Sign in to follow this  
Followers 0
Ionut Codita

probleme distributie

9 posts in this topic

Salutare,cine ma poate lamuri cu o problema legata de volvo v70,t5,250 hp. Am cumparat masina fara sa functioneze bine. Pierdea ulei pe la capacul de la supape si inunda bujiile. Am dat capacul jos pt a rezolva problema si de aici au inceput cu adevarat problemele. Dupa ce am pus-o punct masina nu mai porneste. Daca distributia e pusa gresit,e normal ca primele trei pistoane sa formeze compresie iar celelalte doua nici gram de compresie? Sau e posibil ca masina sa aiba probleme cu supapele celor doua pistoane? Va multumesc anticipat pt raspunsuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te salut !

Uleiul, cat sa inunde bujiile sau chiar mai mult , poate veni de la garnitura capacului gurii de umplere !Uita-te ,de curiozitate , la acea garnitura .Nu cumva este tare (si-a pierdut elasticitatea si nu mai etansaza ) ?

Aceeasi problema am avut-o si eu la Sepie ( un v40 2.0T ) si am rezolvat-o prin inlocuirea garniturii cu pricina !

Cat despre masina ta.... nu se repara nici pe forum nici pe Facebook , din pacate !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt 2 cauze "triviale" legate de uleiul la bujii . Una cum a zis Alin e garnitura de la buson. A doua e varianta e furtunasul care duce la oil trap.

Legat de distributie.

Daca dai jos senzorul de la axul cu came si capacul de la al doilea ax cu came (admisie) se poate vedea acolo daca e pusa corect cureaua. In fiecare ax cu came ai o "crestatura". Cele 2 trebuie sa fie paralele cand jos marcajul de la pompa de ulei corespunde cu marcajul pe bloc.

La motorul tau ai deja ax cu came variabil (parca la evacuare) nu stiu exact daca nu de acolo pot fi problemele tale.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul venea pe la 5 inele de etansare de la bujii si din cauza ca din cele peste 40 de suruburi de la capac mai strangeau 20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca cineva a umblat acolo si a lucrat dupa "ureche". In mod normal asa ceva este f f rar-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crestaturile trebuie puse pe vertical sau orizontal?

Cred ca a umblat,eu am masina de o saptamana si asa am luat-o

Stiu ca masina nu se repara pe facebook sau pe forum,dar momentan nu prea mai sunt finante,iar daca ma apuc sa schimb una si alta si tot nu merge mai bine o las balata si in scurt timp o sa-i schimb motoru!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as incepe sa ma uit dupa un motor cu totul la second. Ca sa refaci motorul cred ca vei baga mai multi bani (ca sa nu mai zic timp).

Oricum desfa motorul ar fi interesant de vazut cam ce e dus in el

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,cine ma poate lamuri cu o problema legata de volvo v70,t5,250 hp. Am cumparat masina fara sa functioneze bine. Pierdea ulei pe la capacul de la supape si inunda bujiile. Am dat capacul jos pt a rezolva problema si de aici au inceput cu adevarat problemele. Dupa ce am pus-o punct masina nu mai porneste. Daca distributia e pusa gresit,e normal ca primele trei pistoane sa formeze compresie iar celelalte doua nici gram de compresie? Sau e posibil ca masina sa aiba probleme cu supapele celor doua pistoane? Va multumesc anticipat pt raspunsuri!

Salut colegule! La asa putere trebuia sa alegi o masina ingrijita cu ceva istoric ori sa te pacalesti si sa cumperi un "cazan" ,sa ma exprim asa .

Motorul este cel ce conteaza la asa puteri si nu restul.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa-i schimb motoru,e programata pt saptamana viitoare,o sa-l desfac pe cel dupa ea sa vad ce sa intamplat...cred ca mai mult ca sigur supapele de la pistoanele 4 si 5

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0