Zee

DPF & EGR VOLVO V50 1.6D

49 posts in this topic

....asa cum am promis..revin cu detalii, la diagnoza a iesit C 3010 eroare necunoscuta, si 2135 senzor pedala de acceleratie.Inclin sa cred ca de la pedala a intrat in limp mode.De atunci nu am mai avut nici o problema masina este chiar ok.Sper ca asa sa si ramana.Si cum zice Dinoco "vezi ce faci"..eu n-am facut nimic am ''platit doar'',iar cu bagatul mainii in buzunar pana la ciorap...m-am gandit sa port ciorap chilot ..sa nu trebuiasca sa bag mana asa adanc....asta asa ca sa mai glumim si noi.Eu nu as fi vrut sa trec prin aceste operatii dificile dar de doi ani ne-am mutat la casa si sunt la 4 km de servici !!! nu am cum sa fac naveta altfel din pacate....FAP-ul s-ar fi blocat oricum mai ales iarna si na.... hai s-o fac si pasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu cum e sa plimbi masina sa se regenereze :))) bine ca o face destul de rar

Bine ca isi si gaseste momente, daca am un drum de 100 km nu face dar cum am ajuns de 2 zile in oras regenerare time :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu ai fost curios sa vezi cum sunt aia 60CP la 2.0D injectie Siemens? :) La 60CP suplimentar nu sar pistoanele prin capota, dar nu cred rezista turbina stoc mai mult de 100km. Pe la 180CP incepe sa gafaie si daca sari peste aceasta valoare, ramane si fara paleti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dok sunt tentat sa il scot,si daca il scot ii dau si un + de caluti dar inca nu mam decis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul de 2.0d 136CP functioneaza cu remapare corect si fara probleme pe la 160-165CP. Asta daca cel care il modifica stie sa lucreze pe injectie Siemens.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul de 2.0d 136CP functioneaza cu remapare corect si fara probleme pe la 160-165CP. Asta daca cel care il modifica stie sa lucreze pe injectie Siemens.

Poti spune ca functioneaza bine si fara probleme, corect functioneaza asa cum l-au proiectat inginerii de la Volvo (valabil si la alte marci). Daca functiona corect dupa remapare, nu mai pierdeai garantia la masinile noi! :D

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine eu am 2.4 d5-ul,dar eu fac multi km drum lung si as vrea masina sa ma tina peste 300k fara sa distrug motorul de aceea am dubii!

Eu am diacutat cu Sebastian de la racing code si cu bogdan g despre treaba asta si sunt tentat, dar vreau sa vad un d5 cu peste 200 k in care a funtionat cu motorul remapat

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

360.ooo km XC90-ul meu cu soft agresiv & DPF OFF, merge si ce mai merge . Momentan are inca tachetii originali, nu pt mult timp . :D

Adevarat ce zice DOK mai sus, am intanit cateva 2.0D facute prost dar s-au rezolvat dupa ECM Reload .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si bogdan de cand iai facut softul agresiv cati km ? eu vreau sa stiu daca ii fac softul si merge inca 200k (ulei si filtre schimbate la 20 k cum spui! nu o las 50k cu un ulei si apoi dau vina pe soft ca nu sunt absurd)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am decat 1000km maxim, oricum nu motorul e problema, ala e greu de stricat. Cutia de viteze e problema iar la mine au fost ceva probleme dar le-am rezolvat si vad ca tine cutia fara probleme momentan . Oricum nu mai tin softul decat inca 1000 km maxim dupa care trec pe o varianta eco sa vad cat de economic poate fi un XC90 . :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar cutia mea manuala? Nu tine mai bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta!

Este mult mai buna o manuala :)

Edited by Dinoco
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar vreau sa vad un d5 cu peste 200 k in care a funtionat cu motorul remapat

Vezi D5-ul lui IuliRX,care are peste 200k km si functioneaza si in ziua de azi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu el ma gandeam sa vb... dar nu stiam exact cati km are...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo nu are motoare mai speciale decat alte marci auto. Daca nu esti hotarat sa faci cresterea de putere si vrei sa tii masina 10 ani, nu o face. Cresterile de putere nu transforma masina in racheta, ci doar ofera un alt mod de functionare al motorului, unul fara restrictiile impuse de producator sau legislatie. Eu prefer un motor elastic care sa-mi asigure un raspuns prompt la apasarea pedalei de acceleratie, sa urce mai usor in ture, sa ma ajute in depasiri si sa aiba un consum mai mic de carburant atunci cand nu ma grabesc.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce valoare maxima trebuie sa aiba EGT-ul avand filtrul scos?

La ce viteza se masoara? 90km/h pe pilot? Sau pe sarcina maxima asupra motorului?

Se vede valoarea corect doar in mers? Sau si la relanti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 130km/h in a 5-a trebuie sa ai in jur de 350C . In oras la mers bara la bara nu sari de 250C .

@Dok, iti spun eu ca D5-ul e mai special, la cate marci auto ai intalnit ca atunci cand se infunda DPF-ul sa se faca evacuarea gazelor prin senzorul de diferenta de presiune ? Am intalnit D5 care avea filtrul atat de infundat incat se oprea motorul, nu am intalnit asta la VAG sau la BMW, pt cei de la Volvo si acum in 2014 DPF-ul este un fel de ozn fiind prost inteles, tocmai de aia producatori ca BMW si MB au trecut la Adblue iar Volvo a ramas in epoca de piatra a DPF-ului .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Scoate mufa de la senzorul diferential de presiune si veZi daca iti mai face, in cazul in care nu mai face dpf-off'ul nu este facut corect. Daca mergi cu ea sustinuta la 2900rpm nu-si da drumul dupa o perioada scurta de mers (gen 2-4 minute)?

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Salut!

Scoate mufa de la senzorul diferential de presiune si veZi daca iti mai face, in cazul in care nu mai face dpf-off'ul nu este facut corect. Daca mergi cu ea sustinuta la 2900rpm nu-si da drumul dupa o perioada scurta de mers (gen 2-4 minute)?

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

am eliminat la dok, egr si dpf in primavara, si merge super, fara erori si toate cele... din ceea ce proveste egr-ul nu stiu cu cat creste consumul dar scoas ambele, am ramas la aprox acelasi consum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fumul cum e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

teoretic, daca un soft sau alte modificari ce tin de soft sunt facute cu cap, n-ar trebuii sa scoata fum un diesel. asta daca nu sari pragul la no smoke=no fun

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
teoretic, daca un soft sau alte modificari ce tin de soft sunt facute cu cap, n-ar trebuii sa scoata fum un diesel. asta daca nu sari pragul la no smoke=no fun

Da, darrr orice diesel fara dpf din fabrica (e3) scoate fum cand ii dai pe cârcă

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fumul cum e?

Motorul 1.6D 109CP daca este in mintile lui, nu scoate fum. O sa vezi cateva puf-uri atunci cand ii dai blana subturat, dar nimic de speriat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now