Matrixxx

Masina doar de oras - buget max. 2000 euro

101 posts in this topic

Va multumesc pentru opinii.

Grea alegere....

Mid - ford fusion in 2000 de euro probabil ca in alte tari inscrisa...

Brava - am zis 2000 maxim, ca sa nu zic 1500.

Ca asa, ne tot intindem...+ revizii + acte +...+.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce costuri mai presupune o masina inmatriculata si cu "taxa platita si nerecuperata" ? Ca nu prea am avut de-a face cu de-astea.

- Certificat autenticitate RAR

- Asigurare

- Taxe talon, inscriere, numere, etc.

- Impozit parca (trecut pe numele meu masina la fisc).

Dar cu una "recent adusa" ?

Cine stie pasii, poate ma lumineaza un pic - sa nu mai caut.

Si doreste, bineinteles.

:kiss2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

la rar trebuie sa faci si itp : deci vre-o 400 lei (nu doar identificare 100 lei)preturi aprox

apoi mergi la finante si in loc sa ceri dovada platii taxei auto , o platesti .

restul pasilor sunt identici (mers la politie cu actele , stat la coada , platit ceva taxe si astepti dupa nr. asta daca nu le vrei preferentiale)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are itp-ul valabil - cica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inseamna ca a facut la rar - ipt si identificare care sunt valabile (fie o una fie 3 luni nu imi amintesc) inainte de inmatriculare

cei de la rar iti dau: cartea tehnica masini si identificarea (asta are valabilitate limitata)

Autentificarea

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Certificatul de autenticitate (cel eliberat de RAR) are valabilitate 60 de zile.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi avem un Chevrolet Kalos 1.4 16v cumparat de nou. Preturile pieselor sunt foarte mici (pivot- 30 ron, bucsele 18-20 ron - OEM!!). Buba masinii sunt flansele de pe fata care tin circa 50-60 000 km cele OEM (sunt 60-80 ron /buc). Avand in vedere ca este o masina din 2004 cu 4xairbag, A/C, destul de incapatoare (stai mult mai bine ca in Renault clio - cel putin in spate) parerea mea - best buy. Uite aici una...doar ca este hatchback.

http://www.autovit.ro/chevrolet-kalos-C36063021.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da urata mai e :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda 323F

e o varianta foarte ieftina si fiabila (1,5 benzina nu v6)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut ocazia sa merg o perioada mai maree cu Clio 1.2 si Stilo de 1.6.Ambele masini mi au lasat o impresie buna.In schimb,nu prea as recoamnda fiatul pentru probleme destul de mari cu electronica!

Sfatul meu,vezi un Clio cu motor de 1.2 sau 1.4,daca iti place.Ca plus pentru Reno: nu prea au treaba cu rugina :smile:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as merge pe fabia motor 1,4. Nu ai treaba cu ea, vorba aia: apa paie si bataie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect. FARA motor de 1.2, ca ala mananca bobine pe paine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De jucaria asta ce ziceti ? Nu e prea ochioasa dar e utila (bancheta aia din spate se duce pe sina in fata cit vrei - pentru bagaje), consum destul de mic, se sta comod in ea, dotari, taxa platita, etc...

http://www.tocmai.ro...a-20905268.html

Mai ramane sa gasesc pe cineva sa faca o excursie cu mine, sa plecam cu ea de-acolo daca totul e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 106 / Citroen Saxo 1,5 diesel. Sau Micra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata ok,in poze si e ideala pentru oras,mai ales Bucuresti. Daca e ok si live,go for it!

Te ajutam cu cea mai mare placere daca aveam permisul pe mana,dar momentan stau pasager...

Sent iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna asta cu "unic proprietar"...

Arata foarte bine jucaria. Sincer, daca si merge bine, nu prea inteleg de ce ar vinde-o cineva. As tine-o numai de piata si supermarket si tot si-ar face banii de achizitie... Mai rau e ca sunt si altele (impozit anual, ITP, asigurare obligatorie, anvelope de vara/iarna, revizii anuale, vigneta eventual). Adauga astea la cei 2.000 de Euro, apoi mai gandeste-te daca nu renteaza mai mult sa vinzi fiara si sa iti iei XC70-ul lui Maurice. Parca am inteles ca il bate gândul sa-l vânda...

Apoi, mai uita-te si in parcare (ca de sus vezi bine), mai e loc de inca o masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampenia aia de dovada ANAF trebuie sa fie pe numele meu - cand ma duc la Inmatriculari ? Sau e ok daca e pe numele fostului proprietar, ca e vorba de acelasi bun fier, cum draq e ?

Ca vad multi care vand masina si scriu - "detin dovada plata anaf".

Am pe unul care se jura ca nu o poate scoate el, ci o poate solicita DOAR cumparatorul. Adica dupa ce ai facut un contract vanzare-cumpararem se depune o cerere si apoi in cca 48 de ore afli daca ai vreo surpriza...

Stie cineva concret ceva despre tampenia asta ? (Nu ca ar fi ultima sau prima in mocirla asta de tara ! )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovada o poate scoate doar cel care a cumparat masina. Adica o cumperi si te rogi sa aiba taxa platita

Cei care zic ca o au, au de fapt chitanta care atesta faptul ca au platit-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a zis nimeni ca dupa ce faci CVC-ul trebuie sa ii si dai banii omului. Daca e de buna credinta, o sa accepte sa ii dai banii DUPA ce obtii tu dovada de la ANAF ca e taxa platita, pe baza CVC-ului.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampenia aia de dovada ANAF trebuie sa fie pe numele meu - cand ma duc la Inmatriculari ? Sau e ok daca e pe numele fostului proprietar, ca e vorba de acelasi bun fier, cum draq e ?

Ca vad multi care vand masina si scriu - "detin dovada plata anaf".

Am pe unul care se jura ca nu o poate scoate el, ci o poate solicita DOAR cumparatorul. Adica dupa ce ai facut un contract vanzare-cumpararem se depune o cerere si apoi in cca 48 de ore afli daca ai vreo surpriza...

Stie cineva concret ceva despre tampenia asta ? (Nu ca ar fi ultima sau prima in mocirla asta de tara ! )

Dacă este vorba de dovada achitării taxei de poluare, o poate scoate liniștit vânzătorul, și în mod normal nu închei contractul, până nu ai dovada în mână (eliberarea chiar durează aprox. 2 zile). Alea că nu poate scoate doar cumpărătorul, sunt vrăjeli. Dovada nu este o chitanță, ci o adeverință eliberată de ANAF.

Edited by csongi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Csongi: Ai scos tu asa ceva?

Nu de alta dar am incercat eu de doua ori sa scot dovada inainte sa cumpar masina si ce crezi? Nu o da nimeni.

Dosarul trebuie sa contina CVC, copie buletin propietar nou, de preferat chitanta, plus o cerere tip.Dupa depunerea actelor trebuie asteptat cam 2 saptamani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Csongi: Ai scos tu asa ceva?

Nu de alta dar am incercat eu de doua ori sa scot dovada inainte sa cumpar masina si ce crezi? Nu o da nimeni.

Dosarul trebuie sa contina CVC, copie buletin propietar nou, de preferat chitanta, plus o cerere tip.Dupa depunerea actelor trebuie asteptat cam 2 saptamani.

Nu, nu am scos eu, l-a scos vânzătorul, avea pile la ANAF și i-au dat-o pe loc. Dovada se eliberează doar proprietarului. Vânzătorul de bun simț prezintă o adeverință nouă la semnarea contractului de vânzare-cumpărare. (Nu vă luați după chitanțe, că poate omul și-a recuperat între timp taxa.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai simplu e sa-l trimiti pe actualul proprietar (in speta: vanzatorul masinii) la ANAF, de unde sa obtina adeverinta cf careia nu a recuperat taxa. Procesul in vederea recuperarii e greoi si dureaza, asa ca nu ar trebui sa o recupereze intre timp (taxa).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.