Sergio001

Postcombustie Volvo V50, 1.6D, 2006

61 posts in this topic

Buna ziua, tuturor.

Am un Volvo V50, (M/Mw76/V50), 1,6D, 80KW, an 2006, motor D4164T.

Poate cineva stie cauza pentru care un motor incepe sa aiba poscombustie.

De ceva timp, la luarea contactului, motorul se mai invirte de citeva ori si se opreste apoi violent, cu ,,tremurat - vibratie" puternica.

Inainte cind luam contactul, motorul se oprea imediat si mergea rotund la relantiu sau la 4000 r/min iar acum are ca un fel de tremurat.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi matale cu injectoarele la verificat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Midnight Caller.

Am verificat deja injectorele si sint ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de chestia asta la oprire, motorul merge normal ?

1.6D parca mai are o clapeta de shut-off care asta face, se inchide si face motorul sa se opreasca frumos taind aerul si facand un semi-vid in cilindri

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te referi la ,,Corp supapa" -- cod 31293140 ? Ca am schimbat-o in urma cu aprope 4500 km si face la fel.

Corp supapa

post-4870-0-36084100-1413322809_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda... nu ai spus daca in rest merge ok motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua.

Motorul in rest merge bine. Doar ce am facut sapt trecuta un drum de 3800 km cu un consum mediu de 4.8 l/100km cu Cruise Control. Motorul are aprope 230.000 km facuti.

Peste 2600 r/min se simte intradevar cum capata brusc putere si incepe sa traga mult mai bine iar in treapta 1 nu prea pleaca usor daca nu accelerez peste 1800-2000 r/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sunt doar tampoanele motor ?

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pb cu tremuratul si vibratia puternica la oprirea motorului am avut-o si eu.nu facea tot timpul..doar uneori, dar ma scutura bine..dupa schimbarea filtrului de motorina a disparut pb. nu cred ca filtru are vreo legatura dar am scapat de zgataiala....deocamdata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamponul de sub masina, intre motor si cutia de viteza cum e? A.k.a. bieleta antibalans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, tuturor.

Multumesc pentru raspunsuri.

Tamponele motor, tamponul dintre motor si cutie si bieleta antibalans sint bune. Am facut o verifcare generala a masini pe parte mecanica si noxe in urma cu o luna. Filtru de motorina urmeaza sa il schimb in curind la revizie. Problema dateaza de mai mult timp si cred ca are mai mult legatura cu vreo valva, ceva similar cu ce spunea colegul Midnight Caller. Stie cineva unde se afla amplasata aceasta valva de Shut-off ? Am vazut pe net ca e diferita de Corp supape, piesa ce am schimbat-o de curind.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E una din cele doua din poza dar precum ai scris mai sus, ai schimbat-o deja...

post-3-0-42244100-1413382964_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru mesaj.

Si atunci ce poate da postcombustia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara, tuturor.

Sapt. trecuta am facut un diagnostic la Volvo si mi-au zs ca toul e ok. Am refacut diagnoza la o firma de tuning cu un sistem de diagnosticare Bosch si au gasit valori mici de 13% la Egr. Cind am dat Egr jos, am descoperit ca Racitorul de gaze din fata Egr - (EGR COOLER) - e foarte murdar, infundat iar gazele nu treceau usor. Cei de la Volvo imi cer pe piesa asta cu codul dat de ei - 3125921 aprope 500 E si nu arata ca cea pe care o am eu, ei sustin ca e cea corecta si nu arata ca ceea ce am eu, iar dupa codul pe care l-am gasit pe piesa care o am pe masina - 9646762280 e cam pe la 30 E. Stie cineva care este cea corecta si care este pretul ?

Multumesc.

post-4870-0-86984700-1414268996_thumb.jp

post-4870-0-63815400-1414269019_thumb.jp

post-4870-0-56446900-1414269031_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu se curata;se spala

ca se poate

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal volvo 244.

Am incercat dar prea murdar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesa pe care o ai tu pe masina este de Peugeot, Citroen 1,6 HDI, iar codul care iti trebuie tie este de fapt 31259251 (ai mai mancat un 5)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal paunionutz.

Intradevar, codul dat si de cei de la Volvo e 31259251 dar piesa cu codul acesta e diferita de cea pe care o am pe masina. De cind am cumparat masina nu am schimbat piesa aceasta iar data de pe piesa e din 24.09.2005, deci cred ca a fost montata de la inceput din fabricatie.

In fisa data de la Volvo apare tot piesa care o am pe masina acum, cu codul 9646762280.

post-4870-0-52665200-1414400031_thumb.pn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cumparat masina noua? Daca nu, inseamna ca a schimbat-o fostul proprietar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal. Paunionutz.

Masina am cumparat-o la mina a doua din Germania in 2007.

Cind am luat-o, mergea impecabil.

Problemele, mai precis cu filtrul de particule infundat, au aparut dupa ce am dus-o prima oara in Romania la un dealer Volvo pentru revizia de 100.000 km.

Nu vreau sa se inteleaga vreo concluzie gresita legata de cei de la Volvo, poate fi numai o coincidenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a functionat bine cu acel EGR, pune acelasi model!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta ma gindesc si eu sa fac, dar incerc sa aflu daca este din fabrica, tinind cont de data de pe eticheta - 24.09.2005 - sau cum ar trebui sa arate piesa originala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut si eu ca seamana, aceeasi am gasit-o si la Citroen si Ford, dar cei de aici de la Volvo sustin ca e diferita piesa care o ofera ei fata de cea de pe masina, si de aceea aceasta neclaritate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite astia zic ca "the part number include": HEGC0001 EGR Cooler 1U3H-9P445-BA, 1U3H-9P445-BB, 1U3H-9P445-BC, 3M5Q-9F464-BA , 3M5Q-9F464-BB , 3M5Q-9F464-BC, 1332087, 1473370, 1497378, 9646762280, 1618-63, 11717804953, 1U3H 9P445 BA, 1U3H 9P445 BB, 1U3H 9P445 BC, 3M5Q 9F464 BA , 3M5Q 9F464 BB , 3M5Q 9F464 BC, 1618 63, 1U3H9P445BA, 1U3H9P445BB, 1U3H9P445BC, 3M5Q9F464BA , 3M5Q9F464BB , 3M5Q9F464BC, 161863, 31259251(*), adica si codul de Volvo http://www.ebay.com/...0-/271545815132

Este posibil sa fie aceeasi piesa, dar cu PN diferite pentru fiecare marca in parte. Sunt multe piese identice la Volvo si la Ford, iar cele de Ford sunt mlt mai ied

ftine, chiar daca sunt aceleasi piese

Edited by paunionutz
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now