Midnight Caller

Service recomandat cu caldura in zona Giulesti

22 posts in this topic

Azi m-am intors de acolo. Am schimbat ambreiajul (de 2 ori), prima data am platit, si dardaia masina. A doua oara manopera a fost gratis (se pare ca problema a fost de la o piesa adusa tot de mine, nu din vina lor) - deci puncte in plus pentru ei.

Recomand din toata inima, sunt foarte paranoic in ceea ce priveste lucratul la masina mea, si in afara de un ciocan ca nu iesea pivotul de pe brat, nu a folosit decat scule "delicate" ;D

Sunt foarte atenti cu masina, mecanicul care a lucrat la a mea este inginer auto si se vede. Am trecut pe acolo si cu Dinoco si cu Victor, si pot confirma cele spuse (cat au vazut si ei).

Contact - Radu (Maddogul Garage) - 0722.288.987 - Ii spuneti ca veniti din partea lu' ala cu Volvo portocaliu care le-a scos peri albi ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si acum merge ok masina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge cum trebuie sa mearga o masina cu ambreiaj nou :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi m-am intors de acolo. Am schimbat ambreiajul (de 2 ori), prima data am platit, si dardaia masina. A doua oara manopera a fost gratis (se pare ca problema a fost de la o piesa adusa tot de mine, nu din vina lor) - deci puncte in plus pentru ei.

Recomand din toata inima, sunt foarte paranoic in ceea ce priveste lucratul la masina mea, si in afara de un ciocan ca nu iesea pivotul de pe brat, nu a folosit decat scule "delicate" ;D

Sunt foarte atenti cu masina, mecanicul care a lucrat la a mea este inginer auto si se vede. Am trecut pe acolo si cu Dinoco si cu Victor, si pot confirma cele spuse (cat au vazut si ei).

Contact - Radu (Maddogul Garage) - 0722.288.987 - Ii spuneti ca veniti din partea lu' ala cu Volvo portocaliu care le-a scos peri albi ;D

Este forumist Ford de mult timp ,care parca vindea piese si acum si-a deschis garaj-service (de curind) :smile: .Vedem peste 4,5 ani

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, despre el e vorba. E specializat pe Ford, si ma gandesc ca ii poate ajuta pe cei cu S40/V50 mai usor, avand multe scule dedicate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super chiar ma bucur ca T5 merge acum bine , multi KM fara nici o reparatie !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ii spuneti ca veniti din partea lu' ala cu Volvo portocaliu care le-a scos peri albi ;D

Daca spunem asta, ori nu ne mai repara masinile, ori ne face pret dublu :D

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa cutezi macar cu o intrebare ca aia e gratis ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si poti sa ne spui in cit timp a schimbat ambreiajul si cit a costat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur, 400ron cu factura si deviz, prima data. A doua oara nimic. Fiind prima masina de genul asta la care au lucrat, la prima interventie a durat de la 14 la 23 cu scarpinat in cap si rebandajat niscaiva trasee electrice

A doua oara de la 11 la 21, probabil au mai avut ceva in timpul acela. Cu tot cu recositorit un fir rupt de la pompa de vacuum de la cruise control + schimb de ulei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult.

400 de ron pentru 10 ore de manopera mi se pare foarte ok, mai ales daca nu au facut pagube sub capota decit minime.

Si daca tot mi-ai raspuns, spune-mi:

Au ridicat motorul sau au coborat cadrul motor - pentru scoaterea cutiei?

Te lasa sa privesti/vorbesti/atentionezi la ceva ce vezi ca nu fac in regula sau ai avut tu asa deplina incredere in ei, avand in vedere ca era prima masina de acest fel la care au umblat ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au scos cadrul motor cu totul afara, dupa ce au desfacut cu atentie tot pe langa, au scurs antigelul intr-un bidon, apoi inainte sa-l bage inapoi in masina l-au filtrat (sa nu-l bage cu eventualul pamant/nisip pe care l-ar fi antrenat).

Cutia au scos-o cu masina pe elevator fiind, cu ajutorul unul "mini-elevator" pentru cutii. Ambreiajul l-au centrat inainte sa vina cu cutia la loc.

Ce m-a "impresionat" - i-am tinut eu in jos de bascula ca sa poata trage portfuzeta din pivot. Cand am lasat bascula libera, mi-a zis "nu, nu, tine-o asa un pic". "De ce sa o tin ?" intreb eu. "Pentru ca se sprijina pivotul in burduful de planetara daca ii dai drumul". Nota 10 pt grija.

Ah, si bonus, tipul care a lucrat la masina mea ma intrebase daca e masina lui Vadim. Se cunosc am inteles, de cand avea Vadimutz BMW-ul (dinainte de majorat).

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce n-am parte si eu de asa mecanici? Mi-e drag s-aud ca mai sunt si mecanici de treaba si mai stiu si meserie pe deasupra

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce n-am parte si eu de asa mecanici?

Asta e si motivul pentru care unii oameni intra pe forum: sa invete sa faca unele lucruri si sa nu mai depinda de mecanici/service-uri!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buuuuuuuuuun

Azi am facut din nou o vizita acolo. M-am prezentat la ora 10, la 10 a intrat masina la bucatit. Schimbat urmatoarele :

- Intercooler, cu altul mai mare si mai frumos ;D. Montat cu cantece si descantece

- Schimbat un furtunas la admisie

- Adaugat o supapa pe traseul de charcoal canister

- Dat jos galeria mea de evacuare cu tot cu turbina, montat galeria noua (japanifold), pus turbina la loc.

- Schimbat furtunase racire cu furtunase siliconice la racire turbina, vas expansiune, si furtune calorifer (implicit scos / pus antigelul la loc).

- Pus de la ei coliere grupa mare, eu aveam doar ciungi de coliere :))

- Pus un releu la loc, ca imi picase cand am umblat ultima oara la cutia de sigurante de sub bord si nu stiam de unde vine.

S-a incheiat lucrarea la ora 21:00. Am pus si eu mana la treaba, asa ca s-au scazut 3 ore din manopera ;D

Total - 360RON - 6h de manopera. Mancat si o pizza cu baietii.

Masina functioneaza foarte bine, nu exista zgomote in plus :))

In cursul diminetii a fost prezent si Dinoco, care a facut o diagnoza la S40-ul unui baiat, si VictorGheorghe, care murea de somn ;D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

FainOSAG! :D

Ai stat ceva, nu gluma...

Dar ma bucur ca ai schimbat vasul de antigel, chiar radeam vineri de el :D ca e galben si urat.

Asteptam sa vina 40gr sa ne spui cum e cu noul IC. :D

Baietii...de nota 10 :P

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am schimbat bre vasul ! Am schimbat furtunele de la vas :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buuuuuuuuuun

Azi am facut din nou o vizita acolo. M-am prezentat la ora 10, la 10 a intrat masina la bucatit. Schimbat urmatoarele :

- Intercooler, cu altul mai mare si mai frumos ;D. Montat cu cantece si descantece

- Schimbat un furtunas la admisie

- Adaugat o supapa pe traseul de charcoal canister

- Dat jos galeria mea de evacuare cu tot cu turbina, montat galeria noua (japanifold), pus turbina la loc.

- Schimbat furtunase racire cu furtunase siliconice la racire turbina, vas expansiune, si furtune calorifer (implicit scos / pus antigelul la loc).

- Pus de la ei coliere grupa mare, eu aveam doar ciungi de coliere :smile:)

- Pus un releu la loc, ca imi picase cand am umblat ultima oara la cutia de sigurante de sub bord si nu stiam de unde vine.

S-a incheiat lucrarea la ora 21:00. Am pus si eu mana la treaba, asa ca s-au scazut 3 ore din manopera ;D

Total - 360RON - 6h de manopera. Mancat si o pizza cu baietii.

Masina functioneaza foarte bine, nu exista zgomote in plus :smile:)

In cursul diminetii a fost prezent si Dinoco, care a facut o diagnoza la S40-ul unui baiat, si VictorGheorghe, care murea de somn ;D

Sa-ti fie de bine.Acum rupe muntii si asfaltul sau inca mai cumperi ceva :smile: ?!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina trage foarte bine, confirm.

Sunt foarte curios la primavara, din mers, sa ma dau cu Alex pe autostrada, concret, sa vad rezultate vizibile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astept sa ridic din vama.actuatorul de 16T si sa il pun pt ca actualmente sunt cu cel de 13T si nu sar de 12PSI (0.7Bar)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc lui Alex pt acest topic. Ramas in pana cu V40-ul meu, la 36 km de Buc pe A1, am apelat la ajutorul baietilor de la service. Super prompti, amabili si profi! Recomand si le multumesc si pe aceasta cale!

Bat-o s-o bata de valva EGR! :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now