Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

cristianv

Atentie la rebuturile vandute de FK Tuning

25 posts in this topic

Am comandat grile C30 si dupa o luna am primit niste rebuturi cu defect de fabricatie. Nemultumit fiind i-am contactat, le-am trimes foto cu rebuturile respective, iar ca raspuns la reclamatia mea mi-au transmis ca ei le primesc inapoi si i-mi restituie bani dar transportul dus-intors (aproximativ 50 lei) trebuie suportat de mine, deci vreau nu vreau pentru mine FK Tuning inseamna paguba. In garantie se specifica ca produsele se pot returna pe cheltuiala clientului dar nu se specifica cum se procedeaza cu produsele necorespunzatoare din punct de vedere calitativ. Produsele pe care eu le-am primit trebuiau sa ajunga la tomberonul producatorului (PROBABIL SURSA LOR DE APROVIZIONARE). In continuare postez si raspunsul lor in care incearca sa-mi ofere o reducerein bataie de joc si pozele grilelor asa cum le-am scos din cutie, grile care ab banuiala ca s-au plimbat si pe la alti clienti.

Tuning FK

26 mai (Acum 6 zile)

cleardot.gif

cleardot.gif

cleardot.gif

către mine

cleardot.gif

Buna ziua

In urma discutiei cu directorul firmei va putem comunica daca doriti pentru acele mici denivelari din lateral care sunt din turnare va putem oferi o reducere de 15% , adica la 68 ron bucata de grila.

Pentru zgarieturile de jos nu ne putem asuma raspunderea deoarece cand s-a verificat produsele la noi acelea nu existau.

Daca nu doriti produsele le puteti returna in conditiile specificate in certificatul de garantie , conditii pe care in momentul in care ati facut comanda pe site le-ati acceptat si Dumneavoastra

Cu stima

Daca nu am postat unde trebuia rog un moderator sa mute unde crede de cuvinta.

post-154-0-14947300-1401656037_thumb.jpg

post-154-0-93779500-1401656052_thumb.jpg

post-154-0-33112200-1401656072_thumb.jpg

post-154-0-92643900-1401656085_thumb.jpg

post-154-0-00437900-1401656110_thumb.jpg

post-154-0-43684500-1401656123_thumb.jpg

post-154-0-00270400-1401656139_thumb.jpg

post-154-0-14947300-1401656037_thumb.jpg

post-154-0-93779500-1401656052_thumb.jpg

post-154-0-33112200-1401656072_thumb.jpg

post-154-0-92643900-1401656085_thumb.jpg

post-154-0-00437900-1401656110_thumb.jpg

post-154-0-43684500-1401656123_thumb.jpg

post-154-0-00270400-1401656139_thumb.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu vad unde este problema ta?Inainte de a comanda ai citit termenii si conditiile?Parerea mea este ca au fost foarte corecti cu tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Romanii inca nu stiu sa vanda cu ajutorul internetului ,ei dau tepe ! Eu am patit-o cu un eleron de A6 , ce-i drept am dat 150 E ,unul original era 300 .Dar sa dai si 150 E si sa ti se raspunda ,, il mai polizati putin ,mai incarcati cu chit intre el si tabla ,etc. bataie de joc .Ce tine de zgrieturi nu ai cum sa le demonstrezi, iar ce tine de defecte fabricatie iti vor spune ca nu poti returna datorita zgarieturilor ..Asa ca sfatul meu ia banutii si da-i dracu !!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesele respective intra in categoria DOA (defect on arrival), uitate bine la termeni si conditii daca au specificat cum se procedeaza cu produsele DOA, sau daca specifica ca toate cheltuielile de transport trebuesc suportate de catre client, poate gasesti o portita sa-ti recuperezi cheltuielile de transport.

In legatura cu zgaraieturi teoretic clientul tot timpul are dreptate (cel putin in UK)

In principiu daca scrie la termeni ca 'TOATE costurile de retur se suporta de catre client' nu poti sa le faci nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa caute ce spune legea. Daca legea spune ceva despre situatia asta, conditiile vanzatorului sunt irelevante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu vad unde este problema ta?Inainte de a comanda ai citit termenii si conditiile?Parerea mea este ca au fost foarte corecti cu tine.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ti-au oferit posibilitatea de a iti inapoia costul produsului pe care tu l-ai primit defect.Costul transportului este nu intra in pretul produsului.Am intrat si eu la ei pe site si am citit integral temenii si conditiile.

Nu ii cunosc personal,nu colaborez cu ei doar ca m-am lovit de situatii oarecum similare.

DECI:

1. Ai posibilitatea de a pastra produsul primit si primesti un discount

2. Trimiti produsul inapoi si primesti contravaloarea acestuia.

Ce nu este corect?Daca nu vrei sa platesti transport banuiesc ca le poti inapoia piesa personal la sediul lor,ei ti-au vandut o piesa pentru care ai platit X lei si aceiasi suma o vei primi inapoi.

Cat despre faptul ca vand "rebuturi" nu stiu ce sa zic,poate ai fost ghinionist si ai primit o piesa cu defect de fabricatie.(se poate intampla chiar si la piese foarte scumpe).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca fac o comanda de 100 lei , iar ceea ce am comandat este defect sau are alta problema ( de fabricatie sau datorata transportului ) , ma astept sa primesc inapoi cei 100 lei, ,si nu sa primesc inapoi 100 de lei din care eu mai platesc 20 ca sa le returnez produsul , pt ca asta inseamna ca practic primesc inapoi 80 lei ...nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca fac o comanda de 100 lei , iar ceea ce am comandat este defect sau are alta problema ( de fabricatie sau datorata transportului ) , ma astept sa primesc inapoi cei 100 lei, ,si nu sa primesc inapoi 100 de lei din care eu mai platesc 20 ca sa le returnez produsul , pt ca asta inseamna ca practic primesc inapoi 80 lei ...nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai stii cum vine asta? E ca si cum eu as vinde un telefon care e stricat, dar nu iti zic.Tu constati ca e stricat si il trimiti inapoi dar pierzi contravaloarea transportului..

Share this post


Link to post
Share on other sites

In momentul in care ai comandat piesa de 100 de lei ai fi citit ca cel care cumpara piesa suporta cheltuielile de transport(primire/returnare).Toate magazinele on-line au aceiasi politica de returnare a produselor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu daca trimit un produs defect, si clientul plateste transportul DUS (ca nah, sa zicem nu sare de 500 de lei), il iau inapoi PE CHELTUIALA MEA !!! Daca il returneaza ca nu ii place sau ca l-a comandat EL gresit, atunci intr-adevar il iau inapoi PE CHELTUIALA LUI. Asa mi se pare normal sincer...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mdnight Caller, foarte corect. Eu acum sunt in "clinci" cu o firma care mi-au trimis o piesa, montat s-a rupt si eu consider ca este defect de fabricatie, am trimiso inapoi si daca ei vad acelasi defect ca si mine o sa trimita alta, totul pe cheltuiala lor (ramane de vazut cum se incheie "afacerea " asta). La o alta firma am primit ceva ciobit, probabil de la transport si ambalajul lasa de dorit, i-am anuntat si au mai trimis o alta piesa fara sa retunez nimic (e adevarat ca a fost o comanda mai mare si eu am reclamat un singur obiect) si retineti, nu au trimis doar piesa ciobita ci tot asamblul astfel ca am ramas eu cu piese de schimb. Deci jos palaria FORTE corecti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mariusb: daca poti dovedi cu deviz de montaj in service ca nu ai montat-o tu "la colt de bloc", atunci vei avea castig de cauza. Si la mine s-a intamplat la fel cu o rola, cand a pus mecanicul imbusul in ea sa tensioneze rola, s-a spart. Problema e ca mecanicul nu era autorizat, si deci ciuciu garantie. Evident tot clientul era suparat pe mine, dar n-am ce sa-i fac.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu inteleg, de ce atata tam-tam cu transportul! Magazinul X, vinde o piesa la pretul de 50 de lei. Tu ca si client poti sa te duci la magazin sa cumperi piesa (iti convine o cumperi, nu-ti convine o lasi pe tejghea) si platesti doar 50 de lei. Daca o cumperi din alta localitate, ai doua variante:

1. Te urci in masina si te duci pana acolo

2. Apelezi la o firma de curierat

In ambele variante piesa costa tot 50 de lei, iar problema transportului nu este a vanzatorului.

Si vorba lu' Bogdan "ce vrei domne la banii astia!"

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci Ionute , daca eu cumpar online un produs de 100 de lei si nu trebuie sa platesc separat si transportul , inseamna ca banii de transport sunt inclusi in pretul produsului ; atata timp cat produsul este defect ma astept sa primesc aceiasi bani inapoi si nu sa platesc tot eu transportul a 2-a oara pt ceva defect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mariusb: daca poti dovedi cu deviz de montaj in service ca nu ai montat-o tu "la colt de bloc", atunci vei avea castig de cauza. Si la mine s-a intamplat la fel cu o rola, cand a pus mecanicul imbusul in ea sa tensioneze rola, s-a spart. Problema e ca mecanicul nu era autorizat, si deci ciuciu garantie. Evident tot clientul era suparat pe mine, dar n-am ce sa-i fac.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costurile de transport sunt sau nu acoperite dus, intors, tur, retur etc numai in functie de politica firmei.

Ca unii ofera transportul gratuit pest o anume suma este considerat discount suplimentar pe care vanzatorul poate sa-l asigure.

Ca unele firme asigura transportul gratuit la livrare si eventual returnarea lui daca are vreo problema tine tot de politica firmei si a inceput sa nu mai fie o practica asa uzuala pentru ca se ajunsese la abuzuri, comanda neamtul pantofi 41/ 42/ 43 tinea pereche care-i venea si pe restul le returna pe cheltuiala magazinului. Nu prea mai pun botul la chestii de genul asta.

In cazul tau daca produsul a venit in ambalaj inchis fara lovituri vizibile e normal ca vanzatorul sa-l trimita mai departe ca produs OK, plata returului e in functie de politica firmei.

Daca l-a vazut ca-i zgariat si nici din turnare nu arata bine atunci e de condamnat, nu mai conteaza daca plateste el sau tu transportul.

A mai interbat cineva mai sus:

Ce vroiai sa primesti de 68 de lei sau 79 inainte de discount, masca poleita cu aur? La Volvo (Primus) cat e masca asta?

Ar trebui sa ne invatam ca ce platim aia primim si de multe ori nici atat.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui sa ne invatam ca ce platim aia primim si de multe ori nici atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci Ionute , daca eu cumpar online un produs de 100 de lei si nu trebuie sa platesc separat si transportul , inseamna ca banii de transport sunt inclusi in pretul produsului ; atata timp cat produsul este defect ma astept sa primesc aceiasi bani inapoi si nu sa platesc tot eu transportul a 2-a oara pt ceva defect.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peste tot e asa si e corect, dar nu prea. Am cumparat un etrier pentru rover si am primit etrier pentru disc simplu fara ABS si normal la mine nu-mi intra pe disc ca e dublu grosimea (cu ABS) . Cand am luat piesa transportul era inclus in pret dar pentru greseala lor ca au trimis aiurea am platit transportul inapoi eu si apoi au trimis etrierul care-mi trebuia pe costul lor si fara sa platesc ceva in plus cu toate ca era putin mai scump. A fost un fel de "ne cerem scuze". Corect ar fi asa. Cumpar o piesa si dupa ce ajunge la mine nu-mi place si o returnez. Atunci corect e sa platesc eu transportul. Dar daca imi trimite piesa defecta corect ar fi sa plateasca ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai perfect deacord, doar ca daca platesc 1 leu si primesc calitate de 1 leu, as vrea sa fie undeva specificat.Daca aia puneam grilele la pretul asta , dar specificau ca sunt cu defecte, era alta treaba.Asa tu ai platit o grila buna si ai primit...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca piesa costa 100 de lei in magazin, tu platesti 100 de lei. "Eu" ca si vanzator te astept la tejghea sa o ridici. Daca tejgheaua mea este la 400 de km de tine, nu mai este problema mea. "Eu" iti vand piesa prin intermediul unui intermediar, intermediar pe care il platesti tu, ca sa nu te deplasezi pana la tejgheaua mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intentia mea a fost de a va avertiza de posibile situatii neplacute si frustrante in relatia cu FK Tuning. Comertul online se face pe incredere si se presupune ca ce se prezinta in poze se vinde in realitate, nerespectarea acestor conditii inseamna abuz de incredere si pierdere de clienti. Nesanctionarea acestor practici poate continua sa ne afecteze, de aceea consider benefic sa faceti cunoscute situatii similare.

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am tras cu FK. La fiecare comanda au trimis cate 1-2 produse gresite. cel mai des, trimiteau numai grile cu gauri pt proiectoare (s-a intamplat la 2 group-buy-uri). Alta data au trimis faruri fara semnale, desi in poza erau set, si scria ca sunt set, dar erau si resigilate, si aparent la resigilate le iei asa cum sunt. Pe net deci le iei pe nevazute, si le poti returna pe banii tai.

Alte chestii luate de la ei, arcuri sport, rebuturi sinistre. Troncaneau, clampaneau spirele inferioare, alea mai apropiate intre ele (progressive wound).

O data au uitat sa puna 6 amortizoare. Sa vezi acolo balci, fa poze la toate cutiile desfacute, explica-le ca ai luat tot de la curirer, n-a ramas nimic, asa au venit, nu le-am mancat, nu le-am ascuns...

Grilele toate au fost bine finisate, fara defecte sau accidente, dar timpul de livrare urias (2-3 sapt, desi am suspiciunea ca vin din oradea nu din germania direct) si lipsa unui suport tehnic competent (de fiercare data a trebuit sa fac 2-3 reclamatii ca sa se rezolve ceva) m-au facut sa nu mai colaborez cu ei, desi unele produse erau atragatoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites