Matrixxx

polish admisie

20 posts in this topic

Dragilor, din plictiseala, as dori sa "transform" admisia anosta si terna in ceva mai ochios sub capota.

Are cineva idei despre cum se poate ajunge, in regim de amator (adica lucrat pe masa din bucatarie sau cu admisia in poala), sa arate ca in poza nr.2 ?

-scule

-materiale

-cost estimativ...

-timp de executie.

Sau daca doreste sa se "bage" cineva sa faca lucrarea contracost (detine scule, materiale, timp), este binevenit.

Promit sa nu comentez pretul cerut.

:kiss2:

post-96-0-32512200-1432582080_thumb.jpg

post-96-0-26129600-1432582155_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut eu dar este munca de chinez.

Materiale:

- smirghel

- laveta abraziva

- pasta polish(solida nu cea care se da pe masina)

- pasla

- lac transparent

- rabdare si tutun

Bafta!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vrut eu, dar m-am lecuit rapid dupa ce am vorbit cu un tip din Suedia. Era in discutie galeria, capacul chiulasei si rampa de injectie.

Treaba cu admisia polishata nu e mare lucru. Se incepe cu smirghel dur ca sa dispara suprafata rugoasa si apoi treptat pana la granulatie de 2000. Orice fel de lac nu va tine si va crapa destul de repede, deci n-are rost complicatia, asta inseamna ca metalul va trebui sa fie expus.

In concluzie, galeria odata polishata si dusa la luciu, va trebui reluata munca de chinez batran cam odata la 2 luni. Asta daca se doreste pastrarea luciului. ;D

O alta idee care mi-a dat-o ar fi ca dupa netezirea suprafetei se merge undeva cu ea si se vopseste in camp electrostatic cu vopsea "de crom".

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as da-o la sablat sincer sa fiu. Ce e acuma aici la "moda" este curatarea motorului cu "gheata uscata" e de fapt CO2 care se aplica cu presiune f mare si curata f bine fara sa atace vreo componenta. http://www.snowcleaner.de/images/stories/motorwaesche/motorwaesche.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se cheama gheata carbonica.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu are nimeni intr-o spalatorie asa ceva. Costa intre 75 si 150 euro de inchiriat aparatul plus costul pe gheata carbonica. Se practica afara. In romania nu. Iar gheata carbonica trebuie sa fie livrata periodic. Mai buni consumatori sunt cei care organizeaza si ameneajeaza scene/nunti/etc. Este vorba de acel abur care pluteste pe scene. Tot gheata carbonica se foloseste ca efect.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am acces la gheata asta, o aduc pentru diverse evenimente - cum ai spus, Ionut. Insa aparatul care o aplica cu presiune foare mare - cum spune Cristian - nu stiu unde se poate gasi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vand asa ceva. ;)

Sent from my iPhone using TapatalkSi aparate si gheata( gaze). Aparatele sunt destul de scumpe. Pleaca de la cateva mii de euro si in cazul industrial ajung la cateva zeci de mii de euro.

Sent from my iPhone using TapatalkLa noi sunt putini care folosesc. Mai ales in domeniu naval pentru curatare motoare ori pentru sablare diferite piese. Diferenta in curatarea motorului cu gheata carbonica fata de un alt procedeu are avantajul ca nu trebuie sa demontezi si sa intrerupi circuite electrice ori alte parti vulnerabile. Plus ca ai de castigat timp si eviti mizeria.

Pentru sablare in romania mai ales ( ptr ca este scumpa gheata asta) de practica sablatul cu grit ori cu alice metalica. 80/90 % din industrie asta folosesc.

Sent from my iPhone using Tapatalk

http://www.buse.ro/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce stiu aparatul costa peste 10.000 € :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru servicii de sablare cu gheață:

În București www.vulpeapamatuf.ro

În Timișoara www.icesistem.ro

Preț ~ 100 euro / ora

Este arhisuficient timp pentru câteva piese gata demontate. ..

Din câte știu eu,

Acest tip de sablare de fapt elimina foarte bine depunerile de pe o suprafață, nu polisheaza, nu lustruiește, nu îmbunătățește rugozitatea fata de momentul inițial. ...

Edited by Ygrec
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesele arata ca noi din fabrica dupa aceea :smile:

post-5223-0-71434400-1432799059_thumb.jp

post-5223-0-69620000-1432799060_thumb.jp

post-5223-0-69851200-1432799061_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decupat dintr-o ofertare

......

Din fisa tehnica a produsului o sa observati ca echipamentul are in dotarea standard urmatoarele :

- Pistolul de sablare cu duza rotunda

- Furtun de sablare 7,5 m

- Furtun aer comprimat 20 m

- Cablu alimentare energie electrica

Pretul acestui echipament este de 11758 euro fara TVA.

Acesorii recomandate de noi pentru achizitionare sunt:

- Dry Ice Splitter - 316 euro , ajuta foarte mult la reducerea consumului de gheata carbonica , are site de maruntire a ghetii

- Flat nozzle – short 110 mm - 418 euro - este cea folosita de noi in demonstratie

- Blast-pressure regulator 0-16 bar – 187 euro – va ajuta sa reglati presiunea de sablare

- Round nozzle-short 55 mm - 164 euro – folosit de noi in sablarea unei matrite

- Flexible blast lance BJL 750 – 1503 euro - va ajuta foarte mult sa modificati unghiul de sablare

Cheltuieli de mentenanta - 500 euro/an

Inchiriere echipament Bosster 20 DP , echipare standard , pistol de sablare ,furtun de sablare,furtun de aer comprimat ,cablu de alimentare energie electrica, - 265 euro/luna , in acest pret este inclusa si mentenanta.

Daca perioada de inchiriere depaseste 5 ani echipamentul poate trece in proprietatea dumneavoastra.

Pret gheata carbonica – 2 euro/kg fara TVA

Pret de achizitie echipament Bosster 20 DP – 17690 euro fara TVA cu aceeasi echipare standard,atasat gasiti fisa tehnica.

......

Gheata nu-i scumpa, aparatul da. Care vrea sa dezvolte un business...poate incerca. :) Alte info la cerere :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Piesele arata ca noi din fabrica dupa aceea"

Cristian, inseamna ca trebuie sa fac un drum pina in Germania, la tine acolo, sa ma duci de mina la baietii aia. Ca in Romania, slabe sperante sa faca cineva asa ceva...

Undeva prin vara asta, probabil.

Ionut - " inchiriere echipament - 265 euro/luna". Mai e si gheata.

Nu pare mult, daca am dori sa facem operatiunea macar 5 oameni chiar ca merita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu va gasiti vreo 10 in Bucuresti? Aici e destul de scumpa distractia tot cam in jur de 100€ pe ora. Si eu caut (pe moment fara succes :( ) in Berlin sau prin zona o firma care sa faca asa ceva. Aici costa inchiriatul vreo 300euro pe weekend a gasit cineva dar in sudul Germaniei la granita cu Elvetia si nu se merita pt mine. Am sa mai sap mai ales ca sunt deja cativa amatori aici in Berlin. Ideal cred ca ar fi inchiriatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plecind de la ideea ta ,am intrebat asa rapid din curioziatte la firma de specialitate si am primit un raspuns destul de costisitor.Se consuma o anume cantitate (cam mare)de gheata pe ora si apoi manopera...

Gheata nu este asa ieftina/kg se cda inainte in fctie de cerinte(nu este pe stoc ,cum vine vba)asa ca ...

Daca dispui de anumite scurtcircuitari vis a vis de tot procesul de lucru + consumabile poate ca ar fi mai rezonabil pt tine Matrix

Per total la 100E /h ar fi fost parfum :smile:.Pt sumele romanesti practicate ce sar de 200E/h mi se pare un moft sa folosesti asa ceva ,strict personal vbesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg de ce trebuie sa "lucreze" pe un motor (sub capota, adica) O ORA. Nu ajung 15-20 minute ? Asa de migaloasa e treaba asta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stii cum e? Ca la mecanic. Ora tehnologica. El termina in 20 min dar tu esti facturat la lucrare/ora :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha...speram ca macar in Germania sa fie altfel....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg de ce trebuie sa "lucreze" pe un motor (sub capota, adica) O ORA. Nu ajung 15-20 minute ? Asa de migaloasa e treaba asta ?

Este corect vreo 20-25 min pt un interior motor dar daca face 200E/h sau chiar peste ,pina la urma iti convine ~100E pt treaba asta.Ma gindesc ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, 100 euro (de persoana) mi se pare un pret corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now