lik1999

Renault LAguna 2 1.9 dci 120 cp vs Volvo v40 1.9d 116 cp

52 posts in this topic

Corect ce spui tu Manu DAR Laguna 2 este o platforma si o electrica iar Megane 2 este alta platforma, tu ai avut Megane Scenic 2 si e alta electronica, alt UCH alt EPS dar bordul pica si la Laguna 2 .

Avantajul la reno este ca piesele sunt mai ieftine in comparatie cu Volvo iar fata de S40-ul vechi sunt cam aceleasi preturi .

Te cred , doar ca eu m-am lecuit de masini frantuzesti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BogdanG nu e asa ieftin un Reno,in special Laguna!De ex placutele de frana is mai scumpe la Leguma comparativ cu v40,discurile is mai ieftine,filtrele is mai ieftine vs v40.

M am dat cu Laguna 2 ,avea aprox 200 tkm si era ca o barca cu tot cu Esp ul ala si jante pe 16.In schimb cu franele sta mai bine.Din ce am vazut placutele au 300 mm sau ceva de genu'. Jante pe 16 - 205 55 R16.

Pe cand volvo care l am testat avea 280 tkm si pocnea ceva pe spate.Ma gandesc ca este vreo bara stabilizatoare dusa.Din punct de vedere al stabilitatii statea foarte bine vs Laguna.Avea jante pe 15 - 185 65 R15.

Ramane sa mai studiez si daca e sa fac vreo schimbaer o sa anunt si aici :smile:.

Multumesc mult celor care s au implicat.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum sunt fordurile pt voi insa a mea e ok, consuma putin, piese ieftine, nu stramba din nas indiferent de drumurile pe unde o bag. Btw, este vb despre un mondeo mk2 destul de vechi in care nu am bagat cine stie ce bani, doar strictul necesar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum sunt fordurile pt voi insa a mea e ok, consuma putin, piese ieftine, nu stramba din nas indiferent de drumurile pe unde o bag. Btw, este vb despre un mondeo mk2 destul de vechi in care nu am bagat cine stie ce bani, doar strictul necesar.

Acelea erau ok , poti sa pui un plug in spate si sa iesi la arat cu el , cele mai noi au probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu va spun doar atat....de fiecare data cand intra un renault/citroen/peugeot la mecanicul meu pentru diverse probleme....il apuca isteriile. In general sunt foarte ingramadite in compartimentul motor si se umbla dificil. Pun o intrebare....oare de ce sunt printre singurele masini care nu au patruns pe piata din USA?

Eu zic sa mergi pe Volvo....o masina nu este alcatuita din "gadgeturi"....ci din mecanica. Daca mecanica este slabuta...degeaba ai gadgeturi "la bord".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut cred 10 masini pana acum: VW Golf 4, Rover 75, Ford Mondeo, Mazda 626, Renault Megane si ...Volvo, trei modele.

Are si Volvo probleme, dar la fel au si celelalte. Volvo, in schimb are o personalitate aparte. Cel putin S40 pana in 2004. Cred ca masina asta va fi frumoasa si peste 10 ani. Daca gasesti o masina full din 2003-2004 eu zic ca are tot ce iti doresti. Tehnic mi se pare destul de fiabila, la piese nu e scumpa si consumul de 5 la suta e mai mult decat ok. Multi se feresc de ea pentru ca n-au habar dar cine ia una se va desparti greu de ea.

Si Renault e ok, dar Volvo e altceva.

Parerea mea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca un argument: Renault-ul este low-budget/low-cost. Volvo face parte din categoria premium (chiar daca este/era printre ultimele).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut cred 10 masini pana acum: VW Golf 4, Rover 75, Ford Mondeo, Mazda 626, Renault Megane si ...Volvo, trei modele.

Are si Volvo probleme, dar la fel au si celelalte. Volvo, in schimb are o personalitate aparte. Cel putin S40 pana in 2004. Cred ca masina asta va fi frumoasa si peste 10 ani. Daca gasesti o masina full din 2003-2004 eu zic ca are tot ce iti doresti. Tehnic mi se pare destul de fiabila, la piese nu e scumpa si consumul de 5 la suta e mai mult decat ok. Multi se feresc de ea pentru ca n-au habar dar cine ia una se va desparti greu de ea.

Si Renault e ok, dar Volvo e altceva.

Parerea mea.

Ai avut de fapt 9 masini, ca Rover 75 nu poti spune ca este masina :laughing4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pt ca numai BMW este masina, ramane cu 0 masini . :D

Edited by Bogdan G
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

... şi nici Volvo, deci... şase maşini... ;D

Daca tu nu ai masina... nu ne include si pe noi in aceeasi oala :hello:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

luati-va un 244 si vedeti costuri de intretinere care tind spre 0(dar asta e masina numai pentru "Nostalgici "dupa standardele actuale gen android smartfone "smart car" nu mai e o Masina(E muzeu pe roti cum a zis un destept mai demult pe forum) !!!!)

sau bmw e 90 la care se rupe arcu stand pe loc :)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau E90 la care se strica bordul cand ramai fara baterie . :D

Totusi trecand peste toate astea tot BMW-ul e masina .

Iar Renault pe partea de piese din dezmembrari are niste preturi de ras, 2 oglinzi rabatabile electric 300 lei, volan piele ca nou 150 lei la Volvo un set de oglinzi rabatabile electric fara 300E nu gasesti iar un volan de piele ca nou 100E .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-nteleg de ce lumea tinde spre tehnologie super-multi-bilateral dezvoltat cand masina in sine e un volan, frana de mana si pedale, iar cum arata tine de gust.

eu m-as duce cu volvo si iti spun si de ce: 90% dintre masini pe care le vezi prin trafic adica, beveu, mergedes, hopel, volsvagen, infiat, afla romeo, etc. sunt toate "masini" iar cand vezi cate un volvo, adica 10% astea sunt "carutze" [si acuma schimba cuvintele ca nu am vrut sa jignesc pe nimeni].

prin simplul fapt ca te urci intr-un VOLVO si nu in alta marca arata ca ai personalitate. performantele unui volvo sunt intotdeauna superioare, chiar daca ai motor mare sau mic, la urma se rezuma la sofer. si nu uita, VOLVO este mai aparte, adica nu-i o masina de curse cum o fac posesorii de beveuri, care mai tot timpul se cred la raliu la semafor si dupaia se duc cu 30 ca sa-si scoata consumu [nu zic de mers subturat] da nu-i nici o masina care sa te lase-n paragina cand vine vorba sa-l alergi.

un alt motiv [oarecum absurd] esti pe volvo club, nu pe le club laguna.

as putea sa-ti dau N motive numai ca sa te duci cu volvo, dar totul depinde de tine.

nu conteaza cati cai ai sub capota, conteaza cum ii alergi.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am V40 cu motorizarea mentionata. Nu l-as da niciodata pentru Laguna!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut v40 si nu l-as fi dat pe laguna...

l-am dat pe un s60 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am v40 si nici nu m-as gandi sa-l dau pe laguna, in schimb l-as da pe s80. Deci pana la urma, tot volvo. Am un prieten care are o laguna 1 si nu vreau sa-mi amintesc cate probleme avea cu ea. Chiar si acum masina i sta in parcare de jumatate de an ca nu are bani sa o faca. In jur de 400 euro ar fi nota de plata. Ma duc pe volvo ca design siguranta si pentru ca are un nume

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am v40 si nici nu m-as gandi sa-l dau pe laguna, in schimb l-as da pe s80. Deci pana la urma, tot volvo. Am un prieten care are o laguna 1 si nu vreau sa-mi amintesc cate probleme avea cu ea. Chiar si acum masina i sta in parcare de jumatate de an ca nu are bani sa o faca. In jur de 400 euro ar fi nota de plata. Ma duc pe volvo ca design siguranta si pentru ca are un nume

Nu stiu ce probleme are prietenul tau la Laguna 1, care ar putea costa 400 de euro, cand o Laguna intreaga pleaca de la 200 de euro in Germania. Normal ca daca o duce la reprezentanta nu are bani sa o faca, dar trebuie sa mai tinem cont care sunt masini de reparat la reprezenta si care nu

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paunionut Nu stiu ce poate repara de banii astia la ea dar atat mi-a cerut mie ca sa-si poata repara masina. Zicea ceva de praguri ca sunt mancate de rugina, amortizoare, planetare si intr-adevar cand am fost anul trecut in Mai acasa si am vazut masina arata jalnic. Si nu pot sa zic, ca baiatu' o intretinut-o dar tot timpul s-a plans de probleme cu ea. Are aceasi varsta cu v40-ul meu dar cum arata dricul meu si cum arata a lui, e diferenta de la cer la pamant. Si nuuuuu, nu la reprezenta o repara, se duce la mecanici de cartier. Cert e ca nu as da orice marca de volvo pe laguna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laguna mancata de rugina ?!Hai fii serios :D.

La cate Lagune si V40 uri am vazut pana acum,ponderea cea mai mare de rugina s a aflat la Volvo.Ma refer pe dedesupt,ca la praguri nu prea ai ce vedea la Volvo.

Amortizoarele stiu ca s slabe,de aceea ma mai gandesc :))),iar in legatura cu planetarele,aici tine de fiecare cum a utilizat masina(cred).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimeni nu cred ca ar da volvo pe renault , nu stiu , eu unul nu :nono: , si va pot spune ca in decursul a 13 ani am avut si renault-uri dupa cum ar fi : R5 gts , R19 chamade , R scenic II , iar de la volvo am avut s40 din 2001 si V 50-ul pe care inca il am . R5 si R19 erau masini bune , fiabile , cat despre scenic II nu mai vreau sa-mi aduc aminte de el , dar dupa s40 am vazut diferenta chiar daca s40 era motor renault , asta este parerea mea .

Laguna mancata de rugina ?!Hai fii serios :D.

La cate Lagune si V40 uri am vazut pana acum,ponderea cea mai mare de rugina s a aflat la Volvo.Ma refer pe dedesupt,ca la praguri nu prea ai ce vedea la Volvo.

Amortizoarele stiu ca s slabe,de aceea ma mai gandesc :smile:)),iar in legatura cu planetarele,aici tine de fiecare cum a utilizat masina(cred).

Ai vazut parerea mea mai sus , dar cred ca cel mai important este sa cumperi ceea ce tie iti place , ceea ce pe tine te face multumit in fond sunt banii tai si cred ca intre s40 si laguna , laguna castiga doar la confort , oricum decizia trebuie sa fie a ta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@1999 Crede-ma ca am vazut-o si stiu cum arata. Daca vrea sa o ridice pe cric, intra cricul prin prag si podea. Eu nu am zis ca toate-s la fel (ca si femeile de altfel ) dar asta care o are prietenul asta al meu iti spun sincer, o manca rugina pe zi ce trece. Cel putin la aripi si praguri e dezastru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu cred ca Laguna II rugineste, mai ales aripile fata si bara . :D

V40 fara rugina nu am vazut pana acum, mai ales la pasajele rotilor .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din fericire sau nu,Volvoul s a dat!Reno ul l as fi luat,dar avea probleme cu compresorul de clima,asa ca am zis pas.Pana la urma m am ales cu un Volvo v40 1.9d ,102 cp din 11.2001.

Ca bun-venit i am schimbat toate filtrele si uleiul.Vroiam sa curat si egr ul,dar se pare ca e intepenit acolo si nu am reusit decat sa l stric :)).Acu' ramane sa dau galeria de admisie jos si sa scot afara partea mecanica.

MUltumesc pentru Sfaturi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt curios daca a reusit cineva sa scoate intreg un EGR intepenit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un Megane 1.9 dci am reusit eu sa l scot,dar la Volvo se pare ca nu.Parca era sudat acolo :))).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now