MMihai

Polish Bucuresti

36 posts in this topic

Cateva foto dar nu se vede f bine diferenta (ale mele au fost facute cu telefonul)

KNZ

post-3416-1428344741854_thumb.jpgpost-3416-14283447521308_thumb.jpgpost-3416-14283447726702_thumb.jpgpost-3416-14283448332413_thumb.jpg

Je

post-3416-14283448779194_thumb.jpgpost-3416-14283448916422_thumb.jpgpost-3416-1428344912375_thumb.jpgpost-3416-14283449281447_thumb.jpgpost-3416-14283449417127_thumb.jpgpost-3416-14283449568805_thumb.jpgpost-3416-1428344970426_thumb.jpg

Sent from my iPhone

post-3416-14283447833664_thumb.jpg

8 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo Victore!

Acum poti sa mi-o vinzi linistit ca ti-o cumpar!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa postez si eu p-aici.

Am fost la acelasi 'atelier' unde a mers si Victor, la KNZ Detailing. Cel care se ocupa de masini este Kenzo (tot de el dati si daca sunati).

Dupa ce mi-a facut o 'evaluare' m-a si programat (la vreo 10 zile dupa - se pare ca au un program destul de incarcat). Despre evaluare nu pot sa spun decat ca mi s-a parut corecta (si aici nu ma refer la partea financiara, ci la starea exteriorului / interiorului). Bineinteles, tot in cadrul acestei intalniri mi-a prezentat, in mare, procedura detailingului la interior si exterior, recomandandu-mi totodata diverse 'tratamente' pentru problemele estetice ale masinii.

Pe C30-ul meu s-au intreprins pana la urma urmatoarele:

  • detailin' interior: spalat tapiterie plafon/scaune (am tapiteria de R, cu insertii textile pe langa piele) si mocheta, curatat orificii ventilatie de praf precum si alte locuri 'greu accesibile' fara unelte mai specializate, in urma curatarii pielii s-a aplicat si un soi de balsam pe pielea scaunelor (pielea are un aspect mai placut (mat), este mai moale si are o textura mai fina la atingere), bordul si celalalte plastice au fost drese cu ceva care le-a dat un aspect matuit (par sa se prafuiasca mai greu, nu-s convins ca nu e un placebo totusi). Sunt convins ca s-au mai facut si altele pe care le-am omis acum. Una peste alta 9.9/10 la interior (ramasesesera pe ecranul consolei 2-3 picaturi, s-au sters cu un servetel pentru ochelari la primul 'swipe').
  • detailin' exterior + polish : spalat, decontaminare cu claybar (solid), polish integral (prin aducere la nivel a intreg stratului de lac), aplicat dressing geamuri, aplicat dressinguri chedere/alte elemente de plastic cauciucat, aplicat sealant (aici sunt 2 variante, mie mi-a recomandat varianta mai ieftina, cu garantie 6 luni). Exterioru' a iesit de 'perfect 10', n-am avut nimic de reprosat. Jantele aratau grozav, toata masina stralucea.
  • detailin' motor: n-am idee cum a reusit sa curete tot prafalaul de acolo, cert e ca a reusit cumva. Chiar si tevile metalice stralucesc si nu mai au pete pe ele. Pe capacul motorului/cel al bateriei si ce plastice mai sunt pe acolo a fost aplicata o solutie care pana acum le-a mentinut curate, fara sa se imbacseasca. Nota 10 si aici.

Sper c-am fost destul de concis si ca n-o sa mai acuzati iar de reclama. :D

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

800 (lei) pentru moi, intrucat masina cf spuselor lui arata destul de ok, nu avea hibe majore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

800 (lei) pentru moi, intrucat masina cf spuselor lui arata destul de ok, nu avea hibe majore.

Daca masina arata rau, te costa mai mult decat o vopsitorie profi? :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa postez si eu p-aici.

Am fost la acelasi 'atelier' unde a mers si Victor, la KNZ Detailing. Cel care se ocupa de masini este Kenzo (tot de el dati si daca sunati).

Dupa ce mi-a facut o 'evaluare' m-a si programat (la vreo 10 zile dupa - se pare ca au un program destul de incarcat). Despre evaluare nu pot sa spun decat ca mi s-a parut corecta (si aici nu ma refer la partea financiara, ci la starea exteriorului / interiorului). Bineinteles, tot in cadrul acestei intalniri mi-a prezentat, in mare, procedura detailingului la interior si exterior, recomandandu-mi totodata diverse 'tratamente' pentru problemele estetice ale masinii.

Pe C30-ul meu s-au intreprins pana la urma urmatoarele:

  • detailin' interior: spalat tapiterie plafon/scaune (am tapiteria de R, cu insertii textile pe langa piele) si mocheta, curatat orificii ventilatie de praf precum si alte locuri 'greu accesibile' fara unelte mai specializate, in urma curatarii pielii s-a aplicat si un soi de balsam pe pielea scaunelor (pielea are un aspect mai placut (mat), este mai moale si are o textura mai fina la atingere), bordul si celalalte plastice au fost drese cu ceva care le-a dat un aspect matuit (par sa se prafuiasca mai greu, nu-s convins ca nu e un placebo totusi). Sunt convins ca s-au mai facut si altele pe care le-am omis acum. Una peste alta 9.9/10 la interior (ramasesesera pe ecranul consolei 2-3 picaturi, s-au sters cu un servetel pentru ochelari la primul 'swipe').
  • detailin' exterior + polish : spalat, decontaminare cu claybar (solid), polish integral (prin aducere la nivel a intreg stratului de lac), aplicat dressing geamuri, aplicat dressinguri chedere/alte elemente de plastic cauciucat, aplicat sealant (aici sunt 2 variante, mie mi-a recomandat varianta mai ieftina, cu garantie 6 luni). Exterioru' a iesit de 'perfect 10', n-am avut nimic de reprosat. Jantele aratau grozav, toata masina stralucea.
  • detailin' motor: n-am idee cum a reusit sa curete tot prafalaul de acolo, cert e ca a reusit cumva. Chiar si tevile metalice stralucesc si nu mai au pete pe ele. Pe capacul motorului/cel al bateriei si ce plastice mai sunt pe acolo a fost aplicata o solutie care pana acum le-a mentinut curate, fara sa se imbacseasca. Nota 10 si aici.

Sper c-am fost destul de concis si ca n-o sa mai acuzati iar de reclama. :D

Daca la polish a trecut prin cele 3 nivele pt culoarea ta este perfect pentru suma totala.De obicei cind mergi cu maisna la asa ceva sigur ai o masina care arata de la nota 7 in sus la exterior altfel...

Sa ii fie de bine :smile:

Ca si paranteza la pret ,pt un autoturism premium-lux ,doar polisarea face cam 200-220E si dureaza 7-8 H dar iese perfect ,insa depinde de "stofa " exterioara a masinii. :smile:

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nea Adriane, de unde sunt preturile astea? Eu zic sa ne apucam si noi de polish, ca in 6 luni imi fac vila si-mi iau si un Polestar nou.

Sa inteleg ca exista si mecanica de lux, cu mecanici la costum si cravata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

Stii ca imi controlez cuvintele(daca nu, iti spun acum) si aici nu vorbesc ca sa adorm precum foarte multi o fac pe acest forum.Este foarte mult de munca pt a polisa o maisna,materiel etc ca sa iasa ca din fabrica.Vorbesc de masini de la 15-20oooE in sus,premium lux am spus, nu cazane ,inclusiv ca al meu ,desi se prezinta f bine pt anii sai.

Tu ai impresia ca le-ai vazut pe toate si te vrei si tu un lider de opinie ,nivel de pret etc ca si Bogdan sau altii.!Hai s afim seriosi.Ai refuzat un integral la 2200Ron ca pt tine si ai dubii despre ce vorbesc eu,acum!!..Este treaba ta sa nu crezi ca nu este nici o problema..

...mecanica si tinichigeria sint ultimele banoase pt un service..Vezi care sint ale mai cu bani :smile:

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu' Adrian, am refuzat o vopsitorie integrala pentru ca imi depasea bugetul. Era mai ok daca ziceam DA si nu aveam bani sa platesc lucrarea? Am contestat eu cumva pretul?

In afara de asta, puteti mentiona ca la pretul acesta, masina era in sprit kit in proportie de 90%, dreapta in proportie de 97%, nu se vopseau barile (fata si spate), eleronul, bandourile si eu demontam absolut tot ce era nevoie de pe masina, plus ca le montam la loc dupa terminarea operatiunii, asa ca pentru mine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ionute ,nu scot ochii nimanui .O masina se vede de specialist tinind cont un pic si de parerea proprietarului cum si-a pastrat-o sau o prezinta in zona pt care necesita vopsirea ,(daca se pricepe ,vbind in general) .De obicei se vine cu maisna la evaluat si apoi se poate eventual faca niste scaderi din manopera .Asa pe vbe se ramine la stadiu de discutii

In final se concluzioneaza si se trece la treaba insa exista niste preturi de pornire si nicidecum de IMBOGATIRE .

Si iti mai zic un lucru.Clientul spune una si alta la inceput dar la final cind isi ia maisna trebuie si cere sa fie perfecta conform asigurarilor date de vopsitor si nu gazata ,valurita ,scursa sau mai stiu eu cum ,..

Imi cer scuze de offtopic ,nu imi fac reclama ca nu am nevoie ci mai comentez uneori la subiect.

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now