soryn

poze volvo 440

12 posts in this topic

salutare !!! m-am gandit sa adaug ceva poze de la masina mea,eu din pacate nu am prea gasit mai nimic. SPER SA VA AJUTE, SUCCES

CUTIE DEMONTATA

post-358-0-39987600-1393174772_thumb.jpg

post-358-0-34627800-1393174881_thumb.jpg

post-358-0-55864100-1393174910_thumb.jpg

post-358-0-80695600-1393174994_thumb.jpg

post-358-0-46562400-1393174995_thumb.jpg

post-358-0-05596600-1393175005_thumb.jpg

post-358-0-51508100-1393175082_thumb.jpg

post-358-0-06099000-1393175084_thumb.jpg

post-358-0-58337200-1393175085_thumb.jpg

post-358-0-16295000-1393175087_thumb.jpg

post-358-0-67998500-1393175088_thumb.jpg

post-358-0-57158200-1393175107_thumb.jpg

post-358-0-16984700-1393175119_thumb.jpg

post-358-0-19588100-1393175134_thumb.jpg

post-358-0-53991200-1393175136_thumb.jpg

post-358-0-76479400-1393175137_thumb.jpg

post-358-0-86648300-1393175138_thumb.jpg

post-358-0-24412200-1393175148_thumb.jpg

post-358-0-04662100-1393175190_thumb.jpg

post-358-0-07438200-1393175201_thumb.jpg

post-358-0-52045500-1393175202_thumb.jpg

post-358-0-69551700-1393175203_thumb.jpg

post-358-0-73894400-1393175222_thumb.jpg

post-358-0-70559900-1393175276_thumb.jpg

post-358-0-32465300-1393175278_thumb.jpg

post-358-0-76002000-1393175279_thumb.jpg

post-358-0-40262500-1393175319_thumb.jpg

post-358-0-43595700-1393175323_thumb.jpg

post-358-0-50753200-1393175364_thumb.jpg

post-358-0-27973500-1393175375_thumb.jpg

post-358-0-37894800-1393175405_thumb.jpg

post-358-0-90506700-1393175441_thumb.jpg

post-358-0-50546500-1393175446_thumb.jpg

post-358-0-11873600-1393175449_thumb.jpg

post-358-0-78550200-1393175582_thumb.jpg

post-358-0-49793800-1393175610_thumb.jpg

post-358-0-30743500-1393175612_thumb.jpg

post-358-0-31616200-1393175613_thumb.jpg

post-358-0-38639900-1393175614_thumb.jpg

post-358-0-51921200-1393175615_thumb.jpg

post-358-0-44674800-1393175616_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare, mare pacat ca Volvo AB nu a continuat realizarile Volvo BV.

Daca se continua linia, am fi putut fi martorii unei istorii alternative.

Spune asta cineva care a testat Volvo pana i-a iesit pe nas... dar ce a avut la seria 400 nu a mai gasit la nici un alt Volvo.

Pretuiti-le cat le aveti, nu se va mai fabrica asa ceva. :hello:

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tinand cont ca ultima data a intrat pe forum pe 14 martie, nu cred ca o sa te sune prea curand :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ce a avut la seria 400 nu a mai gasit la nici un alt Volvo."

Adi, spune si pentru necunoscatori ce a avut 440 special si ai fi vrut sa fie prezent si la alte Volvo-uri. Ca de-asta e forum - sa mai invete si lumea putina istorie, printre altele.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de ocazie, Florin.

Am avea discutii mult mai interesante/constructive pe aici, daca oamenii si-ar da silinta sa intrebe elementarul "de ce?" chiar daca nu ii priveste direct.

Observatia mea trebuie vazuta in contextul acelor ani, a schimbarilor de viziune care s-au produs si a situatiei structurale din sanul Volvo: 2 companii cu numele Volvo dar care nu impartaseau nici target-ul de clienti, nici solutiile abordate, nici macar VIN-ul

Am incercat un reply cu o abordare mai complexa, cu viziune de ansamblu dar pana la urma totul se reduce la diferentele de abordare, in viziune simplista.

Cred ca am scris si rescris 6 variante stufoase pana acum, asa ca trag concluzia ca cel mai bine ar fi sa transcriu telegrafic:

- primul FWD VOLVO (tractiune, RWD in seamna propulsie; aka sunt angrenate rotile spate), ca sa intelegeti mai bine ce a insemnat un firsttime ca pregatiri si double check din toate punctele de vedere;

- suspensie Lotus;

- motorizare Porsche;

- greutate ~1000kg;

- vopsele ecologice. In comparatie MB a incercat prima oara la w210 si a iesit ce a iesit...

- postura volan sportiva, aproape de podea, gen BMW. In asta nu stai ca in fotoliul in care adormi la tv :tongue3:

- butoane functii la indemana, pe consola centrala, nu in spatele volanului ca la restul...

- ca sa supliniez suspensia/sasiul rigid, mentionez ca antiruliul spate era optional. Doar la Turbo venea default. Cine a ridicat un 400 de la roata din spate si a vazut ca se ridica toata masina, poate sa inteleaga mai bine;

- CEM cu o grama de functii din '88

- directie electrica. Colaborat cu suspensia, chiar nu stiu alt model care sa i-a curba atat de frumos si natural cum putea ala sa o faca. Pur si simplu, trageai de volan si te ducea unde trebuie;

- spatiu mare in interior. desi o masina din clasa ~mica, datorita compartimentarii inteligente, alegere scaune, fete de usi, ornamente... a rezultat un spatiu cel putin la fel de mare ca in 960 I, care bate spre 5 metri dar la fel de comod;

- sa fac si o trimitere/comparatie la un timp nu demult trecut vis-a-vis de corporatia din care Volvo a facut parte cu motoarele share-uite PSA, la vremea aia Volvo facea parte dintr-o alianta in care ei dadeau tonul si desi motoarele si cutiile ieseau cu rombul renault pe ele, aveau caracteristici aparte superioare fata de ce scotea producatorul respectiv in mod uzual.

- doar pentru a mai sublinia odata, de aceasta data prin experienta 400 pe care o detin; In restul modelelor m-am simtit ca intr-o masina cu motor (mai mult sau mai putin puternic), in seria 400 m-am simtit calare pe motor.

Multumesc pentru interesul automobilist.

P.S.

Daca mai aveti intrebari punctuale, incerc sa va raspund, prin prisma experientei mele, cu cea mai mare placere. :headbang:

Nu mi-a iesit telegfrafic, asta e, pot vorbi zile in sir despre seria 400.

Part of the ship, part of the crue!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

fara a fii carcotas ... dar si eu ridic roata din fata v70 d5 2002 si se ridica si roata din spate . la alfa romeo 145 lafel .

si ambele erau masini soft .

la ce te-ai referit cand ai spus directie electronica(electorhidraulica ? full electric?) ? si motorizari porsche, poti detalia putin partea cu motorizarile ?

ps. chiar ma gandeam la o masinuta mica de oras volvo si ma uitam la seria 400

Share this post


Link to post
Share on other sites

fara a fii carcotas ... dar si eu ridic roata din fata v70 d5 2002 si se ridica si roata din spate . la alfa romeo 145 lafel .

si ambele erau masini soft .

...La minim 10 ani distanta. Seria 400 a inceput in '86.

la ce te-ai referit cand ai spus directie electronica(electorhidraulica ? full electric?) ?

La diesel nu au mai avut loc sub capota pentru servo pe fulie, asa ca au optat pentru varianta noutatii, pompa electrica sub farul din dreapta tsi motorizari porsche, poti detalia putin partea cu motorizarile ?

1.7T e un motor celebru, 120cp cu mult potential http://www.autoscout24.de/modelle/volvo/volvo-440/. pentru restul informatiilor search-ul ar trebui sa fie concludent.

Chiar si in zilele noastre, pe partea de competitii interne, raliu de coasta, inca e o optiune.

Pe partea de electronica: debitmetru, clapeta, o sa platesti Porsche.

ps. chiar ma gandeam la o masinuta mica de oras volvo si ma uitam la seria 400

E o masina extraordinara, dar pentru puristi. Am spus ca la un momentdat rugineste urat, desi a avut 8 ani garantie la tabla.

480 e inca o oferta de neratat.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Piesele din poze sunt de vanzare?

sal viorel. mai am ceva piese,ce te intereseaza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now