Midnight Caller

Proiect tuning S70 2.5T Motronic 4.4

318 posts in this topic

Pentru ca am fost foarte multumit de colaborarea cu DO88, azi am mai comandat de la ei :

Furtune siliconice vas expansiune

Furtunase siliconice intrare / iesire apa turbo

Furtune siliconice intrare / iesire radiator caldura interior - ale mele sunt coapte si stau sa pocneasca

Total - 500RON cu tot cu transport. Avand in vedere ca pe original, doar furtunele de intrare radiator caldura costa 350RON, iar cel de iesire costa 250RON, eu zic ca preturile sunt mai mult decat decente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot colaborezi asa bine cu ei le poti sugera sa faca si pt D5-uri...cred ca sunt mai multe in tara.....doar esti dealer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt si T5-uri si 2.0D-uri si 1.6D-uri si au produse si pt acestea si nu se cer vad.

@onezero: tu erai cu tuning-ul... E plin de furtune siliconice pe acolo. Merg bine cu furtunele de gradina ;D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu ai inteles...cei cu D5 cer

PS. Am citit pe forum ca tu nu ai T5, de ce tot cumperi piese de T5 ? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stie lumea ce zice :-P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi au venit furtunasele siliconice de racire de la DO88

Weeeeeeee !!!

DSC_0113.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi au venit furtunasele siliconice de racire de la DO88

Astea necesita coliere speciale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu ar necesita coliere cu dublura pe interior, dar nu este obligatoriu.

Eu folosesc coliere normale la toate furtunele siliconice, nu mi-am pus probleme de coliere speciale :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e obligatoriu dar rezista mai bine in timp pe coliere duble. La a mea, ce era pe colier dublu arata mult mai bine decat celelate. In principal, imediat in apropierea colierului, daca e normal, oboseste mai repede furtunul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ceva se pune.

post-96-0-95367400-1421873192_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi au venit furtunasele siliconice de racire de la DO88

Weeeeeeee !!!

DSC_0113.jpg

Cat e fata un set d'asta de furtune?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In jur de 500ron toate...

Matrixxx,mersic de poza dar nu gasesti pt diametre mici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamaaaaa....nu mai vreau. Sunt si urate si nici nu sunt bune :D. La 300 de lei cred ca erau mai frumoase, le vedeam cu alti ochi :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia sa vezi ce oribile sunt alea originale la 300 BUCATA ;D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar la ce ai nevoie daca nu maresti puterea ? La v70 e bune furtunele dupa cativa km:))) La v50 sunt chiar rigide si majoritatea traseului e plastic , probabil de aia nu se cere pt d5

@Victor

Ps. Citisem ca d5 180cp ajunge la 250 cp , cu toata admisia originala.(de fapt totul original -dpf)

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ceva se pune.

Interesant colierul. Am simtit nevoia la un momentdat dar nu stiam ca exista.

Eu credeam ca dublu se refera la varianta cu un cerc suplimentar, prins cu niste cleme de cel de sus care strange... un cerc vine peste furtun si unu pe dedesubt. Nu gasesc poza dar cred ca e posibil sa fie destul de comun pe Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar la ce ai nevoie daca nu maresti puterea ? La v70 e bune furtunele dupa cativa km:)))

Pentru ca la mine sunt umflate cele dinspre radiatorul de interior, si daca plesnesc, pe langa ca pierd tot antigelul, mai murdaresc si tot pe-acolo.

Iar puterea e marita, alaltaieri pe centura Bucurestiului, la 4000rpm pierde aderenta intr-a 3-a. E drept, cauciucuri de vara.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma refeream la admisia d5-urilor. Pt. Apa da , mai ales daca e mult mai ieftin si arata si "tunat"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montat azi intercoolerul de la DO88 si inlocuit furtunele de racire cu unele siliconice.

La vremea de afara nu am unde sa o testez din pacate...

58ecf22a0e323f361decc75b046b50e3.jpg

edac69ea0d47245510857c19535f334e.jpg

cff9fbb058ec3c8f2c27b66a446332a9.jpg

9 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto spion din timpul montajului

post-3416-0-04212700-1422199724_thumb.jp

post-3416-0-58224500-1422199744_thumb.jp

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am schimbat si actuatorul de la wastegate cu unul de 16T (al meu era de 13G). Vad ca tot pe la 12PSI a ramas presiunea, dar nu am avut unde sa ii dau mai mult de a doua. Dupa 4-5 ture deja se incalzise intercoolerul si au inceput detonatiile asa ca am lasat-o balta momentan. Trebuie a 3-a sa fie relevant. Poate in drum spre Constanta :))

Sper sa nu bubuie nimic.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca acum, iarna s-a incalzit intercooler-ul (si ai detonatii) - la 45 de grade vara pe sosea ce se intampla ? Ca nu inteleg ce-i faci tu pe-acolo cu detonatiile alea.

P.s. Te duci la Constanta (la meeting) cu ea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai sapat si am mai dat de alte detalii foaaaarte interesante. Cum ar fi faptul ca la AFR de 11.5-12 (cam cat am eu cand apar detonatiile) frontul de flacara are cea mai mare viteza. Am micsorat putin avansul si vad zilele astea ce se intampla.

Detonatii cu siguranta ai si tu doar ca nu sunt monitorizate vizual. Clipeste becul pt 1 secunda si apoi dispare, dar eu vreau sa nu mai apara deloc :) Nici nu folosesc benzina de 98 deci...cat sa trag de ea la compresie 9:1 ?

Acum de ex trage mai bine decat cand te-am dat o tura atunci.

Dap, vin la CT deci avem ocazia sa facem un mic head to head :))

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic sters.

Mi-a venit saptamana trecuta exhaust housing-ul de 16T angled flange, cu diametru de 7cm, si azi (multumesc MarianBr) a ajuns si flansa pentru el. Ramane sa ma scarpin iar de niste bani pentru teava de inox, racord flexibil, si gata downpipe-ul de 3" ca sa mai micsoram un pic EGT-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai retras avansul azi cu 3 grade si m-am mai jucat cu fueling-ul si am reusit (intre podurile de la baneasa) un 80-120km/h in 4 secunde. Nu stiu cat de relevant e pt ca mai mereu o parte din drum era in panta.

Partea buna - max 6 grade adunat retragere avans pe toti cilindrii (medie 1.25 grade/cilindru). Pana la varianta asta de soft aveam spre 24 grade total retragere avans (5 grade/cilindru). Presiune la 5500rpm - 15PSI (1 bar). Woohooo !

Partea proasta - AFR de 10 !!! Trebuie sa mai scot din benzina ca o arunc pe teava . Sa vedem cum stam atunci cu avansul.

Am pus si bujii OEM, s-ar putea sa fie si de la asta, BKR6E-IX-urile pe care le aveam erau prea calde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now