Vlad Precub

problema v40 2.0 T

38 posts in this topic

Buna ziua, am un v40 2.0t b4204t din 1998 118kw si de o saptamana am o problema cu motorul (am simtit o smancitura in mers) ! Simtome: nu trage, pornire greoaie, consum exagerat de mare (peste 20) ! Motorul porneste, nu bate ! Pareri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand ai simtit "smancitura" nu mai merge bine, sau e unul din simptome ?

La un service ai fost ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand am simtit smancitura de atunci nu merge bine! Masina ii in service...au fost verificate toate vacumurile! Debitmetrul, senzor ax came,! Singura eroare permanenta ii sonda lamda 2 dar stiam deja de ea pt ca asa am cumparat masina cu martorul aprins in bord! Nu scoate nici fum alb, albastru etc.!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia au verificat-o daca nu cumva a sarit vreun dinte ? Regulatorul de presiune e ok ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am vericat distributia inca! Nici regulatorul de presiune! Imi poti da un nr de tel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista forum, il folosim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat distributia si cu ocazia asta am inlocuit-o! Regulator presiune ok! Inlocuit bobine! Debitmetru ok ( am pus unul nou de proba) ! Inlocuit volanta ( cea veche avea cativa dinti de pe coaroana cititoare deteriorati si senzorul cititor primea semnale mai slabe) inlocuit senzor cititor de pe volanta! Compresie verificata ! Masina tot nu trage iar evacuarea se incalzeste foarte tare inclusiv turbina !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valva de control turbina mai ramane si... cam atat din pacate, alte idei nu mai am nici eu.... E dreptunghiulara, neagra, si ies din ea 3 furtunase - unul se duce jos in turbina, unul in "ciuperca" de la wastegate si unul in admisie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Dar Lambda de ce nu o schimbi daca sti ca e stricata?

Apropos de ce a spus MC. Si eu am avut simptome asemanatoare dar m-a purtat printr-o groaza de alte erori pana sa ma aduca la valva control turbina "faulty pressure". Inca nu am apucat sa verific.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sonda lamda 1 e ok! Doar cea dupa catalizator trebuie schimbata ! O am cumparata dar inca nu am schimbat-o pt ca masina a mers bine si cu eroarea din bord de la sonda lamda!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta incerc sa iti explic: De unde sti tu ca a mers bine? Ai mai avut V40 2.0t inainte, ca sa poti spune ca avea toti caii la cumparare?

Si a mea a mers "bine" inainte sa dea detonatie.

Sa mai insiste mecanicu pe tubulatura de admisie, inclusiv filtru, inainte de alte piese schimbate.

Valva control turbina se poate testa, nu schimba aiurea.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nimic! La ce dinte de pe volanta trebuie sa ii dea timpul de injectie!??

Am diagrama de pe osciloscop daca o poate cineva verifica...

post-7521-0-41960300-1417520924_thumb.jppost-7521-0-33892000-1417520939_thumb.jppost-7521-0-63162500-1417520953_thumb.jppost-7521-0-93064200-1417520968_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

la turbina te-ai uitat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pornind de la cele enumerate de tine mai sus (temperatura ridicata pe evacuare si consum ridicat) eu as opta pentru verificarea catalizarorului ( sa nu fie infundat si astfel gazele sa se reintoarca catre galeria de evacuare si implicit catre turbina) sau catre un sau mai multe injectoare (sa nu fie blocate pe 'deschis' si astfel sa ai un amestec mult prea bogat - concomintent cu pornirea greoaie cauzata de inecarea motorului).

Mihai

Share this post


Link to post
Share on other sites

am dat provizoriu catalizatorul ( si eu am banuit ca ar fi fost topite celulele din el) si rezultatul a fost acelasi, niste minunate flacari ieseau pe galerie! injectoare verificate! axe cu came verificate ! valva control turbina verificata! compresie intre 11 si 12 !

Edited by Vlad Precub

Share this post


Link to post
Share on other sites

am descoperit cauza...ECU! acum am nevoie de un kit de pornire ! cine stie sa imi spuna ce contine acest kit si daca cumva potriveste ecu de la cutie automata la cutie manuala! multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detaliaza"Kit de pornire".

De ce nu iei un ECU second hand?Exista in sectiunea piese auto o multime de s/v40 la dezmembrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detaliaza"Kit de pornire".

De ce nu iei un ECU second hand?Exista in sectiunea piese auto o multime de s/v40 la dezmembrat.

kit pornire din cate stiu eu : ecu, imobilizator, cheie, contact ! dar nu bag mana in foc ! asta ii motivul pentru care am intrebat!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau varianta mult mai ieftina, un ecu la care ii faci immo-off si ramai cu cheia masinii. nu trebuie sa desfaci usiile, contact..

Edited by vpr
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai ieftina nu stiu daca ii solutia doar ecu ! dar mai putin de lucru! problema e ca nu gasesc nici kit pornire nici doar ecu! am aflat si ca nu potriveste de la automat la manual! daca cumva are cineva ecu siemens s108212004c ..!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai ieftina nu stiu daca ii solutia doar ecu ! dar mai putin de lucru! problema e ca nu gasesc nici kit pornire nici doar ecu! am aflat si ca nu potriveste de la automat la manual! daca cumva are cineva ecu siemens s108212004c ..!?

suna-ma luni dupa ora 9 si ii posibil sa iti gasesc doar un ECU...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu cat e un ECU dar immo off am facut cu 50 euro.. deci parerea mea e ca e mai ieftin si mai simplu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua! o noua problema de care ma lovesc la motorul meu: o pornire mai grea( 4-5 secunde) dupa ce masina sta mai mult timp ( 1 zi -2) ! nu are nici o eroare pe tester! pareri??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa pui contactul de 2-3 ori inainte sa dai la automat si vezi daca se schimba ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now