rafa92

Problema sistem de franare. Rog Ajutor

58 posts in this topic

Nu cred ca e atat de greu sa aduni ca la clasa 1 de doua ori de la margine pana la butuc si apoi diametrul butucului,nu ?

Edited by Midnight Caller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe spate sunt de 280,  pe fata ar trebui sa fie la fel?

 

E o intrebare capcana? Ai masurat pe spatele discului 280 si acum intrebi daca si pe fata are acelasi diametru la acelasi "cerc"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilema rezolvata.Cineva mi-a tinut doua bucati de metal lipite pe exteriorul discului si am masurat distanta intre ele. Discul pe fata e de 286 mm.Multumesc pt pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discurile sunt pe 3 dimensiuni 286 / 305 / 320 , deci nu exista 281 , 285 , 287 , 290 etc , daca ai 280 inseamna ca e de 286 , respectiv la piese auto ceri discuri pt roti de 15 " , placute la fel . Spor la schimbat-ul lor si nu uita sa cureti potcoava si culisantele pee care apoi le gresezi cu vaselina speciala . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

ma confrunt cu urmatoarea problema: la masina din dotare atunci cand pun frana ma trage in dreapta,apoi in stanga si in final se stabilizeaza,asta cu Stc-ul pornit.Daca dezactivez stc-ul,ma trage in dreapta si cand ii dau jar,se indreapta volanul si trage din nou normal.

Lichidul de frana cred ca nu a fost schimbat niciodata,deoarece era tuci,negru taica,negru.Eu l-am schimbat si am pus ate typ 200,versiunea noua de la Ate blue racing.

Ce ar fi de verificat sau care ar putea fi cauza?

Mentionez ca erori nu am de nici un fel,nici macar beculete aprinse.

Momentan singura chestie de care as putea sa ma iau,ar fi discurile prea uzate,cica au undeva la 23 mm,dar placutele sunt la jumate.In rest,urmatoarea ar fi pompa de abs infundata(cred).

Alte sfaturi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi bucsile la bascula, sau bielete, capete de bara. Verifica bratele si pe spate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucsa brat, capat de bara, cam asta se intampla si la v70 pana sa le schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apuca-te de verificat: capete de bara, bielete directie, pivoti, bucse bascula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus culise etrieri si pistonase sa nu fie intepenite

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci,etrierii sunt ok sau cel putin nu e nici unul blocat.Mi-a mia spus cineva ca ar putea fi o bucsa de la brat,dar am zis ca e nebun! Si da am o bucsa la bratul de pe stanga fata(sofer)  dusa,cea situata spre motor,seamana cu cea din poza.

O sa schimb bucsa respectiva si revin.

01340395703255.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stand de frane si vezi clar dezechilibrul, chiar azi am avut una care avea 0 Nm pe dreapta spate iar dupa reparatie 2260Nm . 

La fiecare franare dadea din fund masina si era instabila rau . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e din bucsa trebuie sa faca si la acceleratie, sa traga in partea cealalta . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai chiar asta scrie. Franeaza trage dreapta, accelereaza- se indreapta volanul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este.Ionut are dreptate!cand calc frana ma trage in dreapta,iar dupa asta cand accelerez spre stanga.Test de frana am facut si a reiesit faptul ca roata din stanga fata tine mai mult ca cea din dreapta fata cu 0.2 %.

Gesendet von meinem SM-A500FU mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci,am schimbat bucsa cu pricina si tot ce s-a schimbat a fost,o stabilitate mai buna si o rigiditate mai puternica,alaturata de o directie mai ferma.Apoi am schimbat discurile spate si am scapat de belea.Discurile erau problema!

Multam fain pentru ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discurile pe spate pot afecta la accelerare sau franare directia? No ca am mai auzit una. Nu zic ca e imposibil dar teoretic nu concep asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

INTREBARE : Ce se intampla cand o roata franeaza mai tare decat cealalta ? 

RASPUNS: Masina balanseaza stanga/dreapta . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trage masina intr-o parte, dar asta nu explica faptul ca masina trage in directia opusa la accelerare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta s-a rezolvat prin schimbarea bucsilor de bascula . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Bogdan e cum spui daca e pe fața dar pe spate poti frâna doar cu o roata ca bicicleta pegas ca nu are cum sa te traga stanga/ dreapta. Nu are absolut nici o legatura. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberteeeee...... a dracu fizica elementara!  Pai daca pe laterala dreapta a masinii ai frana 100% si pe cea stanga ai 60%, nu e normal sa te traga intr-o parte. Masinile de drifturi, au frane separate, stanga si dreapta, sa poata pierde aderenta mai usor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now