• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
McCIUKEN

B5244T3 2001 vs. D5244T4 2007

18 posts in this topic

Dragi colegi volvisti va rog frumos sa ma ajutati sa iau o decizie in legatura cu masina.... sa raman la actuala din 2001 V70 AWD benzina+GPL 200 de caluti cu consum excelent sau sa trec la un V70 D5 AWD 185 de caluti din 2007. Am gasit unul aproape identic ca si dotari cu al meu, aceeasi culoare :D Practic este masina mea cu xenoane si semnalizari in oglinzi.

Am vazut ca sunteti cativa aici care au sau au avut ambele masini/ motorizari.

Ce stiu eu:

-Motorul pe care il am eu este mai special decat celelalte benzinare de V70 :D

-D5 AWD din 2007 are haldex 2 din ce am citit aici mult mai bun decat ce am eu

-Masinile produse in 2007 fiind printre ultimele din generatia V70II au multe din problemele la calculatorase rezolvate

-Motorul D5 este unul dintre cele mai pacatoase :((

-Daca iau masina primul lucru de facut la ea este distributia

Masina cu pricina a fost adusa din strainatate si sunt 99% sigur ca s-a umblat la kilometraj avand doar 147 000 Km, mai sunt in dubii in legatura cu alte smecherii pe care obisnuiesc sa le faca samsarii de masini. Actualul proprietar a cumparat-o de la un samsar.

Am discutat cu proprietarul si masina are filtrul de particule stricat.... nu ma pricep si habar nu am care e treaba cu filtrul asta de particule. Oare pot sa probez masina sa ascult motorul...sa vad ce cumpar? ce inseamna ca are filtrul asta stricat? Tot aici pe forum am citit ca daca samsarul a pus 15W40 ca sa se auda bine motorul se trica niste chestii pe acolo... cum imi dau seama ce ulei are in motor? La ce sa ma mai uit?

Tin sa precizez ca masina o iau "for life" si de cateva zile nu mai dorm... :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfatul meu este sa ramai pe benzina, mult mai putine batai de cap.

La diesel o sa incepi cu dpf, egr, vnt ...and counting.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF-u; stricat te poate costa minim 300 euro anularea lui sau 1000 euro schimbarea lui. Si asta trebuie facut imediat dupa achizitie, masina neputand fi utilizata cu DPF-ul stricat. Apoi trebuie vazut egr-ul, swirl-ul, turbina, injectoarele. MAi departe, motorul trage foarte bine si consuma putin.

Pe langa faruri si oglinzi, difera si barile si tot interiorul

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa inteleg ca din cauza DPF-ului masina este in limp mode?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fapt, trebuia sa incepi cu problema kilometrajului si decizia e luata, indiferent de T sau D5!

Ce ne mai place noua romanilor sa ne mintim / sa acceptam minciuna cu kilometrajul! 2014-2007=7 ani; inmultesti cu 30000km si afli kilometrajul mai apropiat de adevar, adica cca 210000km. In cazul fericit! Nu ia nimeni masina noua, de 45-50 de mii de euro s-o tina in garaj!

Dar la Volvo, dupa 1 an cu o masina de peste 300000km, cu D5, intretinut, eu am invatat ca problemele de motor sunt ultimele la care tre' sa te gandesti! Sunt o multime de altele costisitoare...

Gandul bun sa te calauzeasca!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca e benzina sau motorina... eu oricum am V70 si trebuie sa-l intretin. Pe site-ul HonestJohn la problemele modelului V70 din generatia a II-a apar foarte multe legate de motorul D5, de aceea am simtit nevoia sa intreb pe cineva care are si foloseste motorul asta, cum sta treaba cu el.. Cam ce semne are un motor D5 care trage sa moara? Nu am avut niciodata masina pe motorina. In legatura cu kilometrajul... ar fi vreo metoda de aflare a kilometrilor reali? Sincer cred ca masina are intre 300 si 400 de mii. Pentru un motor volvo ingrijit nu cred ca e mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca il folosesti predominant prin romania ... e mai oke benzinarul.

+ ca la noi e si mai ieftina benzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai facut..... :smile:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discutabil, nu poti compara 2001 cu 2007, e cu totul alta masina cea din 2007 .

Cat despre 2.4T nu pot spune decat ca e un motor la fel de pacatos ca D5-ul .

Nu cu DPF-ul e problema mare la motoarele astea ci cu segmentii iar din poze vad ca masina are cutie automata, iar fiind vorba de un TF-80 acolo chiar sunt probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discutabil, nu poti compara 2001 cu 2007, e cu totul alta masina cea din 2007 .

Cat despre 2.4T nu pot spune decat ca e un motor la fel de pacatos ca D5-ul .

Nu cu DPF-ul e problema mare la motoarele astea ci cu segmentii iar din poze vad ca masina are cutie automata, iar fiind vorba de un TF-80 acolo chiar sunt probleme .

UAU!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! am vazut masina asta azi. Nu are cutie automata, e manuala. Arata destul de OK. Nu am apucat sa si merg cu ea azi, o sa dau maine o tura cu ea. Din ce am vorbit cu proprietarul, s-ar putea ca filtrul sa nu fie mort, ci doar sa trebuieasca facuta regenerarea (astept parerile voastre in legatura cu ipoteza asta).

Eu ma gandesc sa o iau ca sa fac upgrade de la S40 din 2002, 1.9 diesel in care m-am saturat sa bag bani fara sa se vada nimic.

Asa ca va intreb: ce probleme are modelul asta in general si in special daca pe masina asta este intradevar picat DPF-ul, daca trece de RAR cu el anulat?

Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care masina?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce probleme are modelul asta in general si in special daca pe masina asta este intradevar picat DPF-ul, daca trece de RAR cu el anulat?

Problemele specifice se gasesc pe http://www.honestjohn.co.uk/; Din pacate nu cred ca trece RAR cu DPF anulat (pica la noxe)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemele specifice se gasesc pe http://www.honestjohn.co.uk/; Din pacate nu cred ca trece RAR cu DPF anulat (pica la noxe)

Trece ITP-ul cu DPF-ul anulat! Poate nu se trece in strainatate, unde au teste de opacitate, insa CO2-ul este la fel. DPF-ul ard doar cenusa, noxele fiind la fel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vorbeati de acel V70 D5 AWD argintiu, masina nu avea nimic, decat mecanici prosti. Am pus mufa corect la injectorul 3, am regenerat DPF-ul si fuge de rupe pamantul . Mai are cateva rahaturi de facut dar nu grave .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now