Denis Ciobanu

Curge ulei si apa de sub motor

12 posts in this topic

Azi m-am bagat sub masina sa vad de unde curge ulei si lichid de racire,pot sa zic ca jos se facuse balta dupa doua saptamani de stat in garaj.

Am sters bine apoi cand am pornit masina a doua oara inceput sa se balbaie motorul rau de tot,face ca toti dracii moare imediat daca nu accelerez.Nu am mers cu ea a stat tot timpul in garaj.

Pot sa mai zic ca porneste electroventilatorul imediat ce pornesc motorul deci la rece.Nivelul la ulei era la minim si era ridicata pe cric,am dato jos dar tot asa face.A aparut si o eroare in bord.

Curge ulei vazand cu ochii dar tot nu-mi dau seama de unde.Curge pe capul planetarei dreapta iar apa nu stiu de unde ca nu am putut tine motorul in mers si sa ma uit sub ea ca face urat tare si moare.

Nici la service nu pot ajunge cu ea trebuie sa o duc pe sus.

A mai patit cineva asa ceva? Nu am mers mai mult de o suta de km de cand am scoso din service nu mai stiu ce sa fac,mie frica sa plec cu ea de fiecare data...

post-6360-0-24550400-1412968361_thumb.jp

post-6360-0-82479200-1412968371_thumb.jp

post-6360-0-16347800-1412968384_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă e şi ulei şi apă, primul lucru care-mi vine-n minte este chiulasa/garnitura de chiulasă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racitorul de ulei cum e ?

E pe partea dreapta a motorului la d5 . Presupun ca este vorba despre un d5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coolerul pentru ulei e în partea de jos a motorului, el spune că vine de sus amestecul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina e fix deasupra unghiularului si este racita cu apa si ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam dubios sa "crape" la o turbina apa si uleiul deodata. Pe rand, da...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ca naiba ca nu-mi dau seama de unde curge.Faza e ca curge din doua locuri diferite.Apa si uleiul nu par sa curga din acelasi loc

Garnitura de chiuloasa e schimbata de curand si eu am vazut ca da ulei pe undeva din partea de jos a motorului chiar de langa racitor.O fi de la racitor ca pare si un pic umflat plasticul din partea de jos dar nu-mi dau seama de ce face motorul asa urat.Poate fi din cauza ca a avut nivelul scazut la ulei si fiind ridicata pe cric sa se fi intamplat ceva?Ulei avea pana la limita de jos a semnului de la joja.

Edited by Denis Ciobanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate a intrat apa si intr-un cilindru si de asta merge prost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate intampla asa ceva?

Oricum daca e ceva grav piese de schimb scrie pe ea

O sa duc masina la service si dupa ma hotarasc ce fac cu ea.

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai grija ce "diagnostic" iti pun aia din service, de te vor face sa vinzi bunatate de masina pe nimic...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scapat ieftin ceva conducta de la motor la turbina scapa ulei iar apa de la un furtun...motorul tremura din cauza ca bobina patru s-a hotarat sa ma lase chiar acum.

Trei probleme diferite toate odata m-a speriat de moarte.

Edited by Denis Ciobanu
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca ai aflat care-i buba.

Si nu te mai speria de moarte - masina e doar un fier de care ne folosim in viata asta...iar moartea e doar o trecere.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now