AdrianD

Probleme pornire motor (contact defect,releu sau scurt?)

7 posts in this topic

Buna ziua.Am si eu o problema la care caut o rezolvare.la Volvo 460GLE

Incerc sa pornesc motorul insa raman fara curent.Se aude ca incearca sa porneasca electromotorul apoi se aude un tacanit si raman fara curent.Scot bornele la baterie apoi reapare curentul.Martori de bord aprinsi : sonda lambda ,pompa benzina si martorul cu semnul !Am verificat de asemenea codul de eroare pe tester si indica 3-3-1.Am verificat cablajul, totul este ok!.Motorul este 1,8 injectie monopunct.Mentionez ca masina a stat o perioada de aproximativ 6 luni fara sa o mai pornesc atunci pornea insa aparuse alta problema nu aveam scantee pe bujii.Nu inteleg ce ar putea fi contact defect , releu sau scurt?Daca ma puteti indruma unde sa verific va raman recunoscator .Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Bateria este buna? Incearca cu alta, poate a ta are volti dar nu mai are amperii necesari!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Bateria este buna? Incearca cu alta, poate a ta are volti dar nu mai are amperii necesari!

Am verificat bateria pe alta masina.Nu are probleme,Am incercat si cu alta baterie apare aceeasi problema.

Edited by AdrianD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil electromotorul in scurt, sau alternatorul. Incearca sa o pornesti impinsa, vezi daca o ia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil electromotorul in scurt, sau alternatorul. Incearca sa o pornesti impinsa, vezi daca o ia

Update.Am reusit sa pornesc electromotorul.Am masurat cu voltmetrul tensiunile ,am curatat contactele la cheia de contact.Acuma problemele care apar ar fi urmatoarele:

Martori de bord aprinsi : Martor Baterie desi este incarcata full (este noua).martor ! si martor pompa ulei.Nu am scanteie pe bujii.Oare sa schimb bobina de inductie?Codul de eroare pe tester indica 3-1-3 multumesc de sfaturile primite via Facebook (am postat si acolo si am primit solutii ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acolo cel mai probabil este un fir de la baterie care nu face contact cum trebuie!

Fie bornele nu sunt curate si nu reusesc sa trimita suficient curent mai departe (nu trec destui amperi de la baterie la borna), fie firul de la electromotor/alternator daca e prins cu surub pe borna, conexiunea este corodata, fie cablurile nu stau bine fixate in borne (trageti de ele si vedeti daca nu cumva le puteti scoate).

Cablurile de masa (-) trebuie urmarite si curatat punctele de contact pe motor/chiulasa, etc.

Deobicei in astfel de situatii motorul daca il porniti nu merge cum trebuie si da impresia ca ar fi o problema la aprindere.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai o masina obosita si odihnita in stationare de 6 luni.Deci trebuie sa o iei incet intrucit sfaturile se inmultesc exponential daca tot intrebi si nu intreprinzi tu personal ce trebuie .Nu stii atunci inveti ca este mai bine decit sa intrebi orice nimic...Daca nu stii lasa pe altii sa ti-o faca la service..In fine a inceput moda service-ului pe fb si forumuri , de ceva vreme :smile:

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now