Ct92cif

Supra incarcare acumulator

13 posts in this topic

Buna seara.

In timp ce mergeam cu masina mi-a aparut martorul rosu cu semnul acumulatorului in bord urmat de pornirea climei ,arderea unui bec si cresterea excesiva a luminozitatii becurilor din bord urmata de mesajul "zu hohe spannung sicher anhalten"(in traducere tensiune excesiva opriti in conditii de siguranta).Am tras pe dreapta am oprit motorul dupa care am pornit si tot aceeasi problema.Ajutor!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai decupleaza alternatorul? Incarca tot timpul? Cat de veche e bateria?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai decupleaza alternatorul? Incarca tot timpul? Cat de veche e bateria?

Din cate stiu eu despre electrica auto alternatorul nu decupleaza niciodata.tensiunea produsa de alternator este undeva intre 18 si 21 de volti in medie, RLU=ul de incarcare este cel care stabilizeaza tensiunea optima adica 13,8 -14,2 volti in regim de turatie sau ralanti almasinii, asa ca draga domnule Ct92Cif incearca sa nu mai mergi cu masina asa pt ca ai ocazia sa`ti arzi toate calculatoarele masinii, iti recomand sa mergi la un electrician auto si totul se va rezolva simplu cu o punte de diode noua pe care se afla si RLU`ul de incarcare cred?! Mult succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara.

In timp ce mergeam cu masina mi-a aparut martorul rosu cu semnul acumulatorului in bord urmat de pornirea climei ,arderea unui bec si cresterea excesiva a luminozitatii becurilor din bord urmata de mesajul "zu hohe spannung sicher anhalten"(in traducere tensiune excesiva opriti in conditii de siguranta).Am tras pe dreapta am oprit motorul dupa care am pornit si tot aceeasi problema.Ajutor!!!

Scoate excitatia de la alternator si asa poti merge pe baterie daca ai ramas in drum.Daca esti acasa si masian a scapat teafara ,vezi la sfatul de mai sus al colegului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca scoti + de pe alternator fa bine și izoleazal bine inainte de a pornii pe baterie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand alternatorul da mai mult de 14,2 v, cam 16 - 17v se distruge bateria,

componentele electronice rezista la tensiuni mai mari, insa asa cum scrie

Cristi, nu e recomandat sa circuli cu masina in acest caz; eu nu am stiut

ca redresorul e dus si am distrus bateria, altceva nu s-a stricat, desi am

mers cam 15 km pana acasa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat bateria si nu asta e problema. Masina e inerta la orice comanda...nu raspunde la nimic cand pun contactul,doar radio si plafoniera...am adus un electronist si m-am apucat de masurat pe schema electrica.am tensiune in debitmetru,panoul de sigurante si multi alti senzori de la motor...continui cu masuratorile si astazi...in cazul in care am ghinionul sa se fi ars absolut toate calculatoarele masinii exista posibilitatea sa cumpar una cu volan pe dreapta si sa stransfer tot electricul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate este alternatorul in scurt sau in protectie. Desfa alimentarea si excitatia de pe alternator (vezi pe unde le lasi la motor sa nu mai faci alt scurt) si vezi daca porneste. Teoretic ar trebui sa porneasca si sa functioneze normal pe baterie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da mai multe detalii. Nu raspunde, adica..... nu porneste, nu se aprinde bordul, nu mai merge nimic, ce face si ce nu face? Ai verificat sigurante, relee la motor si inauntru?Sub panoul de sigurante (de fapt in el, trebuie desfacut si facut bucatele) ai niste sigurante ceramice, de putere. Trebuie verificate si alea daca sunt ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merge CEM-ul Ionele, e mort . Pui contactul si nu face nimic . Acum ai inteles ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merge CEM-ul Ionele, e mort . Pui contactul si nu face nimic . Acum ai inteles ?

Am inteles, Dumnezeu sa-l odihneasca in pace :))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amin frate Ionele .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now