Denis Ciobanu

Schimbatorul agata

14 posts in this topic

Maneta schimbatorului cam agata cand schimb vitezele.E suparator mai ales la viteza 1.

Mecanismul din plastic de sub consola se schimba vreodata? Sau poate fi din alta parte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer sa fiu nu prea sunt sigur dar dupa cate cred eu la rece intra usor.

Si ce sunt alea sincroane? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi la mecanic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu suntem secretosi dar fara suparare, nu iti recomand sa te apuci singur fara minime cunostiinte de mecanica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu mi-a trecut prin cap asa ceva.

Vreau doar sa stiu la ce costuri sa ma astept.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costurile sunt ca la casa...De obicei x2 de cat estimezi :))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maneta schimbatorului cam agata cand schimb vitezele.E suparator mai ales la viteza 1.

Mecanismul din plastic de sub consola se schimba vreodata? Sau poate fi din alta parte?

Timonerie,ulei schimbat in cutie sau cutie schimbata cu alta.Cam asta etse procedura imediata si fara sa stai pe ginduri.Este masian de peste 13 ani ,deci piese exista Sh .Vezi prin Suedia ca este mai aproape,cu garantie.Daca vrei sa o repari la preturi romanesti vino in tara cu ea :smile:.Mai calci ambreiajul de 2,3ori inainte sa cuplezi tr 1 si vezi ce iese dupa care daca este la fel treci la ce am scris la inceput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul si primul rand... CE ulei ai in cutie ? Sare din a 5-a ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are ulei schimbat si e la nivel.Cutia nu face urat nu sare nu caraie e mai mult un discomfort sa zic asa.Mi se pare ca maneta nu e ghidata cum trebuie de aia zic de bucsele alea din plastic.Cutia nu are semne majore de uzura daca pot sa zic asa.Cand bag a 1-a de ex se simte ca tine un pic in capat...

Nu stiu ce ulei au bagat aia de la service in cutie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca au bagat mai gros de 75W80 in curand poti arunca cutia. Incearca sa schimbi bucsa finala de la timonerie, cea care ajunge la cautatorul de la cutie, aia se uzeaza prima si te opreste sa bagi in 1 si R. Daca agata si la a 3-a, ai o problema la cutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am vazut ca suntem in categoria de P2 :)) Uaps ! Nu e nicio bucsa de schimbat acolo.

Multam Heim de atentionare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now