radu1982

Apă în interior atunci când ploua

19 posts in this topic

Salutare,

am si eu un S40 din 2009 1.6HDI, problema este atunci când ploua , apă vine interior și colectează in apropiere de pedale adica sub pres.

este foarte neplăcut

ceva sfaturi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ai infundate orificile de scurgere a apei de sub parbriz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da am treapa , dar am arătat prea multe mecanic si ei spun de la parbriz și am reparat unele zone suspecte cu noi silicon, dar nu ajuta

orificile de scurgere a apei de sub parbriz nu sint pentru că a fost primul lucru care a venit la mintea mea și am verificat.

m-am gandit ca e de la treapa dar am inspectat foarte bine.... iar cea mai mare problemă este apă se infiltreze foarte lent, așa că am nu poate fie gasit locul

Share this post


Link to post
Share on other sites

da am treapa , dar am arătat prea multe mecanic si ei spun de la parbriz și am reparat unele zone suspecte cu noi silicon, dar nu ajuta

orificile de scurgere a apei de sub parbriz nu sint pentru că a fost primul lucru care a venit la mintea mea și am verificat.

m-am gandit ca e de la treapa dar am inspectat foarte bine.... iar cea mai mare problemă este apă se infiltreze foarte lent, așa că am nu poate fie gasit locul

Te salut Frate Radu !

Fraticaaaaaaa !!! Tu.... ce limba vorbesti? In ce limba te exprimi in scris ? Nu esti roman ? Daca esti.... e cam....nasol !

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alinbuga, vorbeste roman. Nu stiu ce nu dai seama. Lasa offtopic si sfat dai la radu ca cura in masina apa si sufoca pe el

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai am anuntat ca mi-e dor de ....ceva ........Saaaannnnnnnnnnnnngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

fratic adam iobu cat icaaaaaaaaaa !!!!

Edited by alinbuga
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izolatia la parbriz nu merge refacuta punand silicon. E cea mai ieftina varianta dar sansele de succes sunt minime.

Parbrizul trebuie dezlipit de o firma care se ocupa cu asa ceva, apoi lipit la loc pe toata suprafata.

Atentie, exista riscul sa se sparga la dezlipire!

Atentie 2, sa nu-ti treaca prin minte ca poti dezlipi parbrizul la orice mecanic de duzina, fara uneltele necesare. Fa-o la niste profesionisti care se ocupa de asa ceva.

Avand in vedere spusele tale, cum ca apa ti se colecteaza in zona pedalierului, eu tind sa cred ca nu e de la parbriz totusi. Ori ai orificiile de scurgere infundate, ori ai filtrul ala de polen prost montat. Filtrul de polen se monteaza pe la pedalier pe acolo daca nu ma inseala memoria.....si daca e montat prost, apa se poate infiltra pe langa el si se scurge la picioare.

Succes!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trapa are 4 furtunase in cele 4 colturi, 2 in fata si 2 in spate; alea din fata se vad

cand tragi trapa si se infunda la doi-trei ani, iti trebuie o sarma de 2mm, cam 1,2m

lungime, o impingi cu atentie si se desfunda furtunasele, apoi torni lichid de parbriz

sa se curete; pentru acelea din spate, bajbai pana le gasesti si le defunzi la fel , eu

asa am facut si nu mai curge; dupa asta trebuie sa cureti garnitura de la trapa ca si

tabla pe care se fixeaza cand o inchizi sa nu ramana praf ... bafta.

PS la S 40 filtrul de polen e la picioarele pasagerului, sub torpedou, nu la pedalier.

Edited by alexpopeystar68
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si care este diferenta intre pedalier si zona de sub bord de la picioarele soferului??? Pedalierul se numeste asa tocmai din cauza ca se afla in zona pedalelor, pentru inlocuirea filtrului de polen se desface pedala de acceleratie de pe pedalier :)). Poate va rog cineva sa-mi indice unde sunt zonele in care se afla scurgerile pt. Parbriz. Am observat asta vara ca daca pun wap-ul pe parbriz si insist in partea superioara a chederului incepe sa apara apa pe parbriz in interior, probabil nu a fost lipit corespunzator, dar daca spuneti ca exista riscul sa se sparga la demontare mai bine il lasa asa. Voi incerca in primavara cu ceva solutie de la 3M, dar nu as vrea sa astup si gaurile de scurgere, daca spuneti ca exista asa ceva.

Sarbatori fericite!

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popeye, tu vorbesti de S40 pana in 2004. El are S40 >2005

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dumi81 ai sanse sa-l izolezi cu solutie de fix 1-2%.

Am incercat eu varianta asta si pe la vreo 3 service-uri mi-au spus pas. Au spus ca incearca dar nu-si asuma nici un fel de responsabilitate daca nu iese treaba.

Te costa cam 100 lei tentativa de lipire, solutia + manopera si e fix pix.

Dezlipirea si lipirea parbrizului la niste profesionisti te costa 200 lei...cu un risc sa se sparga la dezlipire.

Mai bine cauti un parbriz similar second hand sau nou after market si cand stii sigur de unde-l iei in caz ca cel vechi crapa, incerci o dezlipire.

Sau poti sa mai stai asa cateva luni si strangi banuti de un parbriz nou. 700-800 lei unul nou made in Polonia cu senzor de ploaie cu tot daca-mi amintesc eu bine.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pt sfaturi si scuzati daca m-am exprimat gresit sau gresele. nu sint roman

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FBogdan, multumesc pt. sfat, dar nu vreau sa risc inlocuirea parbrizului, care e "original". Din cate stiu eu a fost inlocuit, dar si acesta are logo-ul Volvo plus ca e in stare foarte buna ( nu are nici o ciupitura, nu e zgariat). In conditii normale de ploaie ( si a plouat in Cta in ultima luna) nu am gasit apa sau infiltratii in interior.Problema apare la spalatorie cand se utilizeaza alta presiune si alt unghi de incidenta al apei .Dupa cum am zis apa apare la partea superioara a parbrizului, in zona pasagerului, cel mai probabil o lucrare profi a celor de la Kamsas sau Exclusiv :( .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de sfaturi

am sa tin legatura dupa ce le incerc pe toate asta pe rand.

Sarbatori fericite

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca va e frica ca se sparge parbrizul, cand va fi demontat de pe masina, dati cu un ciocan in el, inaintea demontarii, sa nu mai aveti emotii :D

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

V50 din 2008 cu trapa, mocheta dreapta spate nu se mai usca si cand inlaturam covorasele mai gaseam si mucegai.
N-am mai rezistat si am tras putin de mocheta si am observat buretele (habar n-aveam ca exista atata burete sub mocheta) imbibat cu apa.
Mi-am dat seama ca ala nu se mai usca decat daca-l scoteam, ceea ce am si facut. Desfacut suruburile de la banchete spate si scaune fata, am tras de mocheta spate si cea din dreapta fata (de acolo provenea apa) si le-am pus la uscat. Apa am gasit de vreo 2 cm in dreapta spate, cresteam broaste acolo.

Am scotocit forumul si am dat de furtunasele de scurgere a apei de la trapa. La mine era scos cel din dreapta fata si se scurgea direct in masina. Scos e un fel de a spune pentru ca nici macar nu mai ajungea sa intre la loc, trebuia neaparat prelungit. Solutia romaneasca de urgenta: Furtun de tras vinul (noroc ca suntem in sezon) + un diblu drept conector. Le-am prelungit pe ambele daca tot am umblat, desi cel din stanga de la sofer mai avea vreo 2 cm pana sa iasa.

Scurgerile dispre motor, cele de la stergatoare nu erau infundate. Nu sunt vizibile dar le simti cu mana daca insisti (poza 2).
Acum astept sa se usuce mocheta.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu ma confrunt cu aceeași problemă, curge apa in partea dreapta sus, menționez că nu am trapă.. la Volvo S40 2009, 1.6 eDrive.

Nu este de la parbriz, ca am verificat deja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este fix de la parbriz . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now