Alexandru Mocanu

Sfat achizitie VOLVO S40 1.6D

127 posts in this topic

Buna seara,

Sunt nou pe forum si sper ca am postat unde trebuie.

Ma tenteaza achizitionarea unui s40, insa am cateva indoieli legate de pret, an fabricatie, tara de unde este adusa.

Aceasta este masina pe care intentionez sa o cumpar saptamana aceasta http://www.autovit.ro/volvo-s40-C34563461.html.

Legat de ea as avea cateva intrebari:

1) Masina are optiunile pe care mi le doresc, insa in germania nu am gasit o masina apropiata ca optiuni si km cu pretul asta.... ceea ce ma pune pe ganduri (probabil nu cautat eu bine (sper))

2) Proprietarul spune ca are carte service insa as dori sa verific la reprezentanta VOLVO istoricul masinii (masina fiind importanta din Franta) insa nu stiu daca au o baza de date comuna).

3) Care sunt problemele generale ale acestui model. La ce trebuie sa fiu atent?

4) Numerele care sunt pe masina sunt numere temporare ( asemanatoare cu cele de Germania valabile 1 luna? Cum stiu daca masina este importata "cum trebuie" din Franta?

5) Credeti ca ma puteti ajuta cu istoricul masinii daca va ofer seria VIN? (nu ma refer la informatiile generale cum ar fi an fabricatie, marca, tara, etc.)

In concluzie credeti ca masina merita aceasta suma de bani?

Va multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

Trebuie sa te informezi si asta nu este la indemina la toate punctele tale enumerate.Implica timp si cautare pe forum (pct3).Este o masina adusa corect sint sigur dar istoricul ramine de cautat insa e prea ieftina cu ce ofera ca sa fie adevarata si la kmtraj..Prin simplu fapt la km se "rezolva" si la ce dotari are i-a fata celor cu 128oookm reali dar cu optionale mult mai putine.Ipotetic daca ar fi cu 128k km sigur nu le gasesti pe siturile arhicunoscute .Poate este vreo norocoasa de la licitatie ,cine mai stie.. ;D

Eu zic sa iei in calcul inca vreo 1300E peste (+cost taxa timbru si acte inscriere )si vei avea o masina buna vreo 2,3 ani :smile: Adica o scoti la un total asa simplu ,cu ce mai lasa vinzatorul la 9400-9500E. O parere iar daca iti place ,e alegerea ta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci legat de numere si istoric . Numerele in franta nu se schimba niciodata (ele sunt stantate pe masina ) legat de istoric vad ca masina are nr. Noi deci teretic poti suna proprietarul si sa intrebi unde a avut asigurare si apoi suni in franta la asigurator si cer informatii despre masina (iti spune orice incident ar fi avut)

Legat de km ... si cartea service probabil poti rezolva la volvo in ro . Sau suni la reprezentanta unde s-a facut ultimul service

Legat de pret: intra pe leboncoin.fr si vezi cam ce preturi au masinile acolo

Dar am impresia ca poti suna la orice asigurator(din franta) sa o verifici(de accidente)

Acum legat de anunt ... nu cred ca are scaune cu masaj/ si jantele imi par a fi pe 16 "

In rest masina este foarte dotata avand gps/scaune cu reglaj electric /xenon cu abl (se misca dupa curba :D)

Ps zona este 92 . Am impresia ca este codul postal Hauts-de-Seine (code postal 92xxx)

Aaa si inca o chesti nr galbene inseamna masina de firma (eu asa stiu)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va sunt recunoscator pentru informatiile oferite. In zilele ce urmeaza o sa sun propiretarul sa cer VIN-ul masinii, ultima pagina din cartea service si o sa ma interesez despre numerele galbene.... despre care nu stiu nimic.

Mentionez ca am vazut masina in targ la GL si arata foarte bine estetic... interior & exterior. Probleme pe care le-am sesizat la pornirea motorului ar fi: o rola + acumulatorul pe duca. Tin sa precisez ca vanzatorul a spus ca acestea vor fi scazute din pretul masinii.

La o simpla cautare pe Google a nr. de tel. al vanzatorului se poate observa ca acesta aduce frecvent masini din Franta.

Jantele sunt pe 17 din ce imi amintesc... insa nu ma plang nici daca sunt pe 16... insa sunt interesat daca exista masaj in scaune la S40... ma indoiesc.

Va multumesc inca o data si orice noua parere este bine venita.

Edited by Alexandru Mocanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie un amic din franta mi-a spus despre numerele galbene . El fiind francez presupun ca nu a vorbit avioane . Astea fiind spuse scaunul soferului arata foarte bine , dar imi da impresia km falsi ... lucru care nu este neaparat o problema , pretul fiind unul bun, doar ca masina trebuie verificata mecanic /electronic (tester volvo) dinamic si daca ai posibilitatea la volvo cu VIN-ul .

eventual si un telefon la o firma de asigurari din franta poate va ofera niste informatii . Mie amicul meu imi povestea ca foarte multe masini franceze avariate ajung in slovacia , polonia se repara si se vand inapoi in franta (nu stiu daca te ajuta cu ceva informatia)

vis-a-vis de jante si scaune cu masaj ma face sa ma gandesc la alte posibile probleme ascunse ... adica cum sa spui ca are jante pe 17 si omu citeste pe cauciuc 16 ... ???

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si bine ai venit!

Jantele pe 16, sunt sigur in proportie de 90% (la ochi imi par rotile cat ale mele) :D Gumele arata ca si Michelin Energy Saver-urile mele 205/55/r16... :))

Masina arata foarte bine, chiar si scaunul soferului, iar daca km au fost facuti la drum lung si s-a mers corect cu ea, nu e o problema daca are 128k sau 180k (poate doar ca nu stii daca s-a schimbat sau nu distributia si cat mai tine)...

Sa verifici partile mecanice.

Iar ca si probleme, ar fi DPF-ul (filtrul de particule). Incearca sa aflii daca a fost schimbat sau anulat pentru ca asta din 2008 mai mult ca sigur are DPF si cand incepe ala sa faca bube...il scoti :hello2: .

La turbina verificat daca nu are joc, discuri/placute de frana...Daca s-a schimbat sau nu distributia (eu am 113k la a mea, inca am distributia originala, masina 2010). Rola intinzatoare de la cureaua de accesorii + cureaua am schimbat si eu acum 2 saptamani.

Ca si detaliu: covorasele alea...nu prea sunt originale si nu se potrivesc la marime...

Incearca sa vezi, cum au spus si colegii mai sus, sa afli daca a avut ceva incidente in trecut. Poate ceri si parerea unui prieten care le mai stie si vede detalii pe care nu le vezi la caroserie/motor/tren de rulare :)

Spor la treaba!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa scaunul soferului si uzura cauciucului de pe portiera din spate (unde intra in contact cu portiera din fata) imi pare o uzura care respecta km . Dar distributia schimbata la 128 k ??? Ea merge 10 ani si 240k daca nu ma insel .

Totusi daca vanzatorul este dispus testezi masina si vezi concret cum sta din pdvd. Tehnic ,e FOARTE DOATAT masina si merita vazuta in detaliu,dotarile iti pun deseori zambetul pe buze parerea mea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am observat si eu covorasele... sper sa fie puse peste cele originale... asta o sa ma lamuresc in momentul in care o sa vad masina ( sper sa ajung la pasul asta). Personal as fi dorit o verificare in reprezentanta VOLVO insa nu cred ca e cineva dispus sa strabata dinstanta Galati ---> a) Bucuresti b ) Iasi C) Constanta... neavand certitudinea ca o voi cumpara.

Din ce am cautat pe mobile.de (automobile din Franta) nu am gasit nici macar una cu numere galbene, chiar si alte masini apartinand aceluiasi vanzator au numere albe pe spate.

Ideea cu societatea de asigurare din Franta mi se pare foarte buna si o voi pune in practica dupa ce voi incerca sa aflu detalii despre masina de la VOLVO.

Ceea ce ma sperie sunt informatiile gresite date de vanzator (anul masinii e 2008...nu 2009.. jantele, aveti dreptate, sunt pe 16... se poate observa la o privire mai amanuntita, scaune cu masaj... sunt reticent la ideea asta... iar cartea service chiar nu cred ca mai reprezinta o certitudine).

Da... apreciez dotarile de care beneficiaza masina... asta e si unul din motivele pentru care m-am oprit la ea.

Plânge-te dacă sunt jante de 17'', nu de 16''. ;D

Mi-am propus sa pastrez aceste jante pentru sezonul rece iar vara sa o pot incalta cu cele de 17" prezente pe noul v40 R design ( sau macar ceva asemanator :smile:) )

  • V-as ruga sa ma lamuriti si pe mine ce reprezinta martorul de bord aprins in una din poze... din ce vad e un "i" (situat simetric fata de cele doua ceasuri de bord)

Am gasit anuntul afisat pe masina:

15760594645_f16a0c8137_s.jpg

Edited by Alexandru Mocanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] Jantele pe 16, sunt sigur in proportie de 90% (la ochi imi par rotile cat ale mele) [...]

Jantele sunt, întradevăr, de 16''. Se numesc Ceryx, au lăţimea de 6,5'' şi PN 31200994. Edited by HEIMÐALLR
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

'i'-ul prezent in bord e un 'mesaj'. In cazul de fata, zice ca e o portiera din spate deschisa. :D

Masina mi se pare ciudatica, totusi. Scaunele nu cred sa aiba masaj, in schimb par sa fie acolo butoanele de incalzire (cele doua de jos, pe consola centrala).

Numarul de kilometrii si relatia acestora cu schimbul distributiei pare usor suspect si el.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu personal i-as propune o excursie la bucuresti sa verificati masina pe banii tai . Asa cu un drum vezi si cum merge etc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil dupa ce voi cere mai multe informatii de la VOLVO si voi incerca sa aflu detalii despre masina in Franta voi propune un drum pana la Bucuresti. Aveti idee care ar fi pretul unei verificari din bara in bara ( la reprezentanta VOLVO) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin simplu fapt la km se "rezolva" si la ce dotari are i-a fata celor cu 128oookm reali dar cu optionale mult mai putine.Ipotetic daca ar fi cu 128k km sigur nu le gasesti pe siturile arhicunoscute .Poate este vreo norocoasa de la licitatie ,cine mai stie.. ;D

Exact acum un an am cumparat si eu masina, avea 120.000 km adusa pe platforma din Belgia. Pretul era de 7800, mi-a lasat din pret pana la 7600, avea carte service, totul la zi, cu km reali. Doar ca am asteptat un pret ca asta aproximativ 2 luni. Deci se poate sa fei vreo norocoasa si a lui ca si a mea.

Am fost la Bucuresti s-o vad, s-o testez, verific etc, m-am interesat inainte la repr volvo de pret pt diagnoza, verificare, mi-au cerut 1000 ron si mi-au spus ca dureaza circa 2 ore, din cauza ca testul este si pe partea electrica, dar categoric ei iti vor spune totul despre masina, un raport complet.

Alexandru Mocanu, parerea mea e daca ai o cunostinta care se pricepe la masini poti merge linistit si sa o vezi fara sa o duci la service cum am facut si eu, poate am fost norocos ca pana acum nu am avut nici o problema cu ea, lasand deoparte faptul ca mi-a lovit-o un autobuz in parcare :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact acum un an am cumparat si eu masina, avea 120.000 km adusa pe platforma din Belgia. Pretul era de 7800, mi-a lasat din pret pana la 7600, avea carte service, totul la zi, cu km reali. Doar ca am asteptat un pret ca asta aproximativ 2 luni. Deci se poate sa fei vreo norocoasa si a lui ca si a mea.

Am fost la Bucuresti s-o vad, s-o testez, verific etc, m-am interesat inainte la repr volvo de pret pt diagnoza, verificare, mi-au cerut 1000 ron si mi-au spus ca dureaza circa 2 ore, din cauza ca testul este si pe partea electrica, dar categoric ei iti vor spune totul despre masina, un raport complet.

Alexandru Mocanu, parerea mea e daca ai o cunostinta care se pricepe la masini poti merge linistit si sa o vezi fara sa o duci la service cum am facut si eu, poate am fost norocos ca pana acum nu am avut nici o problema cu ea, lasand deoparte faptul ca mi-a lovit-o un autobuz in parcare :smile:

cum pana mea sa te loveasca un autobuz in parcare?!? :dontknow:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40 nu are masaj in scaune...e bagata optiune din top de samsar...poate doar o husa de scaun aftermarket cu masaj :D

Eu am schimbat distributia la 100.000 parca.Pentru linistea mea...sau pentru buzunarul mecanicului...Deci nu va luati de distributie...

1.probabil masina a fost achizitonata la un pret foarte bun,de unde rezulta si pretul de vanzare bun,desi ma indoiesc.Sau poate vrea sa scape de ea.Sau poate are km dubli sau tripli.Sau poate a fost facuta praf si refacuta.Sau poate are nevoie urgenta de bani.Sunt prea multi SAU...Oricum din experienta a doi prieteni care au fost afara sa isi ia masina,socoteala de acasa nu prea se potriveste cu cea de pe net si cea din Germania...

2.dupa cate stiu,la o reprezentanta din Romania se pot vedea doar operatiunile pe garantie,daca a avut .

3.cea mai mare buba este filtrul de particule(DPF) care costa vreo 1000 euro nou, sau vreo 300 euro desfiintarea lui.Teoretic el se schimba la revizia de 120.000km conform planului de service.Apoi mai trebuie verificate injectoarele(demontate si puse pe banc) si turbina(macar pe tester in mers).Restul sunt consumabile.

4.nu stiu

5.nu are cine sa te ajute cu verificare dupa VIN,decat reprezentanta.vezi punctul 2.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum pana mea sa te loveasca un autobuz in parcare?!? :dontknow:

Asa simplu, eram pe horea peste drum de Facultatea de litere, parcat langa trotuar, ca si la aia tot loc de parcare ii zice, si un autobuz ce mergea spre gara m-o raschetat de mi-o distrus oglinda si m-o zgariat pe portiera. :) asta-i tot.

Toata poveste aici

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru informatii. Verificare in service + drum GL ←→ B ... aproximativ 300 euro... as mai putea aduga 100-200 si o aduc din germania/ olanda... Ingeleg avantajele insa pretul e destul de piperat. La un service " de duzina" care ar fi dezavantajele majore?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La inspectia tehnica ar putea sa omita 'probleme standard' ale marcii, nefiind familiarizati cu ea.

Cat despre diagnoza, acolo conteaza atat scula cat si cine o manevreaza. Degeaba ii apar erori daca nu stie de unde sa le ia si iti baga un 'asa face toate'.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am cautat pe mobile.de (automobile din Franta) nu am gasit nici macar una cu numere galbene, chiar si alte masini apartinand aceluiasi vanzator au numere albe pe spate.

Ceea ce ma sperie sunt informatiile gresite date de vanzator (anul masinii e 2008...nu 2009.. jantele, aveti dreptate, sunt pe 16... se poate observa la o privire mai amanuntita, scaune cu masaj... sunt reticent la ideea asta... iar cartea service chiar nu cred ca mai reprezinta o certitudine).

Numerele s-au schimbat incepind cu inmatricularile din 2009(ambele "targi" albe) dar raminind in paralel si astea galbene pe spate pina in octombrie 2009.Estre 07/2008 deci masina MY 2009 .Cind iti cumperi Volvo care este marca premium fata de Opel .te cauti de bani ,altfel.....

P.S. Nu sint service-uri cu dumnezei de oameni si altele de "aerieni" cind este vba testare ,gen revizie ,de mecanica ,tinichigerie ,vopsitorie.poate la electrica daca nu au Dice (tester dedicat) este un mic neajuns ,dar nici asa .

Au rampa ,apoi iti face teste de amortizoare,etc etc .NU este masina de F1 si de altfel este adusa pe roti(mai ieftin costuri) ,nu la pachet pe platforma

In fine succes pe mai departe iar de adus la banii de care zici din D sau NE mai ramine de vazut si daca o cumperi la un pret comparabil cu asta.Cam atit cu sfaturile ca orice informatie ajutatoare peste medie cam costa azi,generalitati cite vrei gasesti :smile:

Edited by V50Saphir
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si daca o aduci din Germania / Olanda iti garanteaza cineva ca masina va fi in stare perfecta sau nou nouta ??? lol

La un service general iti va verifica suspensia,directia si erori generale in mare.

Eu recomand:

1.o vizita lui BogdanG la Bucuresti pentru un test in mers

2.vizita la un service general pentru partea mecanica plus uitat pe sub ea

3.o vizita la un tinichigiu sa o caute de urma de busituri grave

4.eventual o demontare a injectoarelor si duse la banc,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfatul meu este sa eviti masina. Nu este model 2009 mai ales ca nu are scrisul volvo labartat. E un 2008 dar pana in jumatea anului. Daca tu te duci in targ sa cumperi masina nu te astepta sa cumperi o masina buna. Indiferent ce optiuni ai pe masina mai bine risca 200 euro biletul de avion, te duci frumos prin Belgia, Olanda ori Germania si din 2-3 parcuri auto este imposibil sa nu gasesti masina. Dar nu te astepta sa gasesti asemenea "chilipiruri". Ca sa-ti faci o idee ia baga tu pe mobile.de la cautare o masina la km asemanatori cu dotarile de rigoare. Ai sa ai surpriza ca nu exista asemenea chilipir. Am venit pe autostrada din Belgia, prin Olanda, Germania, Austria si Ungaria. Am vazut ce masini aduc romanii pentru vanzare. Numai daune pe care le repara iscusit apoi si le vand cu un capac de 1500-2500 euro. Deci sfatul meu este sa te feresti de masina asta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze de confuzie sunt nr. "vechi" la care nu poti face verificari la asigurari cele noi arata asa http://www.leboncoin.fr/voitures/601161983.htm?ca=15_s

Ps.domnul Saphir nr galbene sunt pt masini de firma

Uite daca vrei c30 este unul interesant pe forum cu motor de 2.0 (nu ii fac reclama dar mi se pare o afacere mai buna decat un s40 de afacere) persoanele fizice in romania care vand masina personala imi par mai de incredere .

2 exemple : eu am achizitionat masina de la Saphirv50 si este o masina foarte ingrijita si sunt foarte multumit de ce am achizitionat (multumesc mult)

Si am si vandut o masina la pretul samsarilor dar era in stare foarte buna (inclusiv cauciucuri luate ju jumate de an mai devreme ) numai componentele de directie si cauciucurile m-au costat aproape cu cat am vandut masina(o super afacere pt cel care a cumparato)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pretul masinii este de 7690. Din pretul ala vanzatorul lasa 300-400 euro la prima strigare. Pentru a aduce masina a platit un comision la firma de licitiatii( daca este luata de acolo) undeva la 100-150 euro. Ajunge masina la 7000 euro. Din 7000 euro vanzatorul are pus capac cam 1500-1000 euro. Asta inseamna pretul de 5500-6000. La care se scade transportul si cosmetizarea masinii 500+200 euro. Daca tu crezi ca exista s40 din 2009 cu dotarile astea la 4800 euro/5200 ...inseamna ca esti naiv. Nu am pus banii pentru remedierea diferitelor defecte (zgarieturi, piese plastic lipsa/crapate, schimb piese cu probleme). Daca ai vedea masina asta la 4800 euro cu dotarile astea tu ce ai spune? E intretinuta ori e dauna? Chilipir cautam toti, doar ca trebuie sa fim mai inteligenti decat samsarul. Succes la cautari!

Edited by nionut76
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina mi s-a parut foarte ok ca si dotari, km, pret. Asta este si motivul pentru care am amanat achizitionarea ei si am incercat sa aflu mai multe de pe acest forum. Dupa negocieri am ajuns la un pret de 7400 euro daca masina ar fi impecabila ( am mai tras sperante ca as mai putea scadea 150->200 euro avand o rola si bateria moarta).

Uite daca vrei c30 este unul interesant pe forum cu motor de 2.0 (nu ii fac reclama dar mi se pare o afacere mai buna decat un s40 de afacere) persoanele fizice in romania care vand masina personala imi par mai de incredere .

Lasa si mie anuntul te rog.

Edited by Alexandru Mocanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

este in sectiunea bursa vanzari/cereri auto .

Nu cunosc personal vanzatorul ... dar masina imi pare buna ...

Asa din anunt . O persoana care vinde o masina nu pt. A face bani

Ps. Si s40 poate fi oke . Dar eu l-as testa . La bogdan g 100 lei mi-a luat mie anul trecut . Doar pt tester .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now