ROMEO 4K9

2006 2.5T ABS/ANTI-SKID

11 posts in this topic

Sunt posesor de XC90, 2.5T din 2006 si cu ceva timp in urma s-a aprins pe bord un mesaj de eroare, mai exact "abs/anti-skid service required", dublat periodic de "anti-skid temporary off".

Dupa verificari de rutina in service curent, vazand ca totul e ok si functional, am mers la reprezentanta Otopeni, de unde am plecat cu eroarea de pe bord stinsa/disparuta si recomandare de curatat senzori ABS si mufa calculator pompa abs.

La foarte scurt timp eroarea a reaparut.

Am curatat conform recomandarii insa mesajul de pe bord a ramas la fel.

Am mers la un service si verificat masina pe tester. Mesajele de la calculator au fost "Pump faulty signal" si, implicit, "tractiune integrala indisponibila". Am verificat senzori abs pe loc si in miscare, acestia avand valori sensibil apropiate, ceea ce denota functionare ok.

Faptul ca dupa vizita la Volvo eroarea s-a stins ma face sa sper ca nu e pompa de abs defecta.

Raman variantele fir/circuit intrerupt, atingere/masa gresite etc.

Astept pareri si opinii referitoare la ce ar trebui sa fac in continuare.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calculator ABS defect /probleme fire .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calculator ABS defect /probleme fire .

Pai daca era calculatorul defect nu trebuia sa aibe macar o eroare "internal fault". Insa el are eroare "faulty signal", asta inseamna ca primeste informatia eronata, incompleta, sau de loc!

Si eu cred ca este o problema de contacte sau cablaj. Sterge eroare, pune contactul, baga mana sub pompa de ABS la calculator si misca de fire/mufe. Daca eroarea reapare, inseamna ca ai gasit problema. Daca nu reapare, trebuie sa "mergi" mai depare pe cablaj.

Calculatorul daca este defect, trebuie sa-l desfaci de sub pompa si sa-i dai doi pumni. Daca apare eroarea, inseamna ca este defect, daca nu apare eroare este ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa-i dai doi pumni

tare!!! :thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tare!!! :thumbsup2:

Din pacate este singura varianta de verificare :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca dai 2 pumni in calc de ABS si da eroare e din calculator nu din fire, asa le testam si eu .

PS> nu toate dau internal fault.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calculatorul daca este defect, trebuie sa-l desfaci de sub pompa si sa-i dai doi pumni. Daca apare eroarea, inseamna ca este defect, daca nu apare eroare este ok

Daca dai 2 pumni in calc de ABS si da eroare e din calculator nu din fire, asa le testam si eu .

PS> nu toate dau internal fault.

Pai asta ziceam si eu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri. Din pacate nu gasesc pe cineva care sa aiba, pe langa tester, si schema electrica necesara pentru a merge pe cabluri. Aveti idee de unde o pot procura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai Romeo 4K9 il ai pe nea Bogdan ca vecin si nu apelezi ? :evil5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci frumos! Am apelat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now