Florin Jianu

c70 2001 t5 am schimbat garnitura chiuloasa si tot fierbe ,instalatia de racire functioneza dar are ulei in apa de pe intalatie .ajutor

23 posts in this topic

salutare am schimbat de curand garnitura de chiuloasa la c70 2.3 t insa mam lovit de faptu ca inca fierbe apa in vas si are ft mult ulei combinat cu apa p instalatie ,,posibil sa fie asta cauza ..am clatit radiatoru cu un aparat de spalat cu presiune...am scos ceva namol din acesta..dat tot fierbe

urca in 80 grade destul de repede....niste sfaturi?poate fi chiuloasa fisurata ...la demontare sa gasit o gaura de diameru degetului inelat in garnitura veche

'''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa de apa sigur mai merge ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da merge baga la greu

problema e ca furtunul de pleca din termostat se incinge de iti ramane mana p el si celalat de jos undeva la baza radiatorului e caldut si pare gol asa nush e foarte moale

nu sar simtii ca trece apa prin el

te pot contacta la telefon sa imi dai niste sfaturi..???

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radiatorul sigur nu este infundat ? , da drumu la caldura in masina la maximum si vezi daca scade temperatura

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare am schimbat de curand garnitura de chiuloasa la c70 2.3 t insa mam lovit de faptu ca inca fierbe apa in vas si are ft mult ulei combinat cu apa p instalatie ,,posibil sa fie asta cauza ..am clatit radiatoru cu un aparat de spalat cu presiune...am scos ceva namol din acesta..dat tot fierbe

urca in 80 grade destul de repede....niste sfaturi?poate fi chiuloasa fisurata ...la demontare sa gasit o gaura de diameru degetului inelat in garnitura veche

'''

.

Ai planat chiulasa la montare?Daca se incinge mai rep3de de 8-10 min ,lasat la relanti ,,vezi chiulasa.Sint 2000de gr care trebuie sa fie atenuate termic ,insa daca exsita fisura deci aer ,iti fierbe si evapora rapid,plus ulei in apa.

Acea gaura in garnitura este locul unde ai avut probleme de etanseizare-planeitate si temperatura a lucrat.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate pare absurd, dar mai vin si eu cu o intrebare: termostatul l-ai verificat sa vezi daca deschide?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este absurd din pacate, din moment ce omul a zis ca furtunul DUPA termostat este fierbinte si tare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da chiuloasa sa plantat..cu specificatiile ca motoru a fiert

ca sa stie meseriasu cei d facut

termostatu merge e nou .garnituri admisie /evacuare noi

si din ce am inteles de la cel care se ocupa de masina (mecanic de okazie) apa imi ramane in chiuloasa

dar pompa merge

undeva se taie filmu

...

numi bolboroseste in vas ..doar fierbe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apa lucreaza sub anume presiune in circuitul sau de a raci motorul,banuiesc ca stii, In fine ,trebuie sa stie atunci ce face mecanicul insa credeam ca esti si tu o mica parte din operatia ta de service si ai o oarecare experienta.Este un motor placut de facut ,mai domestic doar este benzinar :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma sfatuit cel care mi-a planat chiuloasa sa bag 2 litri de otet + 2 de apa in instalatie ..aveti iiidee solutia asa imi poate desfunda instalatia de mucozitatea ramasa de cand a fiert ...multumesc

este my first volvo'' si nu prea mam lovit de asemenea probleme...este placut de facut dar pentru cine stie si cunoaste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mecanic si trebuie sa ii faca toaletare instaltiei cum trebuie.Ar merge asa economic si acidul acetic amestecat cu apa avind un efect relativ corodant ,insa mai bine solutii tip detergent ce pot curata bine.Trebuie dat jos radiator ,furtune, curatat cum trebuie insa intervien multa manopera si banuiesc ,zic eu,ca vrei sa te coste mai putin.

Iti urez succes.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A NU SE INTELEGE PRIN DETERGENT, DETERGENT DE RUFE !!!

Trebuei ceva ce NU spumeaza !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deh, sunt rautacios, dar zic ca o cam meriti. Cand m-am oferit sa te ajut, gratuit, nici macar nu ai raspuns la telefon/sms. Cu siguranta mecanicul de ocazie a montat ceva gresit sau garnitura de chiuloasa nu a fost pusa bine.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deh, sunt rautacios, dar zic ca o cam meriti. Cand m-am oferit sa te ajut, gratuit, nici macar nu ai raspuns la telefon/sms. Cu siguranta mecanicul de ocazie a montat ceva gresit sau garnitura de chiuloasa nu a fost pusa bine.

Bafta!

imi cer scuze .dar atunci deja masina era programata sa fie in service a 2 a zi...oricum ..toate au fost motate bine..am o banuiala ca nu isi face cursul de racire complet ...posinil radiatoru infundat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel am patit acum cativa ani cand am umblat la chiulasa, apa se incalzea foarte repede/ fierbea, respectiv dadea pe afara pe la busonul de umplere (instalatia mea nu este presurizata). Bineinteles, si furtunul care pleaca din termostat era bata (radiatorul fusese curatat cu triumph/ solutie nufar parca si era super curat), ventilatorul pornea foarte repede. Solutia- aerisit corect instalatia si nu am mai avut probleme, la un moment dat ma speriasem ca nu am pus bine garnitura de chiulasa.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel am patit acum cativa ani cand am umblat la chiulasa, apa se incalzea foarte repede/ fierbea, respectiv dadea pe afara pe la busonul de umplere (instalatia mea nu este presurizata). Bineinteles, si furtunul care pleaca din termostat era bata (radiatorul fusese curatat cu triumph/ solutie nufar parca si era super curat), ventilatorul pornea foarte repede. Solutia- aerisit corect instalatia si nu am mai avut probleme, la un moment dat ma speriasem ca nu am pus bine garnitura de chiulasa.

pai cred ca si la mine e aceeasi problema .....azi o sa bag otet diluat si o solutie 2+2 radiator super flush..sper sa o rezolv ..ca mam saturat

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici o sansa radiatour e ''lemn'' masina fierbe dupa 20=30 minute mers .....o solutie fara sa dau radiatoru jos???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cumva ai termoflot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-are asa ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca una: supapa/ supapele din capacul vasului de expansiune? Se poate sa fie blocata/ blocate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare atentie la garnitura de chiuloasa! Sunt 2 variante. Pana in anul 2000 este o varianta (chiuloasa cu tacheti hidraulici) ,dupa 2000 alta .

In prima imagine este cea de la chiuloasa cu tacheti hidraulici.Daca se monteaza aceasta pe motorul din 2001 (cu tacheti solizi) acesta fierbe.

post-93-0-46816400-1417933348_thumb.jpg

post-93-0-35150200-1417933416_thumb.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte adevarat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now