Gheorghe Ionut

Xc60 cutie automata exploatare

193 posts in this topic

Salut,

Nu am pregătire de mecanic însă, din punctul meu de vedere, dacă era doar solenoidul de vină (bobina care antrenează valva) eroarea ar fi trebuit să fie detectată de îndată ce ai fi mers cu maşina, indiferent de stil şi condiţii de temperatură. 
 
Condusul sportiv, canicula, conduc clar la dilatarea elementelor din cutie, schimbarea proprietăţilor uleiului. Eu suspectez că din cauza asta valva culisează mai greu, prin urmare curentul din solenoid creşte iar de aici eroarea indicată.
 
Primul şi cel mai ieftin pas, la fel ca în cazul multora dintre noi, este schimbarea uleiului şi o recalibrare.
 
Bafta
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru sfat!Unde imi recomandati sa ma adresez pentru un schimb de ulei si o recalibrare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recalibrare se face numai atunci cand inlocuiesti componente in cutie, rare sunt cazurile in care rezolvi o problema la cutie recalibrand cutia .

Daca ai uleiul negru ai o sansa daca inlocuiesti uleiul, ar fi bun si un aditiv de pus in cutie . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit pe ebay in Germania o cutie automata care spun ei ca ar merge pe xc60.Mi-au trimis un numar si m-au intrebat daca acela este codul de cutie la mine.Stie cineva cum pot afla codul cutiei mele? Ei mi-au trimis codul cutiei ce o au ei.

20160701_142330.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ai XC60 D3, si nu scrie in profil ce motorizare ai. Poti folosi calculatorul tau pe cutia pe care o iei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat mai cu atentie la anunt,scrie ca cutia este data jos de pe un model xc60 D3 2.0 automatic din 2013.Se potriveste cutia de pe 2013 pe model 2011?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca neamtu face o confuzie, codul 1285175/1285176 este pt cutie automata  AWD, 

Tu ai 2.0D deci FWD, deci cod: 1283164, 31280572, 1285089, 1285116 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă el asa zice înseamnă că așa este .

Totuși mai explicita este o poza cu eticheta neagra pe care scrie Volvo și Aisin . 

O poza face cat 1000 de cuvinte !!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e tot ce am putut scoate din anunt.Oricum mersi pentru timpul acordat.

Screenshot_2016-07-03-22-21-19.png

Screenshot_2016-07-03-22-21-27.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul e calc cutiei, al doilea care ma intereseaza nu se vede iar anuntul l-am gasit si eu fiind cea mai ieftina cutie de pe net . :D 

Sunt totusi de parere ca mai bine repari cutia sau iei una din RO cu garantie. 

Sa o aduci din Germania si sa nu se potriveasca nu prea merita . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ,

De vreo luna m-am fericit cu un XC60 din 2012 124000km si prima mea grija a fost uleiul la cutia automata care nu fusese schimbat . Am fost la reprezentanta Volvo la care fusesera facute ultimele 3 revizii  si seful de atelier a fost mirat ca vreau sa schimb uleiul pt ca ''nu e necesar '' a spus el .

Ieri am reusit sa schimb uleiul la ei . Toata afacerea a costat 452€ . Au schimbat 11 litri de ulei , au desfacut furtunele de la racitor  au schimbat izolatiile alea de plasa de la ele , toate o-ringurile si garniturile necesare cred .

Mentionez ca a mea cutie functiona perfect fara smucituri sau probleme . Dupa schimb  si vreo 100 km rulati am impresie ca schimba mai ''fin'' in rest nici o diferenta .

Reprezentanta la care am facut schimbul e in Austria langa Viena . Am cerut oferta la o reprezentanta din Viena si ei cereau numai pentru materiale 450€ + 380€ manopera .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg rostul postarii tale,daca afirmi ca ai schimbat uleiul cutiei sau te plangi ca a costat mult.Daca afirmi sau declari,e laudabil,macar asa stai teoretic linistit ca un numar de km nu iti pica cutia.Daca te plangi ai vrut xc60 din 2012,acum platesti intretinerea acestei masini.La un atelier modest te costa uleiul si manopera,adica jumatate din cit ai dat.Sa fii sanatos,domnia se plateste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg rostul postarii tale,daca afirmi ca ai schimbat uleiul cutiei sau te plangi ca a costat mult.Daca afirmi sau declari,e laudabil,macar asa stai teoretic linistit ca un numar de km nu iti pica cutia.Daca te plangi ai vrut xc60 din 2012,acum platesti intretinerea acestei masini.La un atelier modest te costa uleiul si manopera,adica jumatate din cit ai dat.Sa fii sanatos,domnia se plateste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un atelier modest schimba si ... dumnezeu cu mila.

Sunt o mie de postari despre ce/cum se face la cutie, nu-i asa simplu s-o faca Dorel la coltul strazii.

Daca pui la socoteala numai aia 11 litri (parca trebuiau mai multi conf. VIDA) nu mai e chiar asa scump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un atelier modest schimba si ... dumnezeu cu mila.

Sunt o mie de postari despre ce/cum se face la cutie, nu-i asa simplu s-o faca Dorel la coltul strazii.

Daca pui la socoteala numai aia 11 litri (parca trebuiau mai multi conf. VIDA) nu mai e chiar asa scump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate acomodarea mea deficitara isi spune cuvintul.Atelier modest dincolo e altceva decit aici.Plus ca acei litri de ulei cu sau fara spalarea cutiei  sunt de o marca,chiar daca pe bidon scrie Volvo:ph34r:....Ma rog,fiecare cum si unde se descurca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate acomodarea mea deficitara isi spune cuvintul.Atelier modest dincolo e altceva decit aici.Plus ca acei litri de ulei cu sau fara spalarea cutiei  sunt de o marca,chiar daca pe bidon scrie Volvo:ph34r:....Ma rog,fiecare cum si unde se descurca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dumnezeule dar multa fiere mai au unii oameni in ei !!!

Postarea mea nu are decat un scop informativ si de a ajuta alti oameni de pe forum sa isi faca o parere , idee despre costuri si o procedura de schimb de ulei la o alta reprezentanta ,, mai umila si modesta'' decat sunt dansii obisnuiti .

Credeam ca despre asta e forumul : despre discutii , schimb de informatii veridice (nu povesti citite pe la altii) .

Daca a deranjat postul meu in care ,,ma laud'' ca am schimbat un ulei la cutie o sa sterg postul si o sa ma retrag de pe forum .

Scuzati de deranj 

PS sunt mai mult decat multumit si cu pretul si cu serviciile prestate de reprezentanta in cauza 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dumnezeule dar multa fiere mai au unii oameni in ei !!!

Postarea mea nu are decat un scop informativ si de a ajuta alti oameni de pe forum sa isi faca o parere , idee despre costuri si o procedura de schimb de ulei la o alta reprezentanta Volvo (care functioneaza de vreo 2 generatii ),, mai umila si modesta'' decat sunt dansii obisnuiti .

Credeam ca despre asta e forumul : despre discutii , schimb de informatii veridice (nu povesti citite pe la altii) .

Daca a deranjat postul meu in care ,,ma laud'' ca am schimbat un ulei la cutie o sa sterg postul si o sa ma retrag de pe forum .

Scuzati de deranj 

PS sunt mai mult decat multumit si cu pretul si cu serviciile prestate de reprezentanta in cauza 

Edited by Asderian
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din toata chestiunea asta important este ca tu esti multumit,restul nu conteaza.Remarca mea a avut scopul sa mentioneze ca exista si solutii mai ieftine.Si nu in ultimul rind,multi ani printre macaronari te fac sa devii ca si ei,adica foarte chibzuit cu banii.Incearca sa pricepi,nimeni nu cauta flame.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din toata chestiunea asta important este ca tu esti multumit,restul nu conteaza.Remarca mea a avut scopul sa mentioneze ca exista si solutii mai ieftine.Si nu in ultimul rind,multi ani printre macaronari te fac sa devii ca si ei,adica foarte chibzuit cu banii.Incearca sa pricepi,nimeni nu cauta flame.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare: daca uleiul este cam negru si fac un flush risc sa blochez valvele? Ce recomandati? Am vazut pe youtube ca operatiunea, daca ai vida, poti sa o faci singur. (in Buzau sunt 2 mecanici specializati pe cutii de viteze automate, unul nu a auzit de flush cu vida, iar altul stie ceva dar nu are vida, doar scot si baga ulei)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, krystyan a spus:

O intrebare: daca uleiul este cam negru si fac un flush risc sa blochez valvele? Ce recomandati? Am vazut pe youtube ca operatiunea, daca ai vida, poti sa o faci singur. (in Buzau sunt 2 mecanici specializati pe cutii de viteze automate, unul nu a auzit de flush cu vida, iar altul stie ceva dar nu are vida, doar scot si baga ulei)

Salut! Schimbul de ulei (inclusiv flush-ul) nu dauneaza... Important este sa folosesti uleiul potrivit si sa respecti procedura!

Best, avx! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
O intrebare: daca uleiul este cam negru si fac un flush risc sa blochez valvele? Ce recomandati? Am vazut pe youtube ca operatiunea, daca ai vida, poti sa o faci singur. (in Buzau sunt 2 mecanici specializati pe cutii de viteze automate, unul nu a auzit de flush cu vida, iar altul stie ceva dar nu are vida, doar scot si baga ulei)

Cred ca nu e grup de Volvo unde sa nu fi întrebat asta, te intreb însă, de ce vrei sa schimbi uleiul ?

Daca chiar vrei sa l schimbi de ce nu o faci ca la carte ?

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now