asashy

Probleme volvo s80

31 posts in this topic

Va salut! Dupa 2 ani de pauza revin in mijlocul vostru, cu cateva probleme constatate la masina mea:volvo s80, an 2001, motor 2435 benzina, volan pe dreapta.

1. furtun dreapta rupt sub masina(primul din partea dreapta...volanul fiind pe partea dreapta),

2. motor defect,

3. schimbatorul nu mai merge din P in N sau alte trepte.

Sfaturi, preturi...Daca suma este prea mare, masina se va dezmembra!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Furtun de ce anume?

2. Ce inseamna motor defect? 2.4 aspirat nu se strica asa usor

3. Mai ai ulei in cutie? Simptome inainte de problema asta?

Revizii ai mai facut la masina sau ai vrut sa vezi cat duce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nu stiu ce face furtunul acela....este doar rupt si atarna in partea dreapta a masinii(este primul cum privesti din dreapta)

2. motor defect-este denumirea data de vechiul proprietar care nu a stiut sa intretina o masina...ca sa nu spun mai urat....

3. este ulei in cutie...am scos joja si este in parametrii optimi..

Revizii nu stiu daca a mai avut masina...eu am recuperat autoturismul de la cel caruia il dadusem acum 2 ani...

Schimbatorul acum o saptamana trecea usor din P in N...pentru ca am mutat 2 m masina prin impingere...dar acum nu mai vrea...

Edited by asashy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul costa intre 200 si 500 de euro, depinde de unde il cumperi si de unde il gasesti.

Baterie mai are masina? Parca imi amintesc ca trebuie pus contactul ca sa schimbi pozitia manetei la automate.

Parerea mea este ca nu se merita investitia, in cazul in care fostul proprietar nu a avut grija de ea, sau mai grav si-a batut joc de masina. Un s80 cu numere e Anglia functional, din 2000-2003 costa cam 1000 de euro, deci....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus contactul si tot in zadar....Acum ma gandesc daca se merita...chiar si cu unul adus...mai am doua masini...si chiar parc auto nu vreau....Multumesc pentru ajutor...ma mai gandesc... :downtown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am intrebat daca mai ai baterie, ca daca nu ai baterie si pui contactul, tot nu merge cutia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha....sa inteleg ca daca nu este bateria incarcata la maxim..nu merge cutia? Interesant...bateria mea este descarcata complet...pot doar sa deschid/inchid masina din telecomanda...Am sa incerc cu o baterie buna...sa vad ce se intampla...Multumesc Ionutz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai stiu sigur, insa parca asa imi amintesc. Am umblat acum vreo luna la masina unui coleg (tot s80, 2001, automat) si la un moment dat a ramas fara baterie si nu am mai putut sa o mutam din loc. Nu mai stiu sigur, cum a fost treaba si nu vreau sa vorbesc prostii, dar incearca sa-i dai curent si vezi daca merge schimbatorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate Ionut daca nu are baterie nu se muta din P. La fel si daca nu apasa frana

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut! Cu schimbatorul am rezolvat..intr-adevar daca nu ai bateria buna, nu merge mutat in alte trepte.

Despre furtunul acela de sub masina ma poate ajuta cineva: ce rol are, sa cumpar unul nou, se poate lipi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:banghead: Masina asta imi pune rabdarea la incercare...i-am pus din nou o baterie cu 2 Ah mai putini si iar nu vrea sa mute schimbatorul din P in N!

Cred ca vrea dezmembrata ::) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai merge schimbatorul mutat din P in N...Am incercat si cu o baterie de 70 Ah...Sfaturi?

Pana la urma stie cineva furtunul acela din dreapta de la ce este?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil e defect interlock-ul. Incearca sa scoti ornamentul de la schimbator si ar trebui sa ai pe acolo un butonel de "manual override".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Midnight Caller..imi puteti da mai multe detalii...chiar desene, pentru a fi mai usor...?

Edited by asashy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos ornamentul de la schimbator....nu se vede nici un buton...alte sugestii? :dontknow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

La S80 MK II se ridica cauciucul in spatele la consola centrala si acolo este o gaura in care intra cheia (lama) de la masina si se poate misca schimbatorul de viteze la masinile cu schimbatorul automat.

La S80 MK I modelul pana in 2007 nu stiu ca unde este locatia, dar ar trebui sa scrie in cartea masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! Caut astazi la consola centrala....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am gasit nimic....am atasat cateva foto...

post-1534-0-64865600-1436687601_thumb.jp

post-1534-0-18507000-1436687620_thumb.jp

post-1534-0-32020400-1436687632_thumb.jp

post-1534-0-70130200-1436687645_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

la modelul tau de masina nu am gasit ca cum se deblocheaza/ daca exista optiunea de a debloca manual,

In cartea masinii dar scrie ca contactul trebue sa fie pe pozitia II si pedala de frana apasata si atunci se deblocheaza interlock-ul.

Pe mai multe forumuri din strainatate scrie ca cablul de la buton poate sa deie simptoame asemanatoare cu cele de la masina ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus contactul pe pozitia II, am tinut piciorul pe frana, am schimbat si bateria....nu merge! Culmea ca acum ceva timp puteam schimba lejer dintr-o treapta in alta, fara probleme! Ce este de facut? Sa o dau la dezmembrari pe 400, 500 de euro...nu se merita...masina este inmatriculata in Romania(numai taxa a fost de 1700 de euro)! Ma poate ajuta cineva? :hello:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din păcate nici membrii volvo nu mai sunt ce au fost cândva... :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fi sigur ca isi datea careva cu parerea daca stia. La tester ai fost si tu? (de fapt trebuie sa vina testerul la tine)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu am inteles clar daca porneste motorul sau nu intra in drive ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu am inteles clar daca porneste motorul sau nu intra in drive ?

Pai scrie ca motorul este stricat si nu inttra nici in drive

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now