feraru3333

motorina -ulei vegetal

48 posts in this topic

O idee la rece are cineva?

Sent from my P5_Quad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te hazarda sa pui ulei cu impuritati. Oricat l-ai filtra, nu e ca cel nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

printr o sita deasa sau un ciorap :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau un filtru de cafea? hirtia ma refer,o sa incerc in seara asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin dres stiu ca filtra un prieten de-al meu. Am mai scris odata....

Share this post


Link to post
Share on other sites

taiat ciorapii nevestei

filtrat

ok

azi am prins "promotie"la carefur 3.6 lei

luat 18 litri 68 lei

ajunge pt cel putin 200 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erau pe national geografic niste emisiuni despre cum sa fim "eco" bla bla printre care si folosifea uleiului uzat de la restaurante.

Faceau o instalatie de decantare si filtrare dupa care mergeau fara probleme cu impuritatile. Nu prea am fost atent la detalii ca nu m-a interesat dar era destul de simpla instalatia facuta cu ce au avut prin casa in cateva ore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi ami tre sa vad diametru filtrului

am mai gogalit si am gasit asta:http://www.ebay.com/...55ec61c&vxp=mtr

care ar fi mai buna?

cauta si la cei cu dozatoarele de apa, au niste super incalzitoare eu folosesc unul la o inventie de-a mea si ma uimeste cat de repede incalzeste. Edited by horica85

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi ami tre sa vad diametru filtrului

am mai gogalit si am gasit asta:http://www.ebay.com/...55ec61c&vxp=mtr

care ar fi mai buna?

Mi se pare mai bun pretul si mai ales ca la 200w ma astept sa faca treaba mai buna. Mai sus eu am pus ce credeam ca ti-ai fixat ca si cautare. Spor la "uleiala".

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauta si la cei cu dozatoarele de apa, au niste super incalzitoare eu folosesc unul la o inventie de-a mea si ma uimeste cat de repede incalzeste.

Horica frate, incalzitoarele alea arata ca un boiler, merg la 220v si consuma cat un frigider. Cu ce ar ajuta la masina? Cum bagi filtrul de motorina in el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horica frate, incalzitoarele alea arata ca un boiler, merg la 220v si consuma cat un frigider. Cu ce ar ajuta la masina? Cum bagi filtrul de motorina in el?

tipul care schimba incalzitoarele de la noi de la firma spune ca sunt la 220 adevarat se pot face sa mearga si la 12 volti . iar marimea lor este defapt un fi de 100 mm care se poate regla adica se poate micsora diametru

tipul care schimba incalzitoarele de la noi de la firma spune ca sunt la 220 adevarat se pot face sa mearga si la 12 volti . iar marimea lor este defapt un fi de 100 mm care se poate regla adica se poate micsora diametru

tipul care schimba incalzitoarele de la noi de la firma spune ca sunt la 220 adevarat se pot face sa mearga si la 12 volti . iar marimea lor este defapt un fi de 100 mm care se poate regla adica se poate micsora diametru

nu se vede foarte bine ca nu am voie sa desfac dar nu am gasit unul desfacut pentru ca le iau colegi si le folosesc

post-5000-0-02910400-1398881084_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau un filtru de cafea? hirtia ma refer,o sa incerc in seara asta

Incearca sa filtrezi cu vata (medicinala). Cred ca o sa iasa foarte curat uleiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa iese urat de tot.

Eu merg pe principiul ce-i ieftin platesti dublu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

facut o mie de km

700 ulei nou

300 ars

nimic de comentat

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am hotarat! Mi-a cazut cu tronc un 190D.... ;D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-e lene sa citesc tot thread-ul asa ca scriu ce informatii am eu "hands-on" cu productia de biodiesel si folosirea lui.

In 2008 petronul firmei unde lucram a cumparat o instalatie de facut Biodiesel din ulei vegetal nou sau uzat. Initial sa puna masinile de la firma sa mearga cu biodiesel in proportie de 100%.

Ideea este:

Fiat Doblo 1.3 Multijet - In 120.000 km biodiesel - 0 probleme.

Dacia papuc 1.9D - in 20.000 km - s-a stricat contactul, a ruginit in 2 ierni, s-a bulit electromotorul, s-a spart toba - Nimic legat de folosirea biodieselului. :)

Ford transit - 60.000 km - Nicio problema in afara faptului ca a trebuit sa schimb toate cablurile/garniturile din cauciuc natural care intra in contact cu biodieselul pentru ca se macina. Pui din cauciuc sintetic sau din otel, acolo unde este posibil, si scapi de orice problema.

Probleme potentiale:

Daca nu filtrezi EXTREM de bine biodieselul, iti infunzi injectoarele la masinile noi. La cele vechi, nu este o problema prea mare.

Daca vrei sa vinzi biodieselul, ai acciza identica cu motorina si nu este rentabil. In plus, iti trebuie autorizatii, ADR, etc, si e o bataie de cap cu multe controale.

Daca folosesti pentru tine, in masina ta, no stress, nici macar cu un Mercedes E320 din 2007 pe al carei buson scrie NO BIODIESEL (al fostului patron).

Feedback-ul meu dupa folosirea biodieselului (mentionez, NU ulei uzat sau vegetal, ci in combinatie cu Metanol, Metoxid de sodiu, si spalare uscata cu rasina DW-R10):

- Masinile trag la fel, insesizabil mai slab (desi se presupune o ardere mai puternica, nu se simte)

- E IEFTIN CA BRAGA (20 de bani un litru de ulei uzat de la restaurante, plus inca 1.5 ron/ litru = cost total materii prime - metanol, metoxid de sodiu si ponderat cu uzarea cartusului de spalare uscata DW-R10 care tine vreo 3000 de litri, sau cu rasina Purolite la vrac)

- Evitati uleiul de palmier pentru trebuie preincalzit la peste 30 de grade pt lichefiere, e murdar si destul de greu de filtrat. Este cel mai rentabil/ieftin totusi.

Daca vreti sa faceti biodiesel, luati de pe E-bay un KIT de TITRARE pentru ca reteta este in relatie cu calitatea uleiului pe care urmeaza sa il procesati, si nu poti sa faci mereu dupa aceleasi proportii biodieselul - e posibil sa scoti prea mult sapun sau prea multa glicerina. Oricum ies toate 3 substantele, iar biodieselul sta la mijloc, si e o bataie de cap sa il filtrezi, dar merita la cantitati mai mari.

Succes! eu sunt fan al folosirii biodieselului, dar nu as pune in S40-ul meu, cel putin nu deocamdata, desi am toate dovezile ca merge.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now