BogdanPBV

Suport motor de sub baterie

11 posts in this topic

Salut, am nevoie de un cod si o poza pentru suportul motor de sub baterie pentru un s40 2.0d din 2005. Am inteles de la mecanic ca este situat in partea stanga a masinii (partea soferului sub baterie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este 550ron acel suport si se gaseste doar pe original

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva si un site de unde se poate comanda pe original? Eventual un site strain?

Eu am pus unul de la Febi si ma gandeam sa fac o comparatie teoretica... sa vad daca am luat teapa

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 16.10.2014 at 6:21 PM, Midnight Caller said:

Este 550ron acel suport si se gaseste doar pe original

Afirmatia este valabila si pentru 1.6d (D4164T)?

Incerc sa-i gasesc suportul de sub baterie si, la cat ma pricep eu, n-am gasit decat doua coduri OEM: 31277442 care a fost inlocuit cu 31359779.
Cautand dupa 31359779, am gasit mai multi producatori: HUTCHINSON (538A21), FEBI BILSTEIN (44496), SWAG (50 94 4496), SASIC (2706128) si FEBEST (FM-CB8).

Imi poate confirma cineva, va rog, daca produsul de la HUTCHINSON este compatibil cu motorul 1.6d (D4164T) si daca se potriveste indiferent de anul de productie al masinii?

Mulțam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe Febi acel suport e undeva la 250 lei,l-am schimbat eu luna trecuta la 2.0d,arata identic.

Toate tampoanele de motor le-am luat Febi,sunt foarte ok.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ar fi cazul sa schimb si eu suportul de la cv ,original s-au aftermarket

IMG_0184.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia vezi tu cat costa original si aftermarket...iti raspunzi singur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am schimbat ambii suporti, am scapat de:

- vibratie puternica la relanti, resimita in volan si in partea din fata a caroseriei (vinovat fiind  mai mult cel de sub vasul de expansiune).
- vibratie in schimbatorul de viteze atunci cand calcam tare acceleratia (vinovat fiind cel de sub baterie).
- o trepidatie enervanta la drum intins la peste 130Km/h, asemanatoare unor roti neechilibrate (vinovat fiind cel de sub baterie).

Cand am schimbat volanta, am scapat de vibratiile care nu erau constante si care se resimteau (amplificau) doar la anumite turatii (Ex: 900rpm, apoi 1800rpm, s.a.m.d).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now