PetrisorGhidu

Vibratii motor la cald

20 posts in this topic

Salut,

Sunt nou posesor de Volvo S40, 2.0D, 2005, 212500 km.

Daca toata lumea se plange de probleme cu motorul la rece eu pot spune contrariul :smile:

Masina merge bine, nu am probleme de pierdere de putere , nu scoate fum, nu mi se aprinde niciun martor luminos in bord.

La prima cheie motorul toarce cat se poate de rotund, apoi, odata cu ridicarea temperaturii la apa, deci implicit incalzirea motorului, DOAR LA RELANTI, masina incepe sa vibreze, uneori mai tare, alte ori mai putin evident... dar vibratia exista intotdeauna dupa prima cheie si nu dispare daca fac un drum lung sau foarte lung.

Ceva sugestii de la cunoscatori?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suporţii motor sunt integri? Nu sunt slăbiţi? Elasticitatea cauciucului creşte, la cald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta nu. Tamponul din dreapta fata,cel de sub vasul de expansiune are prostul obicei sa piarda lichidul din el in timp. E foarte posibil sa fi cedat si ceilalti din cauza lui.

Sent iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe suportul de care zice Vita Fresh ar trebui sa vezi si ceva urma de lichid daca e dus. Dar se pot verifica si ceilalti.

Cand opresti motorul la liber si fara nicio pedala apasata troncane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe suportul de care zice Vita Fresh ar trebui sa vezi si ceva urma de lichid daca e dus. Dar se pot verifica si ceilalti.

Cand opresti motorul la liber si fara nicio pedala apasata troncane?

Suportii motor nu i-am verificat.

Nu troncane, doar uneori cand o opresc ai senzatia ca "n-a terminat de inghitit..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda... Verifica tampoanele prima data. Si spune-ne concluziile.

O diagnoza corecta o poti face doar in service. Aici, cu ce putem, te ajutam. Dar nu putem oferi garantia ca "aia e". :)

Si e important si pentru noi sa cunoastem deznodamantul in cazul tau. Pentru ca multi useri vin "salut, am un s40, face aia si aia..." Si dupa ce isi rezolva problema... Ciao! Mai revine cand are urmatoarea problema.

Nu-i frumos.

Numa zic... :)

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e lege sa vezi lichidul curs din tamponul dreapta, eu nu l-am avut curs si pana nu l-am dat jos cu mana nu am observat ca era fisurat in 2.

Recomanda desfacerea lui (e simplu) si investigarea vizuala cu el dat jos.

Aceeasi problema (in mare) am avut-o si eu la T5 acum cativa ani, tot 2005 masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda... Verifica tampoanele prima data. Si spune-ne concluziile.

O diagnoza corecta o poti face doar in service. Aici, cu ce putem, te ajutam. Dar nu putem oferi garantia ca "aia e". :smile:

Si e important si pentru noi sa cunoastem deznodamantul in cazul tau. Pentru ca multi useri vin "salut, am un s40, face aia si aia..." Si dupa ce isi rezolva problema... Ciao! Mai revine cand are urmatoarea problema.

Nu-i frumos.

Numa zic... :smile:

Salut baieti si multumesc pentru promptitudine,

Am fost cu masina la reprezentanta acum 1 luna aici la Strasbourg pentru revizia de 210 000 si nu au gasit nimic la motor...

Au zis ca poate e un injector, poate un tampon, poate aia, poate ailalta... nimic conret si pe deasupra nu mi s-a parut ca dadeau pe dinafara de stiinta.... au reusit doar sa imi strice circuitul la turbo :smile: ... apoi mi-au inlocuit furtunele si totul a revenit la normal.

N-au putut sa imi dea nici macar un istoric al masinii, au zis ca ei nu au decat eventual reviziile si reparatiile care s-au facut la ei.

Abia astept sa ajung cu masina in tara (in iulie - august '15) sa a o dau pe mana cuiva care chiar se pricepe.

@ VIta_fresh : Tu unde faci reviziile (eu sunt din de origine din GL si nu prea am vazut reprezentanta Volvo pe la noi) ?

Cand am timp, cat mai repede sper, ma uit la tampon si va zic concluziile

Edited by PetrisorGhidu
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Eu am pe cineva de incredere,pe care pot sa ti-l recomand cu caldura atunci cand vii acasa. Nu am pus piciorul in reprezentanta pana acum pentu service :)

Sent iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu o situatie asemanatoare la masina mea si a fost rupt suportul de la cutia de viteze (cel de sub baterie). Vibratiile se accentuau daca aveam Ac-ul pus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut din nou,

Cati suporti sunt in total care ar trebui verificati si cam pe unde sunt amplasati?

Are cineva o idee despre preturile acestor suporti in cazul in care e necesara inlocuirea?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu exact cati sunt eu am schimbat 2 la cutia de viteza, unul este cel de jos (antitorsiune) a costat 200 lei pe lemforder, iar cel de sub baterie de a costat 320 lei si este facut de firma hutchinsion. Acum au disparut toate vibratiile, parca e alta masina. In ceea ce priveste fiabilitatea lor nu pot sa ma pronunt ca nu ii am decat de 2 saptamani montati. Din ce stiu mai este un suport motor langa vasul de expansiune iar acela e ceva mai scump costa cam 150 euro. Mecanicul i-a diagnosticat ca fiind rupti cei doi suporti in momentul in care am schimbat volanta.

Edited by BogdanPBV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am verificat suportii si aparent sunt integri...

S-ar putea sa fie pana la urma de la un injector care isi va da duhul mai devreme sau mai tarziu...

Mai sap si va spun. Multumesc pentru ajutor!

Edited by PetrisorGhidu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum porneşte motorul, când e rece? Dar când e cald?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de sub baterie trebuie sa il dai jos ca sa il verifici....Mie deja incepuse sa imi faca putin balans motorul la franare. Era mai mult de jumatate rupt. S-ar putea sa schimbi aiurea injectoare si sa fie de vina o bucata de cauciuc.

Edited by BogdanPBV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar chiar nu se gaseste un service sa-ti faca o diagnoza si o verificare la masina? Crezi ca un injector costa 10 euro? Poate sa fie un injector, un tampon, o volanta, etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut din nou,

Cati suporti sunt in total care ar trebui verificati si cam pe unde sunt amplasati?

Are cineva o idee despre preturile acestor suporti in cazul in care e necesara inlocuirea?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Daca tii la masina si vrei sa mearga bine ,in cazul in care ai un tampon uzat ,schimba-le pe toate.(OEM)

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

La service mi-au spus ca tampoanele sunt ok dar nu pun mare baza pe vorba lor. Sper sa am cat de curand timp sa ma uit eu insumi...

@ HEIMDALLR : La rece nu tremura iar la cald tremura doar la relanti. De pornit porneste normal indiferent de vreme.

@ Ionutz : Stai linistit ca nu ma apuc sa dau aiurea banii pe un injector, mai ales ca la testul cu VIDA nu a iesit nimic si in bord nu imi arata nimic...

Cu stima si multumiri,

P.

Edited by PetrisorGhidu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut din nou,

Intr-un final am reusit in weekend sa schimb cele 3 tampoane. Cel de sub baterie parea cel in cauza, celelalte doua nu pareau afectate dar le-am schimbat de asemenea...

Rezultatul : satisfactie 100 % ; vibratiile sunt inexistente acum

Multumesc tuturor pentru ajutor!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mă bucur că am avut dreptate. ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now