Sign in to follow this  
Followers 0
Teselone

Nu mai trage după 90-100km/h

10 posts in this topic

Volvo s80 2.4 d 185 cp

Masina după câtva kick down uri nu mai trage.

Mi a apărut service in bord,am pus testerul si ca erori,airflow fail( debitmetru) EGR si după ce accelerez după 90-100 ,eroare turbina si am făcut următoarele acțiuni:

-schimbat debitmetrul

-"fund"ățat EGR( era aproape înfundat)

-"fund"ățat galeria de admisie ( nu se mai deschidea clapeta de acceleratie,era plina de calamina)

Acum aceeași problema ,trage mașină tare pana la 90-100 si apoi ,surpriza ,eroare turbina si filtru particule(am mers 300 de km furata la 3500 poate poate se întâmpla ceva)

Soluții???idei??

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu ce ai testat-o? Vezi senzorul pres diff dpf, km cati are ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

S80-ul s-a schimbat in 2007. Ai modelul vechi sau modelul nou ? Clapetele swirl in ce stare sunt ? Geometria de la turbina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa faci un test cu vida , vezi senzorul dpf , verifica uleiul , verifica tija swirl ...si poate ne spui si cati km are masina .

daca e geometria variabila a turbinei e nasol caci e comandata electric , si mecanica din turbo nu se strica , vezi cazul iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

S80-ul s-a schimbat in 2007. Ai modelul vechi sau modelul nou ? Clapetele swirl in ce stare sunt ? Geometria de la turbina ?

Buna,

Eu am crezut ca S80 MK II a aparut la sfarsitul lui 2006, cel putin eu am avut un S80 MK II inmatriculat in noiembrie 2006 (modelul nou) cu motorizare 2.4 D (asta insemnand 165 CP), la Volvo cand am intrebat ca care este diferenta intre motorul 2.4 D si D5 la mdelul si anul respectiv de fabricatie mi-au zis ca-i dar diferenta de soft.

Am atasat poze cu masina.

La 110.000 de mile a inceput sa aiba probleme: intercooler crapat, contacte oxidate la pompa de combustibil, furtun de apa spart... solutia a fost: reparat si vandut dinainte sa vine si alte probleme.

post-4780-0-73456100-1427475745_thumb.jppost-4780-0-15284400-1427475788_thumb.jppost-4780-0-89507500-1427475818_thumb.jppost-4780-0-85394400-1427475850_thumb.jp

Poate ca de la intercooler vine problema si in cazul din topicul aceasta, eu as sugera un test cu DICE in timpul mersului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa luna a 6-a 2006 inseamna "model 2007".

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa luna a 6-a 2006 inseamna "model 2007".

Multumesc, acuma inteleg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina este 2006.10

Are 155000 de km ,cred,am luat o personal din belgia dar...poate nu are atatia:)

Pana ajung in București sa ma duc la cnv specializat mai durează.

Am ținut o pe loc la 3000 rpm 25 de Min după 15 Min a început sa scoată foarte mult fum vreo 5 min apoi nu a mai scos nimic diferență

Merge ca timp aprox 30-40 de Min

Apoi iar apare problema.erorare filtru si apoi turbina!

Masina este 2006.10

Are 155000 de km ,cred,am luat o personal din belgia dar...poate nu are atatia:)

Pana ajung in București sa ma duc la cnv specializat mai durează.

Am ținut o pe loc la 3000 rpm 25 de Min după 15 Min a început sa scoată foarte mult fum vreo 5 min apoi nu a mai scos nimic diferență

Merge ca timp aprox 30-40 de Min

Apoi iar apare problema.erorare filtru si apoi turbina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verfica uleiul sa nu iti fie crescut

Eu nu as face regenerare pe loc (daca asta ai incercat) mergi 2500 rpm la drum intins (de preferat viteza a5-a) dar ai nevoie de testare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0