Cristi Muresan

strut bar v50 /s40

30 posts in this topic

Am deschis acest topic deoarece topicul:progression thread sa inchis .

Cum spuneu colegii de pe forum(onezero,roskat) acest strut bar aduce o imbunatatire masinii : am umblat doar prin oras cu ea in limite legle dar am simtit un raspuns mai "proaspat " din partea volanului , masina se simte mai inchegata , la gropi mi se pare mult mai silentioasa (adica absoarbe mai bine socurile) . Masina mea are suspensie comfort , bara a facuto mai rigida dar nu ma scutura , mi se pare o imbunatatire foarte buna adusa ulterior masinii !

post-3455-0-42210200-1403706359_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stergi "v50-ul" de pe ea si capace :D

Zici ca e de acolo :P

Sa o folosesti la capacitate maxima!!!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

arata bine , asta a fost motivul achizitiei ... dar imi place enorm cum se simte masina cu ea ... e foarte rigida ... dar nu scutura . greu de explicat parca obliga suspensia sa lucreze mai fin :))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai o poza cu toate elementele. In jurul oalei ai o linie puncata, cu locul pe unde este sudata oala, adica contra-aripa, lonjeron si panou pedalier. De unde anume flexezi tu caroseria?

post-259-0-93546800-1403718904_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu din cate sesizez colegului nostru @paunionutz nu-i place ideea de a pune strut bar pe v50/s40/c30.

Ca si in topicul deschis de @ one zero, tot colegul bostru @pauniontz, cauta motiv de "cârcoteala/râcă" privind acest strut bar.

Daca omul si-a pus strut bar si el spune ca simte diferenta asa este, nu ai cum sa-ti expui parea despre un lucru pe care nu l-ai testat. Pune si tu pe al tau s60 aceasta bara poate simti ceva.

Gandeste-te ca aceasta bara a fost conceputa de/pentru volvo impreuna cu capacele de design. Si nu cred ca sunt pe piata numai t5-uri sa zici ca "fuge" caroseria...

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu din cate sesizez colegului nostru @paunionutz nu-i place ideea de a pune strut bar pe v50/s40/c30.

Ca si in topicul deschis de @ one zero, tot colegul bostru @pauniontz, cauta motiv de "cârcoteala/râcă" privind acest strut bar.

Daca omul si-a pus strut bar si el spune ca simte diferenta asa este, nu ai cum sa-ti expui parea despre un lucru pe care nu l-ai testat. Pune si tu pe al tau s60 aceasta bara poate simti ceva.

Gandeste-te ca aceasta bara a fost conceputa de/pentru volvo impreuna cu capacele de design. Si nu cred ca sunt pe piata numai t5-uri sa zici ca "fuge" caroseria...

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Nu am nimic cu, colegii care isi fac upgrade-uri si cum a spus si Cristi Muresan, chiar arata bine acolo la motor. Intradevar, aceasta bara a fost conceputa pentru Volvo T5 si R, pentru ca altfel o puneau inginerii de la Volvo pe toate, sau cel putin ca optiune, dar uite ca nu au pus-o.

Nu caut carcoateala si nici raca, doar ca nu are dreptate nici Cristi Muresan si nu a avut nici Onezero, pentru ca nu este logic si nici din punct de vedere tehnic/mecanic nu este posibil sa flexeze caroseria la mers normal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strut bar-ul nu a fost conceput pentru mers la piata:P

Si daca caroseria flexeaza cu motorul T5 flexeaza si cu un motor de 1.6 si cu unul de 3.0... Ca masina nu merge la fel de tare e altceva, agresiv poti fi si cu un motor mai micut...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priveste bine si fara sa il iei pe nu in brate imaginea trimisa de tine. Priveste unghiul

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Priveste bine si fara sa il iei pe nu in brate imaginea trimisa de tine. Priveste unghiul"

Tot ma uit ca bou' la poza aia si la unghiuri si tot nu-mi dau seama ce anume poate flexa la acea oala, la un mers normal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci explica-mi la opelul astra al unui prieten cand a facut pana si a ridacat fata dreapta pe cric de ce i sa spart parbrizul?

Caroseria se torsoneaza din toate partiile fara sa vezi si se accentueaza fenomenul cand devi mai agresiv dar asta nu inseamna ca deplasarile sunt de cativa centimetri!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci observa unghiul sub 90 gr spre interior (compartiment motor) si lipsa de sustinere spre interior ! . si apoi imagineazati ca pui o bara intre . ar face o diferenta structurala ? eu zic ca da .

am incercat sa fiu foarte obiectiv ! tocmai ca nu ma asteptam la o diferenta ... mai ales ca am suspensia comfort care ar absorbii socurile mai mult decat o suspensie sport !

Tot ma uit ca bou' la poza aia si la unghiuri si tot nu-mi dau seama ce anume poate flexa la acea oala, la un mers normal

scrisesem mai mult dar telefonul meu genial a decis sa nu posteze decat priveste unghiul :((

si app de motor greu , un t5 crezi ca e mult mai greu fata de un d5 ? asa din cunostinte generale eu stiu ca motoarele diesel sunt mai grele ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci observa unghiul sub 90 gr spre interior (compartiment motor) si lipsa de sustinere spre interior ! . si apoi imagineazati ca pui o bara intre . ar face o diferenta structurala ? eu zic ca da .

am incercat sa fiu foarte obiectiv ! tocmai ca nu ma asteptam la o diferenta ... mai ales ca am suspensia comfort care ar absorbii socurile mai mult decat o suspensie sport !

scrisesem mai mult dar telefonul meu genial a decis sa nu posteze decat priveste unghiul :((

Dar ce te face sa crezi ca acum nu ar flexa catre botul masinii, pentru ca nu are nici un fel de sustinere! Nu este acelasi lucru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu te invit la tgm sa testam impreuna daca nu ma crezi pe cuvant :beertogether:

roata are camber angle(obtinut prin deplasarea telescopului la un unghi sub 90 gr inspre spate) ... mic la volvo ce e drept

nu cunosc toate fortele si zonele de slaba rezistenta ... dar asa ochiometric eu vad una in zona unde e bara !

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok...renunt, ca nu mai are rost acesta discutie. Nu-mi dai nici un fel de raspuns plauzibil, nici tu si nici VPR.

Ma bucur ca masina ta se comporta mult mai bine cu acea bara, la un mers normal in oras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mai sus ai primit un răspuns!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A si am uitat sa ii mulțumesc lui cipilika pt bara :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic...Comentasem odata ca ,daca vreti (in general vbesc nu unui coleg anume)sa puneti strut bar este bine ca motorul sa fie peste 250Cp ,considerind ca este totusi o valoare nu "tentativa" de motor...

Acum fara sa fiu partinitor cind ai 400Nm cuplu ct pe turatie variabila si destul de joasa ,motor peste 200kg cu peste 60% dispunere masa pe fata , nu credeti ca intervin niste mici torsiuni de 2-3 mm elasticitate in zonele solicitate?!! Totul se torsioneaza insesizabil se propaga mai departe cu revenire .Cind intregul tren se ridica de fata la accelerare distanta intre "oale " ramine oare aceeasi la 1435cm(sper sa nu gresesc valoarea)?NU este tanc sasiul unei masini,este mai elastic.La frinari bruste de asemenea ajuta foarte mult

La 320Nm cit am eu (o masina puturoasa :smile:) mi se pare este o mica joaca fata de cum era 400Nm .Am vazut si cum este la 500Nm de aceea eu cred ca, crescind fortele ,cuplul ,puterea nu vad de ce nu ar fi folositoare aceasta bara.Cind ai cu ce ,de ce nu..!(Cristi)

Atrageam atentia pt strut bar la jucarii de motoare un pic peste jumate din cit are un D5 .Fara suparare.Daca as fi avut un 1.6D cea mai mare bucurie era sa ii fac consumul si mai mic de cit il da fabricantul multa ingrijire exterioara si cam atit.. :smile:

Edited by V50Saphir
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ioane, nu te mai lega de om aiurea. Daca el simte ceva, fie el placebo sau nu, nu stiu de ce faci un ţel in viata sa il convingi ca nu e asa. Hai sa ne legam si noi de instalatia de craciun pe care ti-ai pus-o in botu' masinii, nu ?

Incheiati ACUM totusi.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ paun ionut .cam asta e explicatia !

am testato obiectiv expree pentru paun ionut !

post-3455-0-11759000-1403762759_thumb.pn

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea este urmatoare : poate citeam pe forum in dorinta unui upgrade bara strut .. si il credeam pe paun ionut ... si nu are deloc dreptate . Nici un pic !

Asa ca am cumparat bara am testat-o . Si am tras o concluzie , si concluzia vreau sa fie cunoscuta si de alti doritori al acestui upgrade ...

Pana nu incerci ceva nu stii cum e.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

consider ca unghiul caster rezultat prin amplasarea telescopului in zona superioara (la oala) mai in spate si zona inferioara (la pivot ) spre fata masinii , face ca vectorul sa fie la un unghi < 90 gr. spre spate . deci o forta mai mare se exercita in spate unde are ca sustinere "panoul pedalier" prin urmare in in fata flexeaza mai putin .

post-3455-0-32005800-1403807561_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mai aveti ceva de spus concret, tehnic - sau ce ati simtit voi personal cand ati mers ( violent, in curbe cu viteza, etc.) cu strutbar pe masina, puteti posta.

Restul parerilor se sterg. De comentarii mioritice nici nu mai vorbesc.

Multumesc.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de strutbar..conteaza mult si pozitia rotiilor gen camber. Sa ai Pe fata spunem -0.6 (eu am credca -0.8 sau poate -1 dupa ochi) si pe spate camberul care iti face bratul stock (credca -1.2 sau -1.4) in viraje sunt multe lucruri pro si contra. Dar sa fim pe subiect, cu cat creste pe fata camberul negativ cu atat se inclina mai mult in curbe si atunci cu strut bar, cu toate ca discutam de un g force unpic mai neobisnuit, de multe ori simteam ca strut barrul oem parca ajuta la ceva. Spun asta pt ca e fixa, oare un strut bar variabil cum se comporta? Ca din cate am vazut permite o oarecare miscare

Sent from my X551

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate va rog sa ma ajutati cu o schema de prindere? :) ... am cautat dar nu gasesc ce trebuie.

Multumesc ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now