nionut76

Anti skid service required si break failure

48 posts in this topic

Salutate. Am plecat la Braila si am aceasi problema aparuta. Aflat in mers pe dig brusc mi-a aparut semnil galben cu Anti skid service required. Nu mai aveam forta la acceleratie. Am mers totusi asa si apoi mi a aparut semnul rosu sa opresc urgent masina cu break failier. Am oprit masina si cand sa o pornesc nu a mai pornit spunand ca am ceva la imobilizator. Am incercat de cateva ori si tot nu a pornit. In cele din urma am pornit masina si     mi a disparut eroarea. Apoi dupa cateva sute de metri a reaparut si au inceput stergatoarele sa mearga fara sa le actionez eu. Mi a repetat figura de cateva ori. Am oprit masina in cele din urma si am inchis din telecomanda dar tot pom de craciun este. Va intreb ce ar putea fi? Bateria? Asa cum am citit mai sus? Calculatorul masinii? Va rog un raspuns ca sunt la Braila si nu stiu daca mai ajung acasa in Galati.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Daca ai de unde sa faci rost de alta baterie, incerca sa vezi daca face la fel.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine incerc. Sper sa pot ajunge acasa cu masina.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok.Daca ramai pe undeva si vrei sa ajungi la Gl, anunta-ma si vin si te trag pana acasa.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, multumesc mult

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa ajungi acasa fara probleme. Citeste erorile cad vei putea, deoarece e un mesaj care poate aparea din mai multe motive. .. " Unfortunately Anti-skid service required or anti-skid temporarily off is one of those more convoluted messages. It can range from a bad speed sensor, ABS sensor, bad yaw sensor, steering wheel position sensor of even a bad DEM. best to get the codes pulled to see the exact culprit. "...noroc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cumva xenon aftermarket? Intreb pentru ca ala face probleme la modulul stergatoarelor si posibil si mai departe. Pe de alta parte, daca ti-a aparut si eroarea de imobilizator, ma duce gandul la calculatorul motor. Poti incerca sa il inspectezi cat de cat sa nu cumva sa fi intrat apa pe la el. Din cate stiu eu, intre aripa stanga fata si aparatoarea noroi de la roata. Eventual incearca sa cureti mufele cu spray de contacte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are xenon AM,l-a intrebat si Alex pe celalalt topic si a zis ca nu are.

Ionut-ai ajuns cu bine acasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Multumesc. Maine ma duc la service sa vad ce este

Sent from my iPhone using TapatalkCam asta am in bordenejahem.jpgtuza6u4u.jpgaduva6uv.jpg

In cea de a doua poza eram in mers. Nimic nu functiona. Turometru ori vitezometru.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Deci am facut procedura descrica se bogdanG mai sus. Pus contact pozitia II si apasat Read cu lampa ceata spate:

Am asa:

cheking dstc

Bcm dst set

Ecm dtc set

Swm dtc set

Cem dtc set

Srs ready

Ccm checking

Ddm dtc set

Dim dtc set

Icm checking

Pdm checking

Dstc on

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miroase a CEM :(

Sau alternator defect...

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex, macar informativ cat e un Cem? La cat ajunge?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex, macar informativ cat e un Cem? La cat ajunge?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu cred ca esti pregatit sa aflii pretul de nou + softurile la reprezentanta. Esti prea tanar pentru asa ceva! :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista vreo varianta mai putin costisitoare? Gen dezmembrari?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu poze mai clare u5utapez.jpg4u9u7e5u.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dimineata am scos bornele de la baterie, asteptat 5 min si recuplat. Tot am eroare in bord.

Sent from my iPhone using Tapatalk

uzu5ajam.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceleasi simptome le-am avut si eu cand a cedat alternatorul (1,6d), a miros putin a ars si apoi s-a facut bordul "pom de craciun".

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa fie alternatorul si nu altceva.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce tensiune ai in baterie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

G, ajung in cateva zeci de minute la service la un tester. Trec toate datele apoi.

Sent from my iPhone using TapatalkTensiune baterie 12,78v

Sent from my iPhone using Tapatalkgana7uja.jpg

Tensiune 12,78 v

Sent from my iPhone using Tapatalk

Din ce vad eu pe tester nu am comunicatie intre ecu si cem. Deci problema de cablaj.

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare un pic cam mare incarcarea alternatorului 14,62v, dar totusi nu cred ca ar afecta atat de mult. Ia incearca sa mergi cu masina cu mai multi consumatori porniti, sa elimini si aceasta cauza. Muzica, faruri, aeroterma la maxim, ac!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea sunt erorile:ubu3e7ad.jpge7ajyqy3.jpgydede8ys.jpg

Cea mai grava imi pare C140 : CAN: communication CEM

-no signal

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma care e faza cu decuplatul bornelor de la baterie?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si erorile de pe CEM cand le postezi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai pm

Sent from my iPhone using TapatalkPai asta e tot ce am. Pe cem nu mi-au spus daca am erori

Sent from my iPhone using Tapatalk

Scuza-ma Bogdan, acum am

vazut si mesajul tau privat.

Chestia e ca nu mi au spus nimic de CEM. N am fost la service volvo ca nu am asa ceva in zona. Am fost la un service multimarca. Daca se poate face din nou scanare pe tester maine ma duc din nou si le cer asta. Doar sa-mi spui daca mai pot face acum ceva sperand sa nu le fi sters total.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu testerul Delphi iti arata toate erorile si nu trebuie sa interoghezi modulele in parte.Scaneaza tot si iti raporteaza tot ce inseamna eroare.,De aceea nu ti-au spus intrucit nu ti-au gasit.

Logica masinii o mai ia razna ,f,f,f, rar fara sa ai ceva defect musai ,sa stii .De aceea se mai face un " reset" prin scoaterea de sub tensiune a tuturor modulelor prin scoaterea bornei baterie si mentinuta citeva minute .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now