Sign in to follow this  
Followers 0
Vicu

Motor zgomotos (D5244T8)

43 posts in this topic

Am fost astazi la BogdanG. Se este nevoie de curatarea EGR; cand il inchidea sau deschidea din VIDA se schimba tonalitatea motorului.

Urmeaza curatarea EGR ( la G sau Primus) in prima faza.

Presiunea in rampa este buna, compresia la fel, injectoarele nu au probleme.

Sent from my iPad

Edited by VictorGheorghe
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un rezultat. :smile: Ai mers subturat si ceva mai mult in oras probabil.Bine ca ti-ai rezolvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Un rezultat. :smile: Ai mers subturat si ceva mai mult in oras probabil.Bine ca ti-ai rezolvat.

Da, an ceva de la care sa incep...cu subturatul nu stiu ce sa spun, cutia este automata :)

Sent from my iPad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost astazi la BogdanG. Se este nevoie de curatarea EGR; cand il inchidea sau deschidea din VIDA se schimba tonalitatea motorului.

Urmeaza curatarea EGR ( la G sau Primus) in prima faza.

Presiunea in rampa este buna, compresia la fel, injectoarele nu au probleme.

Sent from my iPad

Pai......trebuia sa te incurajez eu ?!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu ai EGR nou in cutie vecine ?! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pai nu ai EGR nou in cutie vecine ?! :)

Am o parte din el, nu stiu care, dar o sa fie montata pe masina

Sent from my iPad

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare: daca comanda electrica misca valva nu ar rezulta o alta tonalitate ? G presupune ca agata partea mecanica ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici ceva de ajutor

1 motor pas cu pas

2 valva

3 tija valva

4 valva trecere Egr

A Intrare aer ,din MAF

B Iesire aer catre admisie

C recirculare gaze arse ,la rece (pornire)=valva deschisa

D recirculare gaze arse, la cald motor normal in functionare =valva inchisa

EgrT13.bmp

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci, am sa vad când ma pot programa pentru "fund"ățarea EGR

Eu am in boxa partea de EGR cu PN36000997

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat EGR (PN36000997).

Mașina trage putin mai bine, iar sunetul motorului parca s-a mai domolit, dar il mai ascult si in următoarele zile....și ca sa nu plec cu mana goala de la Primus se pare ca urmează sa cedeze ceva la frâna (se aude un fâsăit la pedala de frâna si dispare când frânez), cilindru...... parca mi-au spus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda.. amplificator frana mai exact. Si Tzucurei a patit ceva de genul la masina lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda.. amplificator frana mai exact. Si Tzucurei a patit ceva de genul la masina lui.

Baga o oferta pe mess :P si mai vad cand o schimb si pe asta

mama lui de Volvo

Edited by VictorGheorghe
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine fasaie...dar are 400k.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Si la mine fasaie...dar are 400k.

Astea noi e mai prost facute. :P

Cauciuc chinezesc

Sent from my iPad

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vic....88.5 pe radio din cand in cand :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu D5 rontaie la fel de 2000km , ma bag si eu in EGR . Am survolat cam mult pe oras , la un sprint mai nervos am simtit un pulseu brusc de turatie produs parca de deschiderea obstructionata a unei clapete.

Combustibil ii dau sa bea OMV maxx motion de 10000km fara exceptii, dureaza mai mult un plin, dar cine stie , poate chiar pretiosul combustibil este cauza "scandalului" din motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marshall incearca sa verifici presiunea in rampa de injectie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al meu D5 rontaie la fel de 2000km , ma bag si eu in EGR . Am survolat cam mult pe oras , la un sprint mai nervos am simtit un pulseu brusc de turatie produs parca de deschiderea obstructionata a unei clapete.

Combustibil ii dau sa bea OMV maxx motion de 10000km fara exceptii, dureaza mai mult un plin, dar cine stie , poate chiar pretiosul combustibil este cauza "scandalului" din motor.

Inainte de asta incearca o dializa

Sent from my iPad

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0