Vicu

Volvo C70 T5 2011

114 posts in this topic

Încep acest topic (cu toate ca nu sunt multi cu C70 pe forum) mai mult pentru a păstra un istoric:

Mașina a fost cumpărată de la Bavaria la începutul lunii martie când avea 30000 km (primul proprietar a achiziționat mașina de la reprezentanta Volvo). Ca dotări am tot ce mi-as dori de la un volvo mai putin senzori parcare fata (m-am obișnuit cu ei). Maina are garanție 12 luni.

Din ce mi-au spus cei de la reprezentanta mașina nu a avut mari probleme:

- in afara de ultimul schimb de ulei (in decembrie 2014) toate reviziile au fost făcute la dealeri Volvo;

- prima a fost din vina proprietarului și a venit la service când a apărut mesajul "reduced engine performance";

- mașina a fost lovita ușor în spate și aripa stânga fata (avariile au constat în revopsirea lor); revopsirea nu a fost făcuta cum trebuie și se vad mici diferențe de nuanța fata de culoarea originala;

- înainte ca mașina sa fie adusa la Bavaria nu a fost folosita cam un an și sase luni, timp în care a stat abandonata afara fără a fi pornita sau măcar spălata ( am găsit foarte multa mizerie, chiar și câțiva viermișori în zona stopurilor spate);

- la interior pielea era murdara și crăpata pe scaunele fata, iar în doua-trei locuri zgâriata; mânerele interioare ale ușilor sunt putin deteriorate;

- jantele și anvelopele erau deteriorate/zgâriate respectiv crăpate (se pare ca nu se descurca cu parcarea mașinii și atingea toate bordurile);

- când spăl mașina intra putina apa printre geamul fata si cel din spate dacă se apropie jetul cu presiune la mai putin de 5cm (apa intra exact prin zona unde lipsește montantul)

Dupa ce am verificat mașina la Primus și mi-au dat o lista cu problemele identificate de ei (în prealabil am fost și cu BogdanG sa o verifice cu DICE) am cumpărat-o și am început sa-i mai repar/corectez defectele.

Am schimbat/modificat următoarele:

- am "fund"ățat mașina la interior la "KNZ Detailing" si am scăpat de 95% din problemele de natura estetica la interior (cost 300 lei);

- am pus softul Polestar pentru motor (cost 1000euro); nu simt mare diferența (dar stilul meu de mers nu este unul sportiv) si nici nu am mers mai mult cu mașina înainte de acest upgrade;

- am vândut jantele OEM Sirona + anvelopele originale (erau pe 17") și le-am înlocuit cu unele noi pe 18" (Borbet XRT graphite polish 8x18 ET40 5x108) si anvelope Vredestein Ultrac Cento 235/40/18 ZR18 95Y XL FSL; la achizitionarea jantelor am primit un set complet de prezoane si inele de centrare (cost 1500 euro).

- am cumpărat eleron nou OEM spate și l-am vopsit (cost 170 euro);

- am cumpărat genți voiaj second-hand speciale pentru C70 (cost 120 euro);

- am schimbat uleiul + filtru ulei la BogdanG (am pus ulei Castrol);

- am schimbat filtrul de aer si polen (am pus Mann);

- am schimbat lichidul de frâna la reprezentanta (am pus lichid OEM);

Ce mai urmează:

- sa vopsesc etrierii frâna fata și spate;

- sa vopsesc consola centrala în alta culoare;

- sa schimb discurile fata/spate cu unele găurite;

- sa înlocuiesc fur tunele frâna cu unele metalice colorate :smile:

- sa refac mânerele ușilor;

- sa schimb volanul Rdesign cu unul normal;

- sa cumpăr un wind-blocker (second hand); încă nu știu dacă sa cumpăr un after market nou sau unul second OEM.

- sa revopsesc bara spate și aripa fata;

- sa-i pun senzori parcare fata;

- sa schimb câteva din chederele uzate;

Consum benzina în oraș am avut 15l/100km, apoi 14,7l/100km și la ultimul plin am avut un consum de 13.66l/100km (computerul de bord indica 13.90l/100km); în carte producătorul declara un consum de 14l/100km în oraș;

Edited by VictorGheorghe
8 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit in Germania OE si la 130€ second hand dar nu trimit in RO...nu dau 440€ + transport

Sent from my iPhone

Edited by VictorGheorghe
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa te bucuri de ea cit mai mult si sa ne spui tot ce faci la ea.

P.s. Poate imi arati si mie ce poate masina, cu Polestar-ul ala, pe A3, sambata.

Daca vrei, bineinteles.

:headbang:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo, frumoase modificari efectuate & planuite.

Eu caut de ceva timp un wind deflector, dar la fel... sunt impartit intre unul OEM SH si unul aftermarket nou.

Cel OEM imi place ca il poti plia si se face foarte mic + husa de protectie.

La Primus cand am intrebat mi-au dat un super scor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sambata am fost la Constanta cu masina...am facut 588km cu 60litri ( la dus am mers cu max 140km/h, la intoarcere 160-170km/h) si am avut un consum mediu de 10,2 l/100km... CB resetat la plecare indica acum 10,1 l/100km (nici o diferenta) si o viteza medie de 80km/h

Sent from my iPhone

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci Ionut

Le stiu dar am renuntat la idee...cele OEM sunt cam scumpe (3000 lei); in primul an am voie sa schimb sau adaug doar piese/soft OEM pe masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM 9000km cu mașina  și nici o problema tehnica pana acum (mi se pare mie ca aud un mic "fluierat" al turbinei imediat când accelerez (intre 1000-2000 rpm) dar apoi dispare

In ultima saptatama am tot citit pe swedespeed postări ale membrilor cu C70 T5 sau alte modele cu T5 si multi afirma ca motorul consuma ulei ( de la 500ml la .....) in funcție de stilul de condus sau problemele apărute (garnituri, turbo, etc)

Am încercat sa găsesc in cartea mașinii ceva legat consumul de ulei dat de producător in condiții normale de condus si nu am reușit. Aveți idee unde pot găsi referiri legate de consumul de ulei si care ar fi cel normal?

Merci

 

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vic sunt pe telefon acum si n am cum sa verific in Vida.

 

La d5 e ok pana la 3l/10k km sau pe acolo conform vida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vic sunt pe telefon acum si n am cum sa verific in Vida.

 

La d5 e ok pana la 3l/10k km sau pe acolo conform vida.

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am comandat conducta de admisie turbo de la DO88 prin Alex

image.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abia astept s-o vad pe masina. :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abia astept s-o vad pe masina. :D

Si eu :)   + intercoolerul

ICM-170_1.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am montat intercoolerul+admisia turbo DO88...si un schimb de uleic696c36d71e4a46090b7e510218fede9.jpgcaa11b40aedde98f8b21ac967a44c1dc.jpg075ba2fa00239c31d5410c3d0e10b41d.jpga5c2293722f33f87db29405c32ff2ee7.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreo diferenta in performante vecine ? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vreo diferenta in performante vecine ? )

da, s-a aprins becul de la benzina imediat :)

nu am simtit nimic diferit, dar maine daca ies din oras incerc

Sent from my iPad using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 18 minute, VictorGheorghe a spus:

da, s-a aprins becul de la benzina imediat :)

 

Bravo Victoras, ai realizat o performanta greu de egalat :D

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sosit si evacuarea FOX (sper sa se potriveasca fara probleme)

b1da9118deb4b28fbb97a2dfc48e567c.jpg

Ce mai urmează in 2016:

- sa vopsesc etrierii frâna fata și spate;

- sa vopsesc consola centrala în alta culoare si sa-mi gasesc un set "nordic oak dark";

- sa schimb discurile fata/spate cu unele perforate (PBbrakes sau Ksport)

- un set de coilovers Ksport;

- sa refac mânerele ușilor;

- sa schimb volanul Rdesign cu unul normal;

- sa cumpăr un wind-blocker (second hand); încă nu știu dacă sa cumpăr un after market nou sau unul second OEM;

- sa revopsesc bara spate;

- sa-mi iau un set de jante Midir 18";

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adauga si un strut-bar de r-design :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare: cat a costat jucaria asta cu tot cu transport, daca poti sa spui.

Sa-mi fac o idee comparativ cu cei de la LongLife.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, Matrixxx a spus:

Intrebare: cat a costat jucaria asta cu tot cu transport, daca poti sa spui.

Sa-mi fac o idee comparativ cu cei de la LongLife.

490euro jucaria

70euro transport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult si sa te bucuri de jucarie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat/modificat următoarele (update aprilie 2016):

- detailing interior la "KNZ Detailing" si am scăpat de 95% din problemele de natura estetica la interior (cost 300 lei);

- am pus softul Polestar pentru motor (cost 1000euro); nu simt mare diferența (dar stilul meu de mers nu este unul sportiv) si nici nu am mers mai mult cu mașina înainte de acest upgrade;

- am vândut jantele OEM Sirona + anvelopele originale (erau pe 17") și le-am înlocuit cu unele noi pe 18" (Borbet XRT graphite polish 8x18 ET40 5x108) si anvelope Vredestein Ultrac Cento 235/40/18 ZR18 95Y XL FSL; la achizitionarea jantelor am primit un set complet de prezoane si inele de centrare (cost 1500 euro).

- am cumpărat eleron nou OEM spate și l-am vopsit (cost 170 euro);

- am cumpărat genți voiaj second-hand speciale pentru C70 (cost 120 euro);

- am schimbat uleiul + filtru ulei/aer/polen (1000lei/revizie cu service2.0);

- am schimbat lichidul de frâna la reprezentanta (am pus lichid OEM);

- am schimbat lichidul de racire la reprezentanta (am pus lichid OEM);

- schimbat bujiile (erau de FORD cele din fabrica) cu unele OEM;

- schimbat cheder usa stanga;

- schimbat intercooler OEM cu unul mai mare de la DO88;

- schimbat teava admisie turbina OEM cu una metalica/inox de la DO88;

- schimbat discurile fata/spate + plăcute cu unele noi OEM;

- schimbat toba finala OEM cu una de la FOX (merita);

 

Ce mai doresc:

- sa vopsesc etrierii frâna fata și spate;

- sa vopsesc consola centrala în alta culoare (am cumpărat interior nordic oak și urmează sa-l montez);

- sa înlocuiesc fur tunele frâna cu unele metalice colorate :smile:

- sa refac mânerele ușilor;

- suspensie reglabila;

- sa schimb volanul R design cu unul normal;

- sa cumpăr un wind-blocker OEM (second hand); încă nu știu dacă sa cumpăr un after market nou sau unul second OEM.

- sa revopsesc bara si difuzorul (cred ca se numește) spate;

- poate un radiator suplimentar (legat in paralel) pentru cutia de viteze);

 

5094a73e-cd71-42d3-b81b-7231ddd918d6.jpg

8 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am primit si noul set de jante Midir 8Jx18 ET45 :)

IMG_5820.JPG

IMG_5808.JPG

IMG_5793.JPG

IMG_5806.JPG

IMG_5812.JPG

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vopsit etrierii fata la SRZ

ce5fced216ad15e888c35dd4f261f7a6.jpg

7d546a434f71872b72a66ab277ed32da.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now