Vlad Giurgi

Probleme s40

18 posts in this topic

Salutare !

Sunt fericitul posesor al unui volvo s40 , 2.0d din 2004 și pana la începutul anului totul a fost ok , când intr-o dimineață dau cheie porneste și când sa plec mai mult de 1100 de turati nu mergea..Mă plimb cât mă plimb intru-un cerc ca va da-ți seama ca nu puteam sa urc nici un deal și mai mult de 20 la ora nu mergea ..sun un mecanic și îmi spune sa pun 2 litri de benzina ca posibil ca a înghețat motorina ..spus și făcut Dar degeaba . După care mă deplasez ușor la un service îmi spun ca e filtru de motorina ..l-am schimbat și tot nimic ..Am puso pe tester a apărut eroare senzor vibrochen . Am șters eroarea și masina a mers ok.

Daca tot am schimbat filtrul de motorina am zis sa le schimb pe toate plus uleiu. Zis și Făcut . Toate bune și frumoase pana m-am gândit sa schimb și distribuția+pompa de apa(deoarece nu o schimbasem niciodată ,menționez ca masina o am din iulie 2014) și bujiile deoarece îmi pornea puțin mai greu dimineață . Și de aici au început problemele:

prima data : fluctuații la relanti, așa am mers câteva zile

după care : pe lângă fluctuații a apărut și faptul ca nu se accelera când opream la semafor, oriunde ,trebuia sa apas pedala de câteva ori pana sa o prind turata și sa pot sa plec de pe loc.

Intru-un moment când mă chinuiam cu mașina mia apărut o eroare în bord numai știu exact ce dar am fugit repede la mecanic și am puso pe tester și a dar cv de la EGR ( MENȚIONEZ CA MASINA CU EROAREA APRINSA ÎN BORD MERGEA PERFECT ) după ce am oprit masina și am pornito din nou ,nici o eroare în bord și masina tot la fel de prost mergea . A doua zi fuga la mecanic a "fund"ățat EGR-ul dar degeaba mai urat făcea masina ,Mă trimit la nu știu care service de aici de prin iasi sa îmi verifice injectoarele.

Eu m-am dus la alt mecanic pe care îl știam (deoarece unde ma trimisese stiam ca e foarte scump si dura si foarte mult timp pana sa se uite la ea) și după 2 zile de verificare la ea mi-a schimbat elecrovalva de la EGR și toate bune și frumoase . Pornea stătea la relanti și accelera . Mulțumit plec fericit de la mecanic ca rezolvasem și eu odață cu mașina.

Hopa și ce sa vezi ies sa fac o proba și masina puturoasa urca greu în turați parcă nu e un motor de 2.0d , cine știe zic eu își revine . O opresc și ce sa vezi numai porneste . Speriat sun mecanicu îi spun ca nu porneste masina ..El sa se pornească spre mine sa vedem ce are după ce mai stau câteva minute mai dau o cheie masina porneste ..bucuros sun sa nu mai vina și plec mai departe..opresc din nou la fel nu pornea...Stau 10 15 minute iar porneste .

Trag concluzia ca masina când este la 90 de grade nu porneste cum scade puțin cum porneste.

Sâmbătă dimineață mă duc o pun pe tester apare senzorul vibrochen cu gândul mă dus la asta iarnă când mia mai creat probleme odată numai ca altfel ..comand piesa și ce sa vezi azi o montez și nimic la fel face când ajunge la 90 de grade nu porneste cum scade puțin cum porneste pe lângă faptul ca nu se tureaza cum ar trebuie e lenta în turati , e puturoasa.

Azi după ce am montat senzorul de la vibrochen și am văzut ca la fel face am făcut un test cu eprubeta la injectoare(deoarece pe calculator nu mia dat nimic ) și mia dat ca injectorul 3 e stricat sa umblut eprubeta aia pe când la celelalte 3 era doar un sfert .

Va rog ajutați-mă care știți ce ar putea avea .

Va mulțumesc !!

Bogdan G , dacă mai ești activ citește te rog și ajuta-mă cu un sfat de rog.

Edited by Vlad Giurgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu prea ma pricep la 2.0d dar din cate zici mie mi se pare ca e de la termostat. ai verificat termostatul? eu am mai patit asa la un motor [chit ca era benzinar] imi aprea in bord ca am 90 de grade si totusi nu era bine, ce sa vezi mie-mi era dus termostatul de pe masina aia, si tot timpul arata 90 cand colo era cateodata si la 110. eu zic sa verifici termostatul sau daca poti, pune de pe alta masina [care functioneaza] si vezi dai o tura asa, daca-ti mere comanzi piesa noua, il montezi si la revedere, daca nu..mai sapa. legat de injectoare, cati km are masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

200000 în bord dar cine stie

nu am verificat ..problema ăsta a venit acum de când am schimbat elecrovalva sau supapa egr cum se cheamă nu știu exact.

La fel ai pățit nu pornea pana nu se racea puțin ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-i vorba de pornire, ca masina aia ii din 2001, ci se incalzea preaaa mult. credca este ceva senzor de protectie sa nu-ti supra incalzesti motorul si nu te lasa sa-l pornesti, habar nu am. dar daca zici ca dupa ce se incalzeste, eu zic sa verific termostatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa nu am dreptate,dar e foarte posibil sa iti pice pompa de inalta..Cam seamana cu o parte din ce descrii(relanti instabil,balbait,motor puturos)...Plus ca se cam aproprie de termen,adica 200.000km + / - .Pret noua ,aprox 5.000 lei.Sau posibil reconditionata la vreo 2.000lei...Scoate-o si trimite-o la verificat...

Sau CEM defect,ca vad ca tot face masina misto de tine cu diferite erori...Dar aici mai bine isi da cu parerea BogdanG sau cineva mai priceput...

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand la ce tester ai pus o?Daca a fost tester multimarca gen bosh le ai facut degeaba pe toate. Tre sa faci un test vida si apoi sa vezi erorile live.Ajungi sa schimbi tot motorul asa ca si colegul din topicul de mai jos cu motor defect.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi aici, pe cine gasesti cu un Dice pe langa tine

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cine te-ai referit thor? Daca la mine atunci nu stiu daca merge setul vida dice pe un ford fiesta mk5 :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai ce sa faci cu DICE la 2.0D nu are nici un fel de test de injectoare, mai bun e un KTS .

Daca nu porneste la cald este problema cu pompa de inalta, se vede cu orice tester ca la cald nu face presiune repede .

Se toarna 2 L de apa rece pe pompa de inalta iar daca masina porneste normal atunci e de la pompa .

@Vlad, Eu nu am timp sa stau pe forum, daca ai nelamuriri gasesti nr meu de tel la semnatura .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Vlad!

In primul rand cauta in link-ul dat de colegul paunionut si fa tot posibilul sa ajungi la cineva cu tester Vida. Erorile de pe testerele Bosch sau alte testere universale, induc de multe ori in eroare.

1. Poti incerca o chestie cu termostatul, ca sa nu dai bani degeaba pe el. Gaseste-l la dezmembrari undeva pe langa tine il montezi si il cumperi doar daca se rezolva problema prin schimbarea lui. Pui conditia omului de la inceput ( nene, il iau cu mare drag, daca termostatul e problema, daca nu, dau de 2 cafele si multam de ajutor).

2. Nu cred ca injectoarele tale au vreo problema. La mine 2 injectoare pica testul mecanic, dar pe tester Vida nu e absolut nici o eroare ce tine de sistemul de injectie, iar motorul merge perfect rotund.

3. De verificat si furtunul de la intercooler. Daca are o fisura minuscula, la rece nu se simte nimic, insa cand se incalzeste, cauciucul se dilata si fisura se mareste, iar pe acolo poate prinde aer fals, ceea ce deregleaza presiunea normala. Am un amic cu un Passat 2.0 TDI care a schimbat pe garantie juma de motor pana s-a prins un nene ca avea un mic por la furtunul de la intercooler.

Incearca sa nu mai schimbi zeci de piese care-s necesare dupa urechea mecanicilor, ca o sa falimentezi rapid. Problema ta poate fi foarte banala, dar trebuie doar corect interpretate erorile din Vida. (de exemplu poate fi o sonda sau un senzor banal defect si iti da totul peste cap).

Suna-l pe Bogdan G, ca are experienta, dar ideal ar fi sa-l suni dupa ce vezi niste erori pe tester Vida ca aici intervine partea mai dificla (interpretarea lor).

Bafta si tine-ne la curent cu evolutia lucrurilor!

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa spun , por micut pe admisie :))) iti garantez ca nici nu se simte ...(evident se pot verifica traseele , dar unde e crapat , se vede clar , vei avea urme de ulei)

cel mai indicat testeaza pompa de inalte cum a spus bogdan , apoi daca e pozitiv testul (pompa bolnava) pune-o pe banc de teste , apoi schimb-o.

Iar de mecanicul acela care a schimbat jumatate de motor la vw , era probabil orb

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare !

Încă nu am apucat sa fac testul cu apa la pompa am fost foarte ocupat ..mașina este la mecanic sta în curte :)) mâine am sa mă duc sa văd ce se petrece.

Știți pe cineva cu tester Vida în Iași ?

Mulțumesc !

Am căutat pe acel link da nimic de iasi :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@1-0 hombre, tu eşti de l căşii, nu se pune problema la tine ca nu şti ce înseamnă un test la maşină. Scuze de confuzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ma la asta, sa fiu multi milionar de-am inteles ce-ai vrut sa zici:)) da doamne sa fie asa:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna colegi volvisti

Sunt un membru mai nou , pot sa zic, care nu am experienta, si am si eu o problema,

Citind acest topic, la fel am patit si eu ( sau pe aproape ) sunt un posesor de volvo s40 din 2001 , 1,9 TDI motor D4192T4, de cateva yile si la mine se opreste in mers, dar dupa 10 -- 20 secunde porneste din nou , si relantiul este oscilant , si parca uneori nu se accelereaza, cand se opreste . motorul merge bine , dar nu stiu ce sa fac , daca se poate un sfat va rog frumos, este bine venit.

Cu respect Cristi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vlad: Ceva asemanator am patit si eu. La rece pornea, mergea ceva mai balbait la ralenti, nu era fericita deloc in sarcina, se oprea in mers cand vroia ea, cu ceva fum alb in spate inainte de a se opri. Reprezentanta nu a reusit sa-i dea de cap, dar au apelat la un Bosch Diesel Service. Problema, cel putin asa mi s-a explicat, era ca un injector care "ramanea deschis la cald"... ce-o fi insemnand si-aia... M-a costat vreo 600 RON cu totul. E drept, a mea e 1.6 D, dar poate te ajuta... Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

@krys26bn - vezi ca exista sectiune dedicata pt Volvo S40 fabricat pana in 2004. http://www.volvo-club.ro/forum/8-volvo-s40v40-1996-2004/

Au alte motoarizari si probleme decat S40 despre care se discuta aici (fabr de la 2004 in sus). E posibil ca rezolvarea gasita aici sa nu fie valabila si pentru cazul tau.

Bafta!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare băieți !! Problema rezolvata senzorul ax cu came defect l-am schimbat și masina porneste la cald fără probleme .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now