Sign in to follow this  
Followers 0
McCIUKEN

tractorul meu

13 posts in this topic

Aseara mi-am luat tractor. Volvo 244 motor D24T :D. Vreau sa omor niste BMW-uri cu el

post-4854-0-26075300-1419143600_thumb.jp

post-4854-0-32907200-1419143738_thumb.jp

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era de vanzare pe olx la vreo 500; dupa si la dezmebrare;

Bine ca a scapat :)

Sa ai noroc de el

e cel mai fiabil

Volvo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor ca al tau Oliver ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu;

al meu e tic- u

de pe 960

are intercooler;

presiune mai mare la injectoare (reglaj supape hidraulic)

egr si pompa de injectie cu alt cod

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh a avut egr :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da de forma (si catalizator )

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am salvat de la dezmembrare si am ganduri mari cu el. Motorul nu porneste pentru ca fostul proprietar a umblat la pompa de motorina. Ma chinui de o ora sa-i dau jos pompa ufff mai am un surub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bafta

daca nu te descurci cu pompa

da-mi de stire :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhuuuuu, misto utilajul agricol. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci! Mie imi place maxim. Nu se vede in poze dar are jante Draco. Alte chestii interesante despre tractoras: are scaunele fata incalzite, unde pot sa spun ca stau aproape la fel de bine ca in V70, senzor de centura in spate!? O sa pun maine o poza poate stiti voi ce este; doua butoane de avarie wtf :confused2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utilajul se pare ca a mai avut probleme in trecut... in fine reparatia cred ca este veche si tine. Pun poze si cu avertizorul de centura din spate (presupun ca asta e) si cele doua butoane de avarie. Pompa de motorina am desfacut-o si am reasamblat-o corect (cred) bineinteles ca mi-au ramas 2 saibe :smile:) iar cele doua parghii nu stiu daca le-am pus bine. Pun pozele si maine o sa pun pompa de motorina pe masina sa vad ce am facut.

post-4854-0-43818900-1419348255_thumb.jp

post-4854-0-72664900-1419348311_thumb.jp

post-4854-0-19794900-1419348326_thumb.jp

post-4854-0-18766900-1419348352_thumb.jp

post-4854-0-18634400-1419348364_thumb.jp

post-4854-0-89406300-1419348375_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martorul rosu de pe consola spate functioneaza impreuna cu cel din fata similar din bord. Adica ii enerveaza si pe cei din spate daca cei din fata nu isi pun centurile. Asa avea si a mea. Spor la treaba!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum doi ani am avut un drum la Frankfurt, motorul este fantastic pe autostrada, am fost foarte multumit, in Austria si Germania nu am mers sub 120 si mi-a luat 8 la suta, pompa era originala, cea cu corectie facuta de turbina.

Este adevarat ca nu ai raspunsul unui benzinar insa nu te va lasa daca nu-l vei lasa nici tu.

Ai mare grija cu schimbul de ulei, mai bine mai subtire decat mai gros, are orificii mici pe unde trebuie sa ajunga, de exemplu pipele care arunca pe pistoane..

Motoarele astea au fost gandite oarecum ciudat, au o ditamai tubulatura pana in pompa de ulei , sorbul e asezat undeva in dreptul cilindrului 5 iar pompa asezata in fata cilindrului 1,

Dupa ce a trecut de pompa uleiul are de parcurs un drum lung pana la cilindrul 6.

Motorul nu e facut pentru distante scurte, iarna se incalzeste greu si asta ii reduce viata in mod semnificativ daca e folosit in acest regim .

Racirii motorului trebuie sa ii acorzi atentie, eu am avut ceva probleme cu vascocuplajul si am descoperit asta pe Transalpina, am renuntat la el si mi-am montat un electroventilator.

In rest trage ca un taur, am tras cu el o platforma de masini incarcata cu trei metri cubi de caramida,

Sa auzim de bine

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0