Lucian36

Probleme Pornire Motor S40 Diesel Din '98

5 posts in this topic

Salut,

Acum cateva zile am observat ca la pornire imi da putin fum si porneste in 3. Intrand in week-end am testat bujiile si am gasit una faultata. Am avut de rezerva bujie, am schimbat-o, astfel masina pornind la sfert.

Acum problema care o intampin este alta, cum pun contactul,martorul de la bujii nu-mi sta aprins nici macar o secunda si odata cu el se opreste si solenoidul(electrovalva de pe pompa de injectie), nu mai "tacane". Abia dupa 5-6 ori de dat la automat reusesc s-o pornesc, cu mers in 3, cu foarte mult fum...Acum sincer eu nu gasesc explicatia, daca ma poate ajuta cineva, care a patit la fel, macar cu o idee, as fi foarte recunoscator. Ce as putea sa verific, releul de bujii? ECU? Banuiesc ca e vb de o temporizare, nu se mai coreleaza ceva.

Momentan timpul "activ" al bujiilor este aproape nul, de aici rezultand si pornirea greoaie.Ce ar putea fi?

Multumesc anticipat si Paste Fericit tuturor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am mers toata iarna cu toate bujiile arse si tot a pornit,adevaru ca sub -5,-10 mai greu. eu am tot diesel,dar din 2002. doar de la bujii sau releu bujii nu are cum sa aiba simptomele astea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelul meu de motorizare e diferit total fata de ce ai tu. La mine fie iarna, fie vara fara bujie nu porneste decat cu motorul cald. La tine e bosch, la mine e lucas, sistem clasic. Oricum e foarte ciudat ce mi se intampla, nu inteleg fenomenul cu temporizarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

corect....sa lasam pe cineva in masura sa dea un raspun corect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvata, eroare releu bujii, stearsa din tester, porneste la sfert acum dupa ce am curatat fizic contactii la releu.

Acum am alta problema sau probleme sa le spun asa...aveam o scurgere la pompa de injectie, am remediat-o la un service prin inlocuirea oringului de la capul hidraulic al pompei, s-a rezolvat cu scurgerea dar acum la relanti se tureaza pana in 2500-3000 de ture fara sa fac nimic, fara sa accelerez, cu o bataie de injectie.

La primul "sprit" in scurt isi revine pt cateva minute apoi procesul se repeta, vreo idee? Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now