la 2100 RPM, putere maxima cu IPM 175 CP – 97/68/EC
−Rezervor combustibil 350 litri cu scut de protectie inferior, sistem de incalzire al combustibilului
−Transmisie:John Deere PowrQuad Plus-20 viteze inainte/20 viteze inapoi (40Km/h),4 viteze
Powershift
−PermaClutch - ambreiaj umed cu discuri actionat hidraulic, inversor electro-hidraulic pe mana stanga
−Discuri de frana in baie de ulei autoreglabile asistate hidraulic
−PTO (priza de putere) spate: 540/540E/1000 rot/min cu ambreiaj hidraulic si ax 6/21 caneluri
−Roti si anvelope: 650/65R38 spate, 540/65R28 fata, jante reglabile, aripi de noroi fata si spate,
anvelope Michelin
−3 perechi de valve hidraulice cu simpla/dubla actionare (6 cuple rapide)
−Tiranti si elemente de tractare: legatura superioara si inferioara catg. 3N, ancore reglabile, control
electronic al tirantilor, capacitate maxima de ridicare 79.2 kN, comanda la distanta pentru tiranti pe
aripa spate
−Draft Control – functie electronica automata de control al adancimii de lucru
−Cupla de remorcare reglabila si piton fix (omologat pentru Romania)
−Cabina de operare: John Deere insonorizata si montata pe blocuri de cauciuc izolatoare antivibratie
−GreenStar3 CommandCenter pentru control si monitorizarea performantelor tractorului
−Lumini: 6 lumini montate in capota, 8 lumini de lucru montate pe cabina, girofar
−Diverse: Suport greutati cu 900 kg lestare fata (18 x 50 kg greutati cu fixare rapida)
−Manual de operare in Limba Romana
Pret unitar =
93.900 Euro
Valabilitatea ofertei: 30 de zile
Pre_urile : nu contin TVA.
Pre_ul include transportul la sediul IPSO, precum si instructajul tehnic si func_ional al operatorilor, fara
cheltuielii suplimentare din partea dumneavoastra.
Groupe S.C. IPSO S.R.L.
Monnoyeur CUI : 5368365, Cod de înregistrare fiscala : RO5368365 si BG175337146 - Nr. de Ordine în Registrul Comer_ului : J23/2889/2010
SEDIU SOCIAL: Sos. Bucuresti – Tirgoviste, nr. 174D, Mogosoaia, ILFOV, Cod Postal : 077135; Telefon : +40 (0) 21 207 20 00 ; Fax : +40 (0) 21 207 20 21
www.ipso.ro ; www.JohnDeere.ro
Finan_are :
_ Finan_are de pâna la 100% din pre_ul utilajelor
_ Perioada mare de rambursare (pâna la 5 ani pentru tractoare, 6 ani pentru combine)
_ Rate sezoniere
_ Garan_ie doar bunurile achizi_ionate
Garan_ia utilajelor este de 12 luni. Pentru prima revizie se factureaza doar consumabilele, manopera si
costurile de deplasare fiind suportate de IPSO. Asiguram service si piese de schimb cu personal tehnic
specializat si atelier mobil service atât în perioada de garan_ie cât si în postgaran_ie.
Livrare: în func_ie de tipul utilajului, data semnarii contractului si efectuarea pla_ii.
Cu deosebit respect


CAse PUMA 160
Motorizare :
• motor CASE IH Tier 4 cu turbo si intercooler
• sistem de injectie Common Rail BOSCH,
• 6 cilindri, 24 valve si o capacitate de 6700 cm3
• puterea in regim nominal la 2000 RPM (KW/CP) 118/160 standard 97/68/EC
• puterea maxima cu sistemul de management inteligent la 2000 RPM (KW/CP) 140/190 standard 97/68/EC
• cuplu motor maxim (Nm@tr/min) 767 / 1500
• cuplu motor maxim cu sistemul de management inteligent  (Nm@tr/min) 866 / 1500
• capacitatea rezervorului de combustibil 330 L

Transmisie :
• 19 viteze in fata, 6 in spate tip full powershift
• funtiile automate pentru lucru in camp sau transport incluse
• Viteza maxima de deplasare 50 Km/H
• Inversor electrohidraulic
• transmisie 4WD electrohidraulic
• Frana de parcare actionata electric
• intoarcerea se poate executa pe o raza minima de 5,5 m
• este dotat cu frana de serviciu, sistem cu discuri umede actionata manual
• turatia la priza de putere este de 540/540E /1000 (rot / min) , cu arbore interschimbabil de la 6 la 21 caneluri

Sistem hidraulic :
• Debit maxim circuit hidraulic 113 litri/min
• Presiune 210 bar
• Ridicator controlat electric si stabilizator automat
• Capacitate de ridicare la capatul tirantilor 8257 kg
• Numar distribuitoare 3 comandate electrohidraulic


Cabina :
• Sistem de comanda tip MultiController, cu toate functiile pe consola din dreapta (IPC)
• Panou digital amplasat pe stalpul din dreapta
• Preechipare audio
• Volan reglabil
• Scaun cu suspensie
• Sistem de aer conditionat si incalzire/ventilare
• Set complet de lumini

Anvelope :
• Fata : 540/65 R28 A8 R1W FIXED
• Spate : 650/65 R38 A8 R1W FIXED


PREINCALZITOR PENTRU PORNIREA LA RECE
OSII HEAVY DUTY 98’’ (2 AXE F/OTEL)
SISTEM DE AUTO-ANULARE/ SISTEM DE AVERTIZARE AUDIO
SCAUN PASAGER CU CENTURA DE SIGURANTA
VALVA DE FRANARE CU CONTROL ELECTRONIC
SISTEM DE BLOCARE ROTI (WEDGE)
INTRERUPATOR BATERIE ELECTRICA CU IZOLATIE
BARA DE TRACTIUNE OSCILANTA SI SUPORT CULISANT  CUPLA DE REMORCARE
CUPLA DE REMORCA CU SUPORT CULISANT / CUPLA AUTOMATA / BARA DE TRACTIUNE OSCILANTA
SUPORT PENTRU PLACUTA DE INMATRICULARE MONTAT PE CAPOTA
MANUAL DE OPERARE  SI REGISTRU DE UTILIZARE IN LB ENGLEZA
GIROFAR MONTAT PE PARTEA STANGA
ARIPI FRONTALE 540 WIDE DYNAMIC
AMBREIAJ CU REVENIRE RAPIDA SI PRESIUNE SCAZUTA
FRANA DE REMORCA HIDRAULICA UNIVERSALA
CONTRAGREUTATI (PACHET C)
3 VALVE CU ACTIONARE HIDRAULICA
SUSPENSIE PUNTE FATA
CILINDRI SUPLIMENTARI 100 MM


PRET Tractor CASE IH PUMA 160…………………….85.000,00 Euro

Conditii comerciale:
• Preturile sunt fara TVA;
• Scolarizarea, punerea in functiune si inspectia tehnica la livrare se va face de personalul specializat
al firmei noastre.
• Garantie : 12 luni de la data livrarii ;
• Livrarea se face in baza contractului comercial incheiat cu beneficiarul ;
• Valabilitatea ofertei – 90 zile
   Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati.  
  


Ai incercat sa mai negociezi din pret?

#8 minulescu

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • Locatiefocsani
  • Auto:volvo s80 2.4 benzina automata
  • Fabricatie:2001
  • Auto2:Range Rover

Postat 20 February 2014 - 10:37 AM

Deci am vazut ofertele tale aici si sincer sa fiu mai mult ma incanta Case decat Deutz, de ce? simplu deutz imi ofera un motor in 4 cilindri iar Case unul in 6 cilindri la fel ca si John Deere, eu unul am in curte un tractor cu 4 cilindri si vreau sa spun ca se simte diferenta, cel putin la arat sau discuit unde solicitarile sunt mult mai mari decat in transport de exemplu. Tier 3 nu stiu daca se poate inmatricula in Ro, stiu ca eu imi imatriculez tractorul pe primarie, iar acolo nu ma intreaba nimeni nimic, daca tu vrei sa il inscrii in circulatie la politie nu stiu ce avantaje poti avea, in schimb dezavantajele sunt: trebuie efectuat RAR-ul si revizia periodic ceea ce inseamna costuri suplimentare, asigurare obligatorie anuala, permis de conducere cat C+E cel putin pe drumurile publice, plus eventuale probleme in cazul in care esti oprit de atelierul RAR pe drumurile publice. In fine, de negociat cu ei am negociat si anume: tractorul avea pretul circa 85.000 euro si am ajuns cu ei sa-l scot pana la 75.000, plugul si semanatoarea (echipamente ce trebuiesc achizitionate odata cu tractorul) le pot achizitiona la un pret mai mic cu 20% din valoarea lor totala.

#9 daann

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Locatieromania
  • Auto:V 40
  • Fabricatie:1997

Postat 20 February 2014 - 10:55 AM

Modelul 6160 este in 6 cilindri.Modelul 6160.4 este in 4.Deci al meu o sa fie in 6 cilindri.Eu ma refeream la inmariculatul la primarie.Cat despre permis, de anul aceste este obligatoriu sa ai C+E daca iesi pe drumuri publice.Nu se mai poate conduce doar cu B sau Tr.Cel putin asa stiu eu.Eu cred ca merge si mai mult negociat.Dar acum vine marea remarca...daca la un tractor de 90k E poti negocia in jur de 15-20k E, la care scazi si profitul obtinut de dealer, iti dai seama cat costa de fapt un tractor?Si cam ce preturi umflate au in general?

#10 minulescu

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • Locatiefocsani
  • Auto:volvo s80 2.4 benzina automata
  • Fabricatie:2001
  • Auto2:Range Rover

Postat 20 February 2014 - 11:09 AM

Pai la primarie te intreaba cineva ceva despre norma de poluare a tractorului?? Iti spun eu ca nu ai nici o treaba, cat despre permisul auto eu unul nu-mi fac probleme, am toate categoriile (B, C, E) de conducere, prea putin m-am interesat despre treaba asta, momentan sunt prins cu alegerea hibrizilor de porumb pt ca au aparut foarte multe specii si nu stiu la care sa ma opresc, voi in zona cu ce firma mergeti in general?

#11 daann

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Locatieromania
  • Auto:V 40
  • Fabricatie:1997

Postat 20 February 2014 - 11:30 AM

Nu prea pune lumea porumb in zona.Adica pune...dar nu cu rezultate peste medie.La noi, neexistand irigatie, greu se pot scoate peste 3-4 tone/boabe la Ha.Asa ca..lumea pune doar petru uz propriu.

#12 minulescu

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • Locatiefocsani
  • Auto:volvo s80 2.4 benzina automata
  • Fabricatie:2001
  • Auto2:Range Rover

Postat 20 February 2014 - 11:44 AM

am inteles, merci frumos!

#13 Catalin

    catalin

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:volvo XC70
  • Fabricatie:2004

Postat 27 February 2014 - 05:17 PM

salutare, din pacate la acest buget nu prea aveti multe optiuni. Atat Case Puma cat si Deutz sunt tractoare medii. Am citit in fuga scuze, ca mici precizari am vazut undeva frane pe aer. Este vorba despre instalatia de franare pt remorca, care poate fi pe aer sau hidraulica. Tractorul are frane hidraulice intotdeauna. Motor in 6 vs in 4. Clar un motor in 6 va avea un mers mult mai lin decat in 4. Motor Deutz pe Fendt? Momentan doar, au avut motoare MAN si vor avea in curand motoare SISU ca si Massey. Motorul Sisu este un motor adevarat. Ad Blue? Asta e tendinta, e mai ciudat putin, trebuie sa astepti sa-si faca regenerare, etc, trebuie sa ai pe stoc, dar nu papa mult Ad Blue asa ca nu va speriati. La un tractor nu te uiti la frigider, te uiti la ce iti trebuie, te uiti la cuplu, te uiti la puterea de ridicare in bari, te uiti la greutatea tractorului, dimensiuni anvelope, posibilitate de reglare ecartament, priza putere daca iti propui sa lucrezi (1000/540), cate pereche de valve, dublu sau simplu efect (1 sau toate in fctie de implement). Dupa mine o optiune ok este John Deere, Fendt, Massey Ferguson, Case (dar Magnum nu Puma), New Holland (nu este best dar are service si piese in toata tara ceea ce cateodata este cel mai important). Kubota este iarasi un tractor ok, dar nu are retea de service care acopera multe zone. Depinde la service unde este locat. Cand va veni la tine si iti va factura 500 km x 1,5 Ron nu te bucuri, la care se adauga manopera. Si poate veni doar sa constate.... Sunt multe discutii, care din pacate ar trebui sa te ajute, dar cateodata mai mult te incurca. Va urez succes cu proiectele si holde bogate!!  Multumit dom' Bogdan ;)

a si inca ceva: puterea tractoarelor este masurata in 3 moduri: puterea reala la bara (draw bar), puterea la priza, puterea maxima. Acea putere maxima este doar in transport, se numeste power boost si este o putere care iti este disponibila pt cateva momente, la urcarea unui mic deal de ex. Nu te baza pe cei 190 cai la arat. Pentru arat, verifica puterea la bara. Mai multe poti gasi pe tractordata. Si inca ceva, tractorul se conduce cu minim B.  Stima

#14 Bogdan G

    Papa Smurf

  • Membru
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:New Beetle
  • Fabricatie:2000

Postat 27 February 2014 - 05:24 PM

Multumit nea Cataline, chiar azi a trecut Dan pe la mine si spunea ca vroia si parerea ta .
Pt piese noi & service auto  sunati la 0767.726.392 (Bogdan)

#15 Catalin

    catalin

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:volvo XC70
  • Fabricatie:2004

Postat 27 February 2014 - 05:51 PM

asa cum am spus sunt muulte de discutat, o gramada de folclor. Ca la tara!

#16 Maurice

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:Volvo XC70 D5
  • Fabricatie:2008
  • Auto2:Volvo S60 DRIVe
  • Fabricatie2:2012

Postat 28 February 2014 - 11:21 AM

Bine era cand aveai 2 optiuni, Universal651 cu sau fara cabina.
Mai zic unii ca masinile noastre sunt complicate.
Sa vezi la combine ce distractie este...
Niciodata sa nu mergeti cu viteza mai mare decat poate ingerul vostru pazitor sa zboare...

#17 daann

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Locatieromania
  • Auto:V 40
  • Fabricatie:1997

Postat 28 February 2014 - 11:35 AM

@catalin multumwsc de raspuns.asa cum zicea si bogdan,chiar speram sa iti aud parerea.
Voi posta diseara ceva teste facute de la france agricole in colaborare cu o nemtii, unde au testat 6 tractoare,din pacate in 4 cilindri intre care si deutz- este acelasi model 6160 in varianta cu 4=>6160.4- si case.chiar si cu problemele calculatorului motorului,pe care acel exemplar le.a avut tot a iesit peste case.
Puterea de ridicare in bari este de 9200kg si nu cred ca este altul la clasa asta sa ridice atat.
Ii ziceam ieri lu'bogdan ca mi-as lua case,dar peste 200 cp magnum.la mine nu s.a pus problema de buget, ci de suprafata.cei de la apdrp nu mi.au dat voie,la suprafata mea,sa am un tractor mai mare de 160cp-si asa..cu greu am obtinut si atat.
Acum,din ce stiu eu:
-la adblue nu trebuie sa astepti sa isi faca regenerarea-asta se intampla la DPF-vezi JD.
Ca tot veni vb, nu ma sperie adblue,dar m.ar speria acel dpf.

-de anul asta,daca ai remorca dupa tractor,Esti obligat sa ai c+e

#18 Catalin

    catalin

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:volvo XC70
  • Fabricatie:2004

Postat 28 February 2014 - 05:44 PM

@daan merci pt informatie ref la categ B. Am dat un search si am vazut ca de pe 8 August se aplica ce spui tu. Asta inseamna ca 99% dintre mecanizatorii din Romania vor fi in ilegalitate. Chiar nostim, sa conduc un tractor de 11 To (nu zic mai mult) imi trebuie 3xB :smile:  sau C. Asta fara remorca...
Ref la DPF nu exista asa ceva la utilaje, ar fi tot ce mai lipsea. Impropriu am spus regenerare, trebuie sa astepti cand vrei sa opresti motorul cateva minute sa termine ad blu-ul din instalatie. Oricum daca vrei sa ai utilajul perfect, trebuie sa astepti cateva minute sa se raceasca turbina inainte de a-l opri.

@maurice: aveai totusi mai multe optiuni: 445 sau varful de lance DT1010.: :smile: La combine, chiar ca e electronica cat in 10 Volvo-uri, noroc ca nu pica calculatoare. Mai pica cate un senzor, dar nu-i belea mare. In general tot ce este te ajuta mult in lucru.

#19 minulescu

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • Locatiefocsani
  • Auto:volvo s80 2.4 benzina automata
  • Fabricatie:2001
  • Auto2:Range Rover

Postat 28 February 2014 - 06:15 PM

Catalin, remarcile tale au picat la fix pe aici.Sunt de acord cu tine 100% mai putin cu topul tractoarelor din care as exclude massey si as pune in locul lui un Case, cat despre new holland ... e versiunea low cost al celor de la case, monteaza acelasi motor insa vin cu ceva modele facute mai ieftin si cu un comfort scazut. de ce am scos Massey din topul tau?? simplu, nu au motorul lor propriu, nu au cutia lor, nu au sasiu precum cei de la JD si in afara de asta au preturi enorme, cat despre service... adio vere, sunt doar in sud pe langa ilfov sediul central al firmei generalLeasing care comercializeaza MF si restul imprastiate prin tara dar foarte prost aprovizionate din orice punct de vedere. Si eu mi-as dori un Magnum din toata inima insa nu am bugetul necesar asa ca in loc sa-mi aleg New holland care nu m-aconvins deloc,am ales raul cel mai putin Puma 160 care ma convins, eu nu m-am uitat la frigidere si alte chestii de genul, eu mi-am ales acest tractor doar pt ca am facut comparatii cu altele, daca as fi avut un buget mai mare clar as fi comandat un Fendt ptr ca e clar mercedesul tractoarelor, o alta chestie care m-a convins sa merg pe case este simplul fapt ca imi ofera langa tractor un pachet de utilaje pe care nu le-as putea cumpara in veci de la IPSO sau Kubota care m-au contactat si ei cu cateva oferte dar sincer sa fiu decat sa-mi iau un asemenea fier mai bine as ramane la 651 nostru care se strica zilnic si pe care am ajuns sa-l visez de la o vreme. Ca sa fie si cireasa de petort, am ales Case deoarece vreau sa-mi cumpar si combina, care va fi bine inteles tot Case, acum o sa vii si imi vei spune ca mai bune decat Class nu exista, iar eu revin cu argumentul ca nu ma intereseaza o combina pt paioase ci ptr porumb deoarece 80% din culturi le am cu porumb , iar de aici incep alte povesti, multe de discutat asa cum ati zis voi mai sus si tot asa. Sper sa ma intelegi de ce nu mi-as lua in viata mea un Tractor Deutz cu un motor ce l-au montat nu de multa vreme pe noile modele, un tractor care pana mai ieri au avut racire pe aer, un tractor plin de probleme si incurcaturi ce te obliga de fiecare data cand se strica sa suni la reprezentanta, etc etc... Cat despre franele pe aer: Case ofera la noile modele frani hidraulice asistate de aer la toate cele 4 roti plus remorci, suspensia activa este tot pe perna de aer in comparatie cu JD care ofera o suspensie de tip TLS care are cele doua rezervoare de azot pozitionate pe punti.

#20 Catalin

    catalin

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:volvo XC70
  • Fabricatie:2004

Postat 01 March 2014 - 09:53 AM

@Minulescu. Am spus de la inceput ca nu ai prea multe variante. Ref la Massey, te inseli amarnic si nu cunosti acest brand, cum de fapt nu este cunoscut de majoritatea in Romania. Este o rusine ca nu este cunoscut, dar asta este. Service, adevarat ca nu ai, ceea ce de fapt il face inabordabil, iarasi extrem de rusinos. Eu am si tractoare Massey, nu unul ci mai multe, diverse modele, foarte noi si generatie 1998 cel mai vechi. Cutii Vario si Dyna Shift. Intre 100 si 330 CP.  Sunt suuuper tractoare, crede-ma! Am tractor luat nou si care acum are aproape 9000 ore. Probleme? Aproape niciuna in comparatie cu ce spun colegi cu alte marci. In Franta sa te uiti cam ce cota de piata are Massey si francezii dupa mine sint cei mai buni fermieri din EU. Pentru tine daca nu cunosti, Massey face parte din grupul AGCO. Din acest grup fac parte urmatoarele marci: Massey, Fendt, Chalenger, Valtra, Laverda, Sisu si altele. SISU este motorist, prin urmare este normal ca Massey sa aiba motor facut de AGCO. Pina la 160 cai, Massey echipeaza cu Perkins. Din acest motiv Fendt va primi in curand motor Sisu. Asa cum Case echipeaza tractoare cu motoare FTP (adica motor de Iveco Cursor). De ce? Simplu, au cumparat fabrica sa aiba propriul motor in grup si sa renunte la Cummins. Daca tu crezi ca un Deutz, Case, NH sau altceva au proprile cutii, punti, motoare este gresit. Cutiile in mare parte sunt ZF, puntile in parte sunt Carraro sau Dana si exemplele pot continua. Singurul tractor care are aproape totul facut de brandul propriu este JD. Faza cu sasiul este buna si nu prea dintr-un punct de vedere. Ca sa umbli la ambreiaj de exemplu, spunem ca "rupem tractorul". Sa vezi ce fain se rupe John Deer-ul cu sasiu. Munca de sisif...  Motorul Deutz nu stiu de ce ai o parere asa proasta despre el. Eu am cateva utilaje cu motor Deutz (nu tractoare), racite cu aer si sunt f multumit de cum se misca. New Holland am spus ca este optiune pt ca au service, acest lucru face de fapt diferenta majora in a alege la noi un tractor, din pacate. Combina Class nu am si nu voi avea vreodata!!. Este nepotrivita. Am CASE (axiala ca si aici ai variante Case pe cai) si Massey. Tot ce spun pe-aici nu spun din carti, auzite, birfe ci din experienta. AM trecut si eu prin ce treceti voi acum asa ca inteleg perfect. O gramada de intrebari, de ce, care e mai bun, e mai bun un tractor greu sau mai usor la aceeasi putere, etc, etc. Case ce vrei tu sa iei, este ok pt banii care ii dai si iti doresc sa nu ai nicio problema cu el. Case si JD facute in America sunt cu totul altceva decat Case facut in UE. Eu am un respect deosebit pt Case IH, John Deere si multe alte scule americane. Inca o data spun si luati aminte: intrebati daca aveti service in zona, daca au mecanici competenti, daca au stoc de piese si apoi alegeti tractorul! Echipa de vanzari nu este service, incearca sa ajungi la mecanic inainte, sfatuieste-te care e mai bun de la Case, ce probleme au, etc, etc. Sa te bazezi pe fier, sa pice ceva si sa te uiti la el este crima si pedeapsa, mai ales la inceput cand iti cumperi primul fier! Mare atentie la service, costa mult dar trebuie facut cu incredere. Este exact ca la masina, poti sa vezi tractor la 9000 ore care arata ca unul de 1500 prost intretinut. Case am si eu ca se te incurajez :smile: De unde vrei sa il iei? Tadis sau Titan Machinery?

Mi-am adus aminte de un coleg care la un JD de 150 cai, a demontat la puntea fata sa schimbe diferentialul si a gasit un rulment ..... URB! Made in Germany tractorul, asa ca e globalizare maxima.




0 membri citesc acest subiect

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

 

trafic ranking

Statistici web