Denis Ciobanu

Tremura masina la 100Km/h

20 posts in this topic

Se simte un tremurat in masina pe la 90-100 km/h mai ales la pedala de acceleratie.Nu e foarte tare dar as vrea sa stiu daca e ceva comun.

Nu tremura volanul,am tot schimbat rotile de pe fata pe spate ba chiar am luat doua jante si le-am pus pe fata pentru ca cele care le aveam erau vopsite si zgariate.Sunt echilibrate tot si chiar nu cred sa fie de la roti doar poate din cauza ca gumele nu sunt toate patru la fel,sunt doua si doua de aceleasi marimi doar uzura e un pic mai mare pe spate dar sunt ok toate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La anvelope strambe am simtit numai la viteze mici dar e posibil si la viteze mari sa se simta. Intrebarea ce-mi vine in minte e cum stai cu bucsele pe fata? Cu toate bucsele, capete de bara etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucsele sunt bune nu joaca nici una doar bascula sau brat,cred ca asa ii spune, pe dreapta trebuie schimbata ca are bucsele crapate.O am in garaj,incerc sa o scimb cat de curand si dupa aia mai vad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anvelopa stramba pe spate s-a comportat si la mine, la fel.

Doar la o numita viteza si cursa pedala se manifesta. Era SF. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am aceeasi problema, am schimbat rotile cu cele de iarna si tot la fel face ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am aceeasi problema, am schimbat rotile cu cele de iarna si tot la fel face ....

La tine face asa ca esti prea gras si se descentreaza masina. Mai urca inca unul ca tine in dreapta si nu mai face :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te contrazic !!! L-am pus pe Bogdan in dreapta si la fel face :evil6:

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna simineata baieti.  Se pare ca trebuie sa scriu si eu ceva prin topicul asta.  

Problema este in felul urmator.   De cand am schimbat pe anvelopele de iarna masina tremura de la 150km/h in sus......si tremura nu gluma.   In fine sa zicem ca anvelopele sunt strambe plus ca sunt de iarna ceea ce nu e indicat sa mergi prea tare.   Problema vine alta..... Vineri seara pe autostrada, ca tot era liber am dat putin mai tare de 180km/h si s-a aprins martorul abs in bord cu un mesaj pe care nu il mai stiu, ca na dupa o varsta uiti repede.   La 180km/h tremura volanul destul de tare si intradevar cred ca sunt cauciucurile.  Intrebarea este daca acel trepidat este motivul pentru care s-a aprins abs-ul in bord?   Dupa ce am oprit motorul si l/am repornit a disparut si mesajul si martorul dar eroarea ramane stocata ma gandesc. Are careva vreo idee?  Placutele de frana sunt noi, discurile la fel.   Multam fain :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna simineata baieti.  Se pare ca trebuie sa scriu si eu ceva prin topicul asta.  

Problema este in felul urmator.   De cand am schimbat pe anvelopele de iarna masina tremura de la 150km/h in sus......si tremura nu gluma.   In fine sa zicem ca anvelopele sunt strambe plus ca sunt de iarna ceea ce nu e indicat sa mergi prea tare.   Problema vine alta..... Vineri seara pe autostrada, ca tot era liber am dat putin mai tare de 180km/h si s-a aprins martorul abs in bord cu un mesaj pe care nu il mai stiu, ca na dupa o varsta uiti repede.   La 180km/h tremura volanul destul de tare si intradevar cred ca sunt cauciucurile.  Intrebarea este daca acel trepidat este motivul pentru care s-a aprins abs-ul in bord?   Dupa ce am oprit motorul si l/am repornit a disparut si mesajul si martorul dar eroarea ramane stocata ma gandesc. Are careva vreo idee?  Placutele de frana sunt noi, discurile la fel.   Multam fain :) 

Ar putea sa fie de la calculatorul abs.

Eu am patit aceeasi problema,dar la un Vw passat.

Dupa ce reporneam motorul,se stingeau becurile si totul revenea la normal.

Cica ar fi fost problema comuna si cunoscuta de producator si aparea din cauza trepidatiilor prea mari,date de motorul de 1,9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum nu am avut problema asta si nici anul trecut  cand am avut alte cauciucuri de iarna.   Doar acum s-a aprins.  Deci ar trebui sa ia in calcul trepidatiile prea mari care vin de la cauciucuri?  Si acum ce s-a ibtamplat, s-a stricat calculatorul abs?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate fi din cauza trepidatiilor?!,la trepidatii foarte mari unul sau mai multi senzori ABS sa ,,citeasca'' cu intrerupere ?!............

O presupunere!........

Edited by mario74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acel mesaj stocat iti spune care componenta a sistemului ABS este defecta. Poate fi o componenta a sistemului defecta,o mufa (contact imperfect) sau un circuit cu inceput de probleme. Rotile au fost echilibrate ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senorii ABS citesc de pe coroana planetarei. Din cauza rotilor strambe si a vibratiilor puternice, coroana planetarei, nu se mai invarte uniform si din aceasta cauza iti da eroare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, rotile au fost centrate si trepidatia incepe usor de la 140km in sus.  La 160km pe ora nu ma inteleg cu ea....apai mai sus de atat nici mai vorbesc.

Problema e cu rotile de iarna care sunt strambe.

Ionut,  sa inteleg ca nu prea ar trebui sa-mi fac griji cu asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji pt masina, dar iti poti face griji pt tine, ca nu este ok sa mergi cu o asa viteza cu rotile strambe

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu aceeasi problema ma confrunt si eu de vreo 3 saptamani incoace.

Vibratia se simte in accelerare de la 100kmh pana pe la 120kmh si apoi de la 140kmh la 16kmh. Cu cat acceleratia este mai violenta, vibratiile sunt mai acute.

Acum 2 saptamani am schimbat tot ce era de schimbat, un suport motor, placute frana, si ceva bucsi. Schimbate nu pentru ca erau praf, ci ca incepeau sa isi arate varsta.

Saptamana trecuta am schimbat rotile, am trecut la cele de iarna. La fel, nici o schimbare. Vibratiile apar la aceeasi viteza.

 

In acelasi timp, am observat ca rotile de pe dreapta (fata spate) se uzeaza mai repede decat cele de pe stanga (fata spate). Uzura uniforma pe toata suprafata anvelopei.

Maine dimineata am programare la geometrie. Vedem apoi. 

 

S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Daca dupa reglajele geometriei nu se imbunatateste nimic...e posibil sa fie ceva uzura la planetare? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica si rulmentul intermediar de la planetara dreapta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa verific maine cand ajung cu ea la geometrie..

Daca tot am inceput sa ma plang, acu mi'am amintit ca dimineata, cand masina este rece, se aude un cloncanit in mers, atunci cand calci pedala de acceleratie (masina este automata). Se aude doar vreo 3-4 minute pana se incalzeste. Toti suportii motor / cutie sunt ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ajuns dimineata pe stand si am constatat ca bucsile de la bascule (cele dinspre botul masinii) sunt usor slabe si joc in bieletele de directie sau caseta. Nu am reusit sa depistez unde exact pentru ca burdufele sunt foarte tari. Sper totusi in bielete.

Saptamana viitoare ma apuc de schimbat si apoi revin la geometrie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now