gfieraru

Coduri eroare ECM volvo D5 2004 auto

33 posts in this topic

Buna , am inceput un topic nou fiindca nu am gasit acest topic, daca am gresit rog un moderatoe sa puna topicul la locul potrivit.

Cutia automata iarasi a inceput sa faca figuri, problema stiuta, a aparut mesajul pe bord ca transmision service required dupa ce sotia a fost la o excursie cu masina de vreo 300 km.

Am citit codurile de eroare cu VIDA si pe langa eroarea de la TCM mi-au aparut multe alte erori de la ECM (engine control module)

Erorile aparute sunt urmatoarele, toate modulele de mai jos au aparut rosu pe VIDA.

BCM- 0100 Communication between control units, communication problems with ECM

CCM- 0021 Air quality sensor internal fault (de cand am luat masina)

TCM- 002F lock-up function slipping or not engaged

ECM- 5310 Communication error with TCM Communication fault

ECM- 9210 Cruise control Faulty signal

ECM- 940A Brake position sensor - signal outside its permitted range

ECM- A02B Communication control module for anti-lock brakes (ABS) - faulty signal

ECM- A03B Communication, central electronic module (CEM) - faulty signal

ECM- A500 CAN error - faulty signal

ECM- E000 Control module communication - Faulty communication

Singurul mesaj de eroare pe bord era pentru transmision service required, si semnul exclamarii galben, am sters eroarea din TCM si pe bord nu-mi mai apare nici un mesaj de eroare.

Masina functioneaza bine, becurile de frana se aprind, ABS-ul functioneaza, motorul functioneaza ca si dinainte, cruise controlul functioneaza in mod normal.

A mai avut cineva probleme asemanatoare?

Eu ma gandesc ca am niste contacte oxidae la ECM sau fire intrerupte/ scurt circuit pe undeva la cablaj sau ECM-ul da semne ca moare.

O sa sterg toate erorile si vad ca care revin.

Astept parerile voastre,

Multumesc, Gabi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca ValiU era sa aiba probleme la CEM din cauza unui manunchi de fire care freca de un furtun sau de capota exact la iesirea din ECM. Probabil de pe-acolo s-ar putea sa fie buba si la tine.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ValiU e calculatorul pe filtrul de aer si acolo e problema ca se freaca firele de carcasa la gfieraru calculatorul e in cutie langa recipientul de servo . La el poate sa fie mufa oxidata de la calculatorul motor si pentru a da calculatorul jos ii trebuie o cheie care o gaseste la dealer.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am deconecta masa de la baterie, dupa care am inceput sa desfac totul in jurul la ECM si TCM, am constatat ca la retur la vasul de expansiune are un pic de scurgere si asta a curs jos pe firele care se duc la ECM si altele, am scos firele din carcasa lor de plastic, erau toate plin cu noroi de la umezeala si praf, am scos carcasa de la ECM si TCM dar ca nu am putut sa scot unitatile respective fiindca nu am cheia respectiva de la dealer, in fine am curatat cablurile de umezeala si mizerie pareau a fi intacte, am miscat un pic mufele de pe ECM si TCM si am montat totul inapoi la loc.

Am sters mesajele de erore, si au revenit cel de la

CCM ca air quality sensor ii stricat

ECM ca cruise control are faulty signal dar daca incerc pe drum functioneaza.

O sa vad ca ce alte erori mai revin cu timpul.

Daca stie cineva ca cum se scoate ECM si TCM din carcasa lor acasa fara cheia speciala de la dealer va rog sa-mi explicati.

Multumesc.

Am deconecta masa de la baterie, dupa care am inceput sa desfac totul in jurul la ECM si TCM, am constatat ca la retur la vasul de expansiune are un pic de scurgere si asta a curs jos pe firele care se duc la ECM si altele, am scos firele din carcasa lor de plastic, erau toate plin cu noroi de la umezeala si praf, am scos carcasa de la ECM si TCM dar ca nu am putut sa scot unitatile respective fiindca nu am cheia respectiva de la dealer, in fine am curatat cablurile de umezeala si mizerie pareau a fi intacte, am miscat un pic mufele de pe ECM si TCM si am montat totul inapoi la loc.

Am sters mesajele de erore, si au revenit cel de la

CCM ca air quality sensor ii stricat

ECM ca cruise control are faulty signal dar daca incerc pe drum functioneaza.

O sa vad ca ce alte erori mai revin cu timpul.

Daca stie cineva ca cum se scoate ECM si TCM din carcasa lor acasa fara cheia speciala de la dealer va rog sa-mi explicati.

Multumesc.

Am facut un test drive, dar vreo 5 km cruise controlul funtiona, cand am ajuns acasa am verificat codurile de eroare si erau urmatoarele:

BCM- 0100 Communication between control units, communication problems with ECM

CCM- 0021 Air quality sensor internal fault (de cand am luat masina)

ECM- 9210 Cruise control Faulty signal

ECM- 940A Brake position sensor - signal outside its permitted range

ECM- A02B Communication control module for anti-lock brakes (ABS) - faulty signal

ECM- A03B Communication, central electronic module (CEM) - faulty signal

ECM- E000 Control module communication - Faulty communication

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este riscant fara cheie sa nu rupi sau indoi cativa pini.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se desface carcasa exterioara + capacul, se ridica plasticul alb pe care stau calculatoarele si se imping "glisierele" roz pana iese calculatorul in sus .

Fara cheie e treaba de 15 minute, cu cheie dureaza cam 7 secunde .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa am erorile respective din cauza la sigurante?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gfieraru parca spuneai ca ai garanția extinsa... nu mergi mai bine in service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gfieraru parca spuneai ca ai garanția extinsa... nu mergi mai bine in service?

Am 2 volvouri :)

Despre care este vorba aici ii masina pe care o foloseste sotia fiindca ii automat, S60 D5 din 2004 (de mult nu mai are garantie, l-am cumparat folosit) masina Nr. 2 ii cel din poza S60 D2 drive manual din 2011 cu garantia extinsa (am luat masina de la volvo 0 ani si mile de livrare, ex showroom car)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaa oke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai dacă ai rezolvat-o pe a soției cu air quality....zi-Mi și mie ca și eu mă chinui de câteva luni :((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti s-a mai spus, ca senzorul AQS, nu are nici o legatura cu problema ta. Senzorul il poti lua din dezmembrari de pe o masina 2000-2004, iar in Romania costa cam 100 lei (SH). Din pacate, pentru motorase trebuie dat bordul jos. Si la mine s-a stricat senzorul, dar in rest functioneaza perfect clima. Eu am comandat altul din dezmembrari si probabil astazi o sa ajunga, insa o sa-l montez in weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merită să-l iei din dezmembrări de pe maşină 2000-2004, pentru că, cel mai probabil, e deja defect şi, chiar dacă nu e, se ve strica în viitorul foarte apropiat. Dacă ai găsi la dezmembrări maşină cu noul PN cu comunicaţie PWM ar fi altceva.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge pus cel pwm pe 00-04? La modul sa si faca treaba, nu doar sa mi dispara eroarea.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, merge. Am pus eu şi am văzut cu ochii mei cum închide clapeta, când îi dau cu spray.

Este vorba de P/N 31348902:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci @Heim, il trec si pe asta pe "wish list"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi doar să iei ce trebuie. Noul PN arată diferit faţă de ce ai tu. Ai văzut, nu? Volvo 31348902.

Stai puţin, bre, că acu-mi dau seama! Al tău e PN 30676344? Nu cumva e 8665059? Dacă da, cel de care zic eu nu merge! Cel de care zic eu (31348902) înlocuieşte PN 30676344.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Habar n am :D am sa verific. Masina e din 12.2001, my2002.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, tocmai pentru că ştiu că e mai veche decât a mea, s-ar putea să fie prima variantă de IAQS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va spun eu cum este in weekend, cand o sa-l montez pe al meu. A ajuns cel SH si este de pe o masina 2001-2002 si arata ca 30676344

Share this post


Link to post
Share on other sites

8665059 cica e pt 99-04.

Ioane baga sambata poza sa vedem dusmanul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8665059 cica e pt 99-04.

Ioane baga sambata poza sa vedem dusmanul.

Vezi şi tu după CH că, dacă-i ăla, plăcerea ta e "mai maximă" decât a fost a mea: http://www.skandix.d...uality/1030670/

:slap:

Sau poţi să te uiţi de care ai, pur-şi-simplu... ;D

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul care mi l-a trimis Codrut (aka Blackbear) are PN 8674719 si provine de pe un S60 2002, cu volanul pe strada cealalta. Sa speram ca este la fel ca al meu si cel mai important, ca si functioneaza :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine arata asa:

post-229-0-48474400-1427915654_thumb.jpg

post-229-0-86036300-1427915675_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now