bsterea

probeme la instalatie racire

10 posts in this topic

Va salut!

Astazi am ajuns in fata blocului cu o dara de antigel insotita de un fasait puternic din zona din spate a motorului, acolo unde este turbina sau ce-o fi acolo. Locatia exacta este cam in centrul motorului, in spate, sub parbriz. Fiind intuneric, nu am vazut nimic decat rau de antigel si fasait puternic.

De unde pot lua o schita, un plan o harta a instalatiei de racire ca mi-a scos peri albi in cap. Am schimbat termostatul, am schimbat vasul de expansiune, am schimbat caloriferul, acum a crapat altceva... Si, culmea, toate au costat 240 de lei. +/- 1 leu. Nu as vrea sa renunt la masina, am doi ani si jumatate de cand o exploatez la sange si cei 225 de cai imi dau satisfactie insa m-am saturat de problemele pe racire.

Vrea cineva sa ma ajute cu un sfat de do it yourself?

Multumesc anticipat!

PS Cum pot deveni membru cotizant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia verifica matale si garnitura de chiulasa ca prea plesnesc una dupa alta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Vezi ca in in spatele motorului ai un furtunas care intra in teava ce duce la racirea turbinei,acel de obiciei cedeaza si nu iti recomand decat sa il schimbi cu unul original,aftermarket nu se gaseste iar orice adaptare nu tine.

Mai jos ai schema sistemului de racire.

post-432-0-36814700-1404591584_thumb.gif

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bsterea - bine ai venit printre noi.

Dara de antigel + fasait puternic nu prea suna bine...

In ce zona a Bucuresti-ului stai - poate reuseste cineva cu un 850 sa vina pina la tine - ca e mai simplu de diagnosticat LIVE decit cu dat cu parerea...ca nu stim toate "datele" implicate in ecuatie :smile:

post-96-0-46487900-1404595786_thumb.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Vezi ca in in spatele motorului ai un furtunas care intra in teava ce duce la racirea turbinei,acel de obiciei cedeaza si nu iti recomand decat sa il schimbi cu unul original,aftermarket nu se gaseste iar orice adaptare nu tine.

Mai jos ai schema sistemului de racire.

Multumesc pentru indrumare. Intr adevar, dupa ce m am tarat pe sub masina, zona avariata este cea indicata de tine. Pe la furtunul de la turbocharger picura lichid. Acum, de unde pot procura acel furtun si unde pot apela pentru reparatie?

Ma poate sprijini cineva in acest sens? Zona in care locuiesc este D Taberei, Bucuresti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! O poti cumpara de la Midnight sau Vlp si de schimbat, nu stiu sincer complexitatea operatiunii, dar poate te ajuta tot unul din baietii de pe aici sa o schimbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, am aranjat cu VLP furnizarea piesei respective. In cursul zilei de vineri o sa imi parvina, prin amabilitatea sa, creditandu-ma cumva cu incredere. Acum, problema mea este demontatul si montatul. Este cineva dispus sa ma ajute. Bineinteles vorbim despre costuri si sunt dispus sa le platesc. Astept interesat mail in privat sau pe forum. Adresa mea de e-mail este bsterea@yahoo.com sau bsterea@gmail.com.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari si multumesc pentru ajutorul dat de catre Matrixxx pentru odometru. Sper sa fi fost ok schimbul.

Am o alta problema, tot cu instalatia de racire.

Cat am tot umblat pe la masina, am rupt un fir de la senzorul de apa. Am mers de dimineata timp de 15 minute/7 km cu masina. La intoarcere, 20 de minute/7 km. Cand am ajuns in fata blocului, fum de sub capota. Am deschis capota, am vazut vasul gol. Motorul trosnea, ma rog pacanea. Am fugit sus, am luat un bidon de apa fierbinte, am turnat in vas si am dat drumul la motor. A pornit aproape imediat ventilatorul de racire. Se vedea abur, se auzea fasait. In partea stanga a motorului, turul de racire atinge tubul turbinei, exista acolo o frecare si a cedat.

Asta e prima problema. A doua problema, exact de sub mastile din dreapta motorului, in dreptul vasului, curge si pe acolo. Daca primul defect se vede si stiu ce am de facut, la al doi-lea as avea nevoie de putin ajutor. Identificare, posibile cauze, etc.

In acelasi mod am procedat intr-o situatie similara cand am ramas fara antigel cu batrana dacie. Am turnat apa calda in vas si am mai mers cam 3 ani mai apoi. Nu imi fac probleme de motor ci de defectul ascuns din dreapta, de sub masca.

Multumesc anticipat pentru indrumari.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am mai documentat pe forum si dupa un diagnostic pus exact si corect de vlpvlp06 prin telefon (mare om), piesele stricate sunt pompa de apa si un furtun. Daca tot umblu sa schimb pompa, recomandarea lui vlpvlp06 a fost sa schimb si cureaua de distributie. Fiind o problema ce ma depaseste, apelez la recomandarea voastra pentru a ma indruma catre un mecanic dispus sa realizeze aceasta inlocuire. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gieuroservice fac reparatiile bine si destul de ieftin, ii gasesti pe net, bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now