Midnight Caller

Proiect tuning S70 2.5T Motronic 4.4

318 posts in this topic

Salut Alex!Faina treaba cu bielele! Exista o mica problema . AFR-ul ala de 12.5 nu e ok! .Presupun ca e la motorul de 2.5. Pentru "bijuteria" de 2.3 rogu-te sa-l duci la maxim 11 daca vrei sa treci de 1 bar presiune in turbo. Eu am setat 10.5 la mine in soft (nu stiu in realitate cat o fi caci nu am ceas) si cu benzina de 95 motorul trage f. bine . Am incercat si mai jos dar afuma destul de serios toba finala.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am citit peste tot, afr de 11 este dumping fuel. Ideal este in jur de 12.4-12.5... Stiu ca isi face racirea si prin combustibil, dar sub 12 incepe iar sa scada puterea. E un balans delicat, deoarece pe la 11.5 frontul de flacara este mai rapid decat la 12,si culmea,desi ai amestec mai bogat,trebuie sa reduci avansul.

Momentan merg cu 6-7 grade avans la 4000rpm,ceea ce e foarte putin,ca sa evit knock retard-ul. Daca imbogatesc amestecul,creste EGT-ul si iar nu e bine

Targetul este de 1.5bar minim. Acum merg la 1 bar, si daca la raport de compresie 9:1 nu face zambre, la.8,5:1 sigur nu va face. O sa ma joc putin si la axele cu came ca sa elimin overlap-ul.

Turbina 19T sa fie :) 20G-ul are probleme si nu e prea mare backpressure-ul (prea restrictiv housing-ul de la evacuare fata de cat "inghite" compresorul). E studiata.

Urmatorul pas e un GT30 probabil dar deja vorbim de trasee de ulei custom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie, acum am remarcat, graficul este pt WHP (Wheel Horse Power) deci la volanta sarim de 250-260HP :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pregatim de in-car flashing, ca sa nu mai stau sa iau mereu ECU-ul in casa. Job done. Pus un ridicator de tensiune pe pinul de bootmode si acum putem flash-ui direct prin mufa OBD, de pe scaunul din fata :)

 

DSC_0391.JPG

DSC_0392.JPG

Edited by Midnight Caller
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montat Luni si noua pompa de la Deatschwerks DW200. Daca stii ce ai de facut si ai un dremel dureaza cam 30 de minute. Daca totul e blocat ca la mine, cam 1h. A mea o suspectez oricum ca era pe ultimul drum ca mi s-a oprit motorul de vreo 3 ori asa ca a fost o ocazie buna pt upgrade.

Acu' avem cu ce adapa calutii viitori

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baga mare, abia astept sa vad bestia cum goleste rezervorul !   :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un nou update, multumita celor de pe VolvoSpeed am acum un softulet nou, care imi permite sa leg iesirea controller-ului de la sonda de afr direct in ECU in locul sondei 1 (cea de amestec, de dinainte de catalizator).

Modificat harta de injectie si acum ECU seteaza AFR-ul direct din harta, asa cum face ME7-le.

Rezultatul - un amestec mult mai usor controlabil "din butoane" cum s-ar zice :)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am "aruncat" si turbina noua pr motorul nou, dupa un an de zacut prin garaj. Poate reusesc totusi anul asta sa il si pun pe masina :(

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

9506a41ca2d2464f87e5332137ddae5f.jpg

ac1b10189915000c33c75294af53c568.jpg

b861572c6657441bba8d1d72f1483e93.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asteptam sa ne prezinti cat mai curand bijuteria !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noul drive E :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai mai Alexutzu ca se făcu Alex al meu mare și tu tot nu ai terminat proiectul .

Cam cat ne mai ți în suspans ? 😂

Ps: mai bine îți luai un R și rezolvai problema demult .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai fac nimic, zace motoru' facut de un an si mai bine :(. Tre' sa ajung la racing dick sa-mi iau furtune de ungere pt GT30. Te bagi ? :))

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Într-un final după doua zile de munca de dimineață până dimineața din nou, ieri la 4:00 AM motorul cel nou B5234T3 e pus pe mașină. Voi upload-a doua filmulețe mai târziu

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Alex, asta e motorul de la mn?? Ai finalizat proiectul??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da :)) in sfârșit e in viata. Mai trebuie când oi mai avea timp sa adaptez turbina GT30

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit, bestia e pe strada !!!

:hello2:

Te rog, pune si tu un filmulet cu turometru si AFR-ul, daca poti, am niste curiozitati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles...e greu  B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merg doar sâmbăta cu ea man, și nu e relevant afr-ul acum pt ca nu e adaptat softul la noul motor. La WOT se duce spre 11,si e mult prea bogat. Îți fac sâmbăta filmuleț dacă te ajuta dar... repet nu e relevant acum :)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now