Guest sangria

senzor temperatura lichid de racire

21 posts in this topic

Salut! are cineva idee unde este pozitionat senzorul de temperatura lichid de racire la 850? testerul imi da o eroare care tine de acest senzor si nu stiu pe unde se afla piesa respectiva! mltumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sub corpul termostatului e senzorul ala - hexagonal. At trebui sa schimbi si termostatul - ca nu e scump. Cum vrei.

Iti trimit 3 poze. Bafta!

post-495-12877847451669_thumb.jpg

post-495-12877847452419_thumb.jpg

post-495-12877847453061_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut sangria......ai vazut ce repede se rezolva problemele pe aici........ ;).......e bine ca mai apar mici probleme si la "rablele" noastre de 850-uri....ca altfel lumea a-r crede ca nici nu le folosim :smile:......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Matrix! cred ca te-ai prins: intrebarea mea era legata de 850-ul cu nr de CT de la dumyg! imi spunea ca nu poate sa-l identifice si am cerut ajutorul vostru! Merci de ajutor!

Salut si tie opus! da, din fericire forumul asta si userii lui sunt de mare folos. e bine sa stii ca orcie sau aproape orice pb poate fi rezolvata cu ajutorul unor amici reali sau virtuali.

Sarbatori Fericite va doresc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sangria, ti-am vazut si admirat 850 GLT parcat in fatza la dumyg. I-am dat telefon si eu sa-ti inlocuiasca cu unul de proba(daca are) senzorul ala, de-acolo vin multe probleme-poate chiar sa nu-ti porneasca motorul uneori. Senzorul comunica cu ECU-ul si trimite semnal la sonda de pe bord. Hai, bafta sa o faci si tine-ma la curent !

Numai bine si Sarbatori cu liniste in suflet !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau si eu senzorul asta..de ieri imi da aceeasi eroare 123 ...sonda lambda aprinsa in bord..."Coolant temperature senzor signal fault"..de unde il pot gasi ca termostatul l-am schimbat doar de o luna...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

off...sunt f suparat......need help....s-a reaprins beculetul cod 123...stii tu....coolant temperature senzor ...dar de asta asta si cu codul 143.....(front) knock sensor signal missing or sensor defective....problema e ca habar nu am ce e ala knock senzor...ceva idei ce s-a intamplat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o,am uitat sa va spun...am schimbat si termostatul si senzorul acum trei zile....multumesc lui Alex pt ajutor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragul meu, uite aici cam tot ce-ti trebuie. Din pacate, senzorul Knock poate da erori din mai multe cauze:

1) senzori (piezoelectrici) dusi - sint 2 la numar, daca a cazut unul da eroare.

2) contacte imperfecte sau cabluri ce fac figuri - de la senzori Knock la ECU

3) pe forumuri externe am vazut 2 posturi in care respectivii aveau filtrul de benzina neschimbat de 10 ani si le-a dat eroare de knock-senzor (?!)...

850-ul are 2 senzori frontali - insa cablul ce-i uneste si pleaca spre ECU este comun. Sint pusi pe blocul de cilindrii sa simta detonatiile din interiorul cilindrilor. Cind o detonatie e detectata, ECU-ul regleaza (impreuna cu senzorul de Cama) timpul de aprindere in fiecare cilindru pina cind detonatiile se opresc.

Cel mai bine ar fi sa le cureti contactele(mufele), uneori se oxideaza rau de tot. Insa accesul la ei este nashpa...

Iti atasez niste chestii, poate te ajuta. Daca reusesti sa ajungi la ei si sa masori rezistenta intre contacte- trebuie sa fie mai mare de 1 MegaOhm. Daca e sub aceasta valoare, trebuie schimbati...

Tine-ma la curent, ok?

post-495-12877847582317_thumb.jpg

post-495-12877847584048_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,maine ma apuc de ei....multumesc mult Matrixx

Apropos, ma speriasem ca pleci din tara si vinzi masina dar m-am lamurit..am inteles eu gresit..era si pacat sa te pierdem.... :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu, nu plec din tara (ei, mai am din cind niste contracte cu muzica) si nu-mi vand nici bijuteria!  :D

Bafta la reparatie !

P.s. Uneori, daca mergi cu acel cod "knock sensor" masina nu va prezenta nici un simptom dubios...nici nu o sa te lase in drum.Doar sa-mi promiti ca nu o sa tragi de ea prea tare pina rezolvi problema, ok?  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cumva senzorul ăsta de apă are legătură cu calculatorul prin bord?

Că am schimbat senzorul ,nu mai dă eroare ,dar tot nu porneste ventilatorul.

Am măsurat ,nu-mi vine curent din calculator la releul de comandă al ventilatorului.

Firele sunt OK,dar nu-mi vine comandă de - (negativ), si mă gândeam că bordul a fost schimbat de pe un 2000 turbo pe 2500 20v si poate are freo influenÅ£ă ,dacă nu, atunci este calculatorul (unul din ele ,că ăsta are două fiind mai vechi) ECM si ICM.(Engine control modul si Injection control modul.)De la ICM pleacă comanda la ventilator.

Oricum era si sonda lamda defectă -nu era nici originală- ,căci după ce am schimbat-o si pe aia s-a schimbat mersul motorului substanÅ£ial.

Ar fi bine dacă ar putea să găsească tabloul de bord vechi pe la băiaÅ£ii pe unde a fost schimbat ca să-i facem o probă,că zice că de pe atunci nu a mai mers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dumyg, ai pus tensiune pe cei 2 pini centrali ai releului (turatie 1 si 2) si nu a pornit Ventilatorul ? Daca nu pleaca,releul e dus. Sper ca ventilatorul l-ai verificat separat cu tensiune-ca sa fi sigur ca nu e ars.

post-495-12877847637684_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow....am sters codurile,am mers aseara pana la Pitesti si inapoi,masina merge unsa ....becul din bord a ramas stins..totul e ok...totusi nu am priceput ce s-a intamplat...ma gandesc ca am alimentat  la un Petrom mai dubios, o fi dat masina vreun rateu si de aici sa se fi aprins senzorul de detonatie?..si de ce s-a aprins si senzorul de la termostat, ca ventilatorul pleaca la fix,apa nu fierbe in borcan,temperatura motorului ramane la nivelul optim...X-files?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da tommy, ciudat - e bine totusi ca momentan ai scapat de probleme.

Senzorul de temperatura e bine ca l-ai schimbat (daca era vechi).Apropos, ce fel de termostat ti-ai pus pe T5-ul tau? 87 de grade sau 90-92 ?  Ca eu am pe masinutza 90(nu am gasit 87 la momentul respectiv) si pe tester a iesit ca e Full Open la 104-105! Si daca mai adaugi verile noastre fierbinti, mersul sportiv turbo si statul in trafic cite o ora, doua - vei avea tabloul complet a motivului pentru care vreau sa-mi pun de 87 grade, asa ca originalul.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Matrixxx, Calin tot de la mine l-a luat pe cel vechi, am gasit unul de 87 de grade si i l-am schimbat pe cel de 92 cu cel de 87 gratis, pentru ca a fost greseala mea cand i l-am recomandat pe cel de 92.

    Sa zicem ca am si eu mici campanii de "recall", pentru a sublinia grija pentru clienti. Si esti inclus ;) Asa ca te astept cu drag zilele astea sa il returnezi pe cel care nu e bun si sa iei unul de 87 in loc.

    Numai bine !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, vorbim pentru schimbul respectiv - doar sa-mi spui cind ai unul de 87 la indemina, ca trebuie sa scot niste antigel ca sa extrag termostatul si sa vin cu metroul pina la tine  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

E in stoc, l-am comandat azi :) Poti veni si cu masinuta pana la mine, si o facem impreuna ca dureaza putin. Am eu furtun sa scoatem ce-i in vasul de expansiune, asa ca merge repede treaba...

Numai bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

superrrrrrrrrr, poate reusesc sa trec maine dupa-amiaza pe la 18-19. Te sun  :-*:-* :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matrixx,in curand imi va sosi odometru comandat de la ipdusa,impreuna cu ceasurile de mana VOLVO(sic),am sa am atunci nevoie de tine sa ma ajuti cu inlocuirea..stii tu...faza cu bordul dat jos....pls,help....mii de multumiri anticipate.. :-*... :occasion14:

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Salut,Am si eu o problema,stie cineva la un Volvo s40,1,6 diesel,80 kw,an 2009,cati senzori temperatura lichid racire sunt si unde sunt plasati? Unul l-am descoperit este pe termostat dar mai este si altul ?

 Imi da eroare pe tester ca ar fi defect senzorul ,dar cel de pe termostat daca il decuplez se pare ca functioneaza,

Nu imi porneste termocupla,trebuie sa o inlocuiesc dar imi da si eroarea aceasta cu senzorul,,ar putea fi o legatura intre ele ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now