Stefan Vali

arde sigurante si nu porneste

17 posts in this topic

de 2 zile am o problema.am un s80 2.5tdi.s-a oprit motorul si nu a vrut sa mai porneasa.am observat k imi arde 2 sigurante de la motor.siguranta 16 si 17 de 20si 15a.inlocuesc sigurantele si incerc sa pornesc masina.am pus contactul si a ars siguranta 17.zis sa pun una mai mare sa ajung cu ea acasa.pun una de 20a si la fel.am inteles k siguranta asta are legatura cu o mufa sau senzor de pe pompa de injectie.un sfar ce sa ferific

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut\buna ziua si tie inainte de toate! In al doilea rand sa nu fie electromotorul in scurt.

Verifica in carte\schema de unde sunt sigurantele si ce asigura fiecare in parte si ai aflat problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca era de la electromotor nu invartea motorul.la mine invarte dar nu porneste k imi arde siguranta 17.nu am schita cu sigurantele.masina este din 2000,2.5tdi.problrma este k de o perioada de timp in mers motorul se tura singur scadea sum relantiu,trepida si aveam rateuri si im bord imi aparea mesaj cu drive slowly service urgent.si dupa se oprea motorul.dupa ce porneam iar masina cu acelasi mesaj in bord la relantiu oscila se tura pana la 3000-3500rtm si brusc scadea sub limita si iar se tura.am scos bateria dupa masina o zi si si-a revenit nu a mai facut.

La urmatorul "k" o sa se arda pentru o saptamana "siguranta" la acest forum.

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da' de salutat, tot nu salută... :slap:

Du-te la un tester, de unde vrei să ghicim noi ce ţi-au ros şoarecii pe la motor?!

Şi schimbă-ţi tastatura, că ţi-e blocat K-ul pe "apăsat". ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

scz.SALUT CA TOT MA CERTI.la ce nervi am cu masina asta nu mi-am dat seama sa si salut.am fost cu ea la test dar nu spune nimic.am chemat un electrician si a ferificat firele de la siguranta si firul duce la mufa din fata pompei de injectie.a schimbat mufa cu firul care duce pe electrovalva si tot arde siguranta.am vorvit cu un tip de la volvo a zis k am un scurt pe contact sau dupa contact nu am inteles prea bine.ieri am dus masina la el si azi imi spune daca este cum zice el.la ce mecanici si electricieni sunt in tara asta sper sa rezolv problema.ms

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar pompa nu este cumva in scurt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut la toti posesorii de volvo.sunt nou pe forum si noy posesor de s80 t6 si am nevoie de ajutorul vostru.masina mea porneste si se opreste dupa 2 secunde,ceasurile bord nu se aprind,nu se poate conecta pe tester

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Asa ai cumparat-o?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut la toti posesorii de volvo.sunt nou pe forum si noy posesor de s80 t6 si am nevoie de ajutorul vostru.masina mea porneste si se opreste dupa 2 secunde,ceasurile bord nu se aprind,nu se poate conecta pe tester

Din ce spui tu pare o problema de imobilizator. Daca nu se conecteaza nici pe tester, inseamna ca ai probleme cu CEM-ul.

Da si tu mai multe detalii. Asa ai cumparat-o, a mers sau nu, a facut ceva figuri, etc....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce spui tu pare o problema de imobilizator. Daca nu se conecteaza nici pe tester, inseamna ca ai probleme cu CEM-ul.

Da si tu mai multe detalii. Asa ai cumparat-o, a mers sau nu, a facut ceva figuri, etc....

a facut si topicul lui in care spune ca a dus masina la Dorel sa-i schimbe uleiul si bujiile. Probabil Dorel a vrut sa faca o tura cu ea si a incercat sa o porneasca din fire (si a ars ceva pe acolo) . Daca masina a plecat pe roti de la Dorel, probabil nu a strans colierele de la tubulaturile alea si la prima talpa au iesit... Dar varianta a doua nu explica bordul mort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.mersi pentru raspunsuri.am luat masina in ianuarie perfect functionala i am facut itp si am fost la nor auto sa fac o verificare,mi s a spus ca trebuie sa schimb debimetru,ulei filtre,dupa o saptamana am luat masina pe rampa si mi au spus ca nu stiu ce are.am constatat ca nu se mai aprinde bordul,nu se conecteaza pe tester,porneste dar dupa 2,3 secunde se opreste.stergatoarele merg incontinuu cand pun contactul.mai multe persoane mi au spus ca poate sa fie clapeta de acceleratie,altele calculatorul,altele ca nu are masa pusa,etc...nu stiu ce sa zic sunt in ceata totala,daca ma puteti ajuta va sunt recunoscator,am ramas fascinat de masina stii cum e vorba"ti ai luat volvo ti ai luat nevasta".mersi mult.masina a fost dusa la nor auto nu la dorel dar tot cam aia e,i am dat in judecata luna trecuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clapeta de acceleratie este magneti marelli si daca nu s-a stricat pana acum sigur o sa se strice in curand, dar nu explica bordul mort si stergatoarele.

Calculatorul dus... Nu are masa pusa... posibil si asta. Mai degraba dorel a scapat vreo cheie sau vreun surub pe undeva si incercand sa-l scoata a taiat niste fire sau le-a pus in scurt.  

In primul rand vezi daca ai sigurante arse in  vreunul dintre tablourile de sigurante.  Cat timp sta pornita apasa repede pe "read" si vezi mesajele. Daca mai traieste displayul ala mic cu mesaje.

Daca spune ceva de imobilizator, desfa plasticele de sub volan si in jurul contactului o sa vezi un inel cu o mufa. Scoate si baga mufa, eventual da-i cu spray de contacte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tu locuiesti in Dr Taberei, il intrebam pe Costy1982 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw e o idee foarte proasta sa pui o siguranta mai mare decat cea originala. Asa risti sa dai foc la instalatia electrica. Imi aminteste de studentie cand in camin se baga un cui in locul sigurantei ;) Pana a luat foc cablul in perete...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa fac o precizare IMPORTANTA asa cum a subliniat si Cristian, daca gasesti sigurante arse, le inlocuiesti cu sigurante potrivite conform tabelului existent pe capacul de sigurante. Daca siguranta se arde din nou, NU PUNE MAI MARE! Inseamna ca exista o problema (scurt circuit) la instalatia electrica sau consumatorul alimentat de respectiva siguranta. Se verifica intai consumatorul, daca nu e in scurt, ramane varianta cu fire taiate/storcite de vreo surubelnita... surub etc. Eu as da jos filtrul de aer si as verifica firele care traverseaza zona. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now